Süleyman Memnun'a Şok Ceza!

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her zaman derim kimse hakkını veremediği şeye sahip olmamalı diye. Kendisinden hazzetmiyorum ve ceza almasını sağlayacak olayı unutmak kolay değil. Bir yanım adaletin biryerlerde var olduğunu görerek sevinse de yine de üzülmedim dersem yalan olur.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
100 oydan 65 oymu ne almışdı yani öyle 90 yada 95 oy almadı futbol klüplerindeki gibi hani zaten bir 10-15 kişi kerhen yani oyum boşa gitmesin diye vermiş olsa zaten yarı yarıya ucundan kurtarmışdır..

% 65 oy hiç de azımsanacak bir oran değil maalesef.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Ne Süleyman i
nede Memnun u tanirim.. :p

Ama genelde yeni süpürgeler eskisinden iyi temizler...
Umarim yeni gelen eskisini aratmaz.. :cherry:

Konuyuda pek anlamis degilim ya aslinda...
3 ay falan? :silent:
Bu adam 3 ay mi yok yoksa devamlimi yok artik?
Biri bana aciklasin...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ne Süleyman i
nede Memnun u tanirim.. :p

Ama genelde yeni süpürgeler eskisinden iyi temizler...
Umarim yeni gelen eskisini aratmaz.. :cherry:

Konuyuda pek anlamis degilim ya aslinda...
3 ay falan? :silent:
Bu adam 3 ay mi yok yoksa devamlimi yok artik?
Biri bana aciklasin...

Sevgili Remzi,bizim buralardada"Gelen Gideni Aratır"derler.:p
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Sevgili Remzi,bizim buralardada"Gelen Gideni Aratır"derler.:p

Aynen. Haber motosiklet camiası adına sevindirici. Ama sonuçta Memnun'u seçenler yeni başkanı seçecek. E bu durumda çok da sevinecek bir taraf göremiyorum. Bilmiyorum ben mi çok umutsuzum bu konuda ama... Yine onu aratmayacak bir başkan seçerler diye düşünüyorum.:pr::pr:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Aynen. Haber motosiklet camiası adına sevindirici. Ama sonuçta Memnun'u seçenler yeni başkanı seçecek. E bu durumda çok da sevinecek bir taraf göremiyorum. Bilmiyorum ben mi çok umutsuzum bu konuda ama... Yine onu aratmayacak bir başkan seçerler diye düşünüyorum.:pr::pr:

Sana katiliyorum Ante...
Bu Süleyman ida simdi yenisini sececek adamlar secti sanirim..
Simdi sececekleride pek farkli birisi olmaz diyorum...
Beni hic mi hic irgalamaz ama sizler icin üzülüyorum...
Gelen gideni aratmaz umarim diyorum...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
1) motoRsiklet ekonomik değildir.
2) motoRsiklet yolu ütopikdir, hayaldir, düştür, olmazdır.

Çok anlamsız ve araştırmacı ruhundan uzak bir yorum:bounce:

a) Deponda delik varsa ekonomik olamaz motosiklet.Sanırım sen hariç motosiklet kullanan herkesin motosiklet (bisiklet hariç) tüm diğer araçlardan çok daha ekonomik..istisnalar kaideyi bozmaz tabii.
b) Motosiklet yolu da neymiş?? sahip olduğunla yetinmeye bak..fazlası ütopi olur:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Çok anlamsız ve araştırmacı ruhundan uzak bir yorum:bounce:

a) Deponda delik varsa ekonomik olamaz motosiklet.Sanırım sen hariç motosiklet kullanan herkesin motosiklet (bisiklet hariç) tüm diğer araçlardan çok daha ekonomik..istisnalar kaideyi bozmaz tabii.
b) Motosiklet yolu da neymiş?? sahip olduğunla yetinmeye bak..fazlası ütopi olur:)

ha tamam sen böyle diyince motosiklet ekonomik oldu, motosiklet yolu çalışmaları başladı :cherry:
heleki motosiklet yolu, araştırmacı ruhunu geçtim, tuz ruhundan bile uzak bir yorum :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel haber :) Ama bir yolunu bulup geri dönebilir çok sevinmemekte fayda var. Malum bu ülkede af var, pişmanlık yasası var, geri dönüşüm kutusu var :p
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
ben o resimlerde 1 tane bile motosiklet yolu göremedim ... bisiklet yolu onlar , motosiklet içinse park alanı resimleri ....... :wiinkk:

S.Memnunun durumu ise; 3 ay hak mahrumiyeti cezası aldı yani 3 ay sonra tekrar koltuğunda olacak !!! :pr:

Evet büyük çoğunluğumuz bu karara sevindik ama yine seçim olsa yine S. Memnun seçilir diyede tahmin ediyorum... Bu da federasyonun ve oy hakkı olanların tepeden tırnağa irdelenmesi gereken bir durum .... Başka bir ifadeyle oğlan onların, kız onların, düğün onların hayatlarından memnunlar ..... fakat patlak davul tüm köyü rahatsız ediyor !!!!!!!
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
ben o resimlerde 1 tane bile motosiklet yolu göremedim ... bisiklet yolu onlar , motosiklet içinse park alanı resimleri ....... :wiinkk:

Arkadaşım bir çok ülkede bisiklet ve motorsiklet yolu aynıdır bisiklet yolu diye geçer bu doğru ekstradan motorcycle yazılmaz gerek yokdur.. sadece bazı park yerlerinde motorcycle giremez der bununda nedeni gürültü hava kirliliği gibi etkenler.. çinde bile motorsiklet yolu denmez bisiklet yolu denir ama o yolu motorsikletlilerde kullanır..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 ----------

şu motosiklet ekonomik değildir diyen arkadaşımda haklı allah bilir hangi otomobil firmasında çalışıyor :)

doğru 200 kiloluk 125cc 250cc lik 2 tekerlekli bir araçla 4 tekerlekli 1.5 tonluk 1600cc-2000cc lik bir araç aynı yakar ;) bunu gidip ilkokul çocuğuna söylesen güler...

hatta en ekonomik az yakan kamyonlardır 5 ton 6 yada 8 tekerlekli 6000cc lik kamyonlar en az yakanlardır.. heleki birde kamyon dolu olucak ağzına kadar üfler mazotu bir depoyla 10 bin km yol yaparsınız motorsiklette neymiş..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
[/COLOR]şu motosiklet ekonomik değildir diyen arkadaşımda haklı allah bilir hangi otomobil firmasında çalışıyor :)

doğru 200 kiloluk 125cc 250cc lik 2 tekerlekli bir araçla 4 tekerlekli 1.5 tonluk 1600cc-2000cc lik bir araç aynı yakar ;) bunu gidip ilkokul çocuğuna söylesen güler...

hatta en ekonomik az yakan kamyonlardır 5 ton 6 yada 8 tekerlekli 6000cc lik kamyonlar en az yakanlardır.. heleki birde kamyon dolu olucak ağzına kadar üfler mazotu bir depoyla 10 bin km yol yaparsınız motorsiklette neymiş..

bisiklet yoluyla motosiklet yolunu ayırdedemeyen adamla tartışmam ben.
şu kadarını söyleyeyim, sadece benzin tüketim hesabı yapmak yetmez. buınun kaskı var montu var pantolonu var dizliği var haftasonu mangalı var lpg'li arabası var, lastiği var, parçası var pinciği var varoğlu var. ön arka kaliteli lastik için 650 milyon fiyat aldım, var gerisini sen hesapla!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bisiklet yoluyla motosiklet yolunu ayırdedemeyen adamla tartışmam ben.
şu kadarını söyleyeyim, sadece benzin tüketim hesabı yapmak yetmez. buınun kaskı var montu var pantolonu var dizliği var haftasonu mangalı var lpg'li arabası var, lastiği var, parçası var pinciği var varoğlu var. ön arka kaliteli lastik için 650 milyon fiyat aldım, var gerisini sen hesapla!

Yok sigortası yok muayenesi yok vergisi.....:p:p
Yılda 1 takım dişli zincir değişecek, yılda en az 4 kere yağ değişecek... Bakım işçilik paralarını varın siz düşünün.....

Otomobilden hiç bir farkı yok aslında...Sadece cabrio , 2 tekerli arabaya bindiğiniz kar kalıyor...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşım bir çok ülkede bisiklet ve motorsiklet yolu aynıdır bisiklet yolu diye geçer bu doğru ekstradan motorcycle yazılmaz gerek yokdur.. sadece bazı park yerlerinde motorcycle giremez der bununda nedeni gürültü hava kirliliği gibi etkenler.. çinde bile motorsiklet yolu denmez bisiklet yolu denir ama o yolu motorsikletlilerde kullanır..

..


ben konudan ayrı bu detaya takıldım...Motosiklet yolu hangi ülkede var çok merak ettim...ki mantığa aykırı geliyo rbana...Bisiklet yolunda motorun ne işi ola...:) Hani Öropa görmüşlüğümüz var...İsviçre ..İsveç ..Danimarka vs...Kuzey Avrupada göremedim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------

bisiklet yoluyla motosiklet yolunu ayırdedemeyen adamla tartışmam ben.
!

ulan var ya tam bende onu diyordum ardına senin mesaj gelmiş hacı...taraf tutuyor gibi olmayım ama Motosiklet Yolu diye bir şey YOK...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben konudan ayrı bu detaya takıldım...Motosiklet yolu hangi ülkede var çok merak ettim...ki mantığa aykırı geliyo rbana...Bisiklet yolunda motorun ne işi ola...:) Hani Öropa görmüşlüğümüz var...İsviçre ..İsveç ..Danimarka vs...Kuzey Avrupada göremedim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------



ulan var ya tam bende onu diyordum ardına senin mesaj gelmiş hacı...taraf tutuyor gibi olmayım ama Motosiklet Yolu diye bir şey YOK...:p

Motosiklet öyle bir vasıta ki, hem bisiklet yolundan gider hem de araba yolundan.... Yapamadığı tek şey uçak ve tren yolundan gitmek.... Ha bide gemi... :queen::queen::queen:

Çok farangoşist bir alrt bu motor....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
estafirullah ortak :mrgreen:
bi koltuk borcum olsun :p

Motosiklet öyle bir vasıta ki, hem bisiklet yolundan gider hem de araba yolundan.... Yapamadığı tek şey uçak ve tren yolundan gitmek.... Ha bide gemi... :queen::queen::queen:

Çok farangoşist bir alrt bu motor....:queen::queen::queen::queen:

Uzay Yolu diye bir prodüksiyon var ama:p Motosiklet Yolu yok abicim...şimdi logaritma birader gogılda arayıp durmasın ama yok...Motorlu aracın yolu yordamı bellli...Motosiklete özel yollar özel şeritler ayrılabilir...Ama motosiklet yolu bu işin özüne aykırı...

hadi benim uyumam lazım...size güzel muhabbetler...bu dünya size güzel ...oh mis...lak laktasınız...şöyle gamsız olamadım sizin gader...Süleyman Memnununda şarap çanağına he size bişey olmasın...çok kasmayın...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst