100 oydan 65 oymu ne almışdı yani öyle 90 yada 95 oy almadı futbol klüplerindeki gibi hani zaten bir 10-15 kişi kerhen yani oyum boşa gitmesin diye vermiş olsa zaten yarı yarıya ucundan kurtarmışdır..
Ne Süleyman i
nede Memnun u tanirim..
Ama genelde yeni süpürgeler eskisinden iyi temizler...
Umarim yeni gelen eskisini aratmaz.. :cherry:
Konuyuda pek anlamis degilim ya aslinda...
3 ay falan? :silent:
Bu adam 3 ay mi yok yoksa devamlimi yok artik?
Biri bana aciklasin...
Sevgili Remzi,bizim buralardada"Gelen Gideni Aratır"derler.![]()
Aynen. Haber motosiklet camiası adına sevindirici. Ama sonuçta Memnun'u seçenler yeni başkanı seçecek. E bu durumda çok da sevinecek bir taraf göremiyorum. Bilmiyorum ben mi çok umutsuzum bu konuda ama... Yine onu aratmayacak bir başkan seçerler diye düşünüyorum.r:
r:
1) motoRsiklet ekonomik değildir.
2) motoRsiklet yolu ütopikdir, hayaldir, düştür, olmazdır.
Çok anlamsız ve araştırmacı ruhundan uzak bir yorum:bounce:
a) Deponda delik varsa ekonomik olamaz motosiklet.Sanırım sen hariç motosiklet kullanan herkesin motosiklet (bisiklet hariç) tüm diğer araçlardan çok daha ekonomik..istisnalar kaideyi bozmaz tabii.
b) Motosiklet yolu da neymiş?? sahip olduğunla yetinmeye bak..fazlası ütopi olur![]()
ben o resimlerde 1 tane bile motosiklet yolu göremedim ... bisiklet yolu onlar , motosiklet içinse park alanı resimleri ....... :wiinkk:
[/COLOR]şu motosiklet ekonomik değildir diyen arkadaşımda haklı allah bilir hangi otomobil firmasında çalışıyor![]()
doğru 200 kiloluk 125cc 250cc lik 2 tekerlekli bir araçla 4 tekerlekli 1.5 tonluk 1600cc-2000cc lik bir araç aynı yakarbunu gidip ilkokul çocuğuna söylesen güler...
hatta en ekonomik az yakan kamyonlardır 5 ton 6 yada 8 tekerlekli 6000cc lik kamyonlar en az yakanlardır.. heleki birde kamyon dolu olucak ağzına kadar üfler mazotu bir depoyla 10 bin km yol yaparsınız motorsiklette neymiş..
bisiklet yoluyla motosiklet yolunu ayırdedemeyen adamla tartışmam ben.
şu kadarını söyleyeyim, sadece benzin tüketim hesabı yapmak yetmez. buınun kaskı var montu var pantolonu var dizliği var haftasonu mangalı var lpg'li arabası var, lastiği var, parçası var pinciği var varoğlu var. ön arka kaliteli lastik için 650 milyon fiyat aldım, var gerisini sen hesapla!
Arkadaşım bir çok ülkede bisiklet ve motorsiklet yolu aynıdır bisiklet yolu diye geçer bu doğru ekstradan motorcycle yazılmaz gerek yokdur.. sadece bazı park yerlerinde motorcycle giremez der bununda nedeni gürültü hava kirliliği gibi etkenler.. çinde bile motorsiklet yolu denmez bisiklet yolu denir ama o yolu motorsikletlilerde kullanır..
..
bisiklet yoluyla motosiklet yolunu ayırdedemeyen adamla tartışmam ben.
!
..taraf tutuyor gibi olmayım ama Motosiklet Yolu diye bir şey YOK...![]()
ben konudan ayrı bu detaya takıldım...Motosiklet yolu hangi ülkede var çok merak ettim...ki mantığa aykırı geliyo rbana...Bisiklet yolunda motorun ne işi ola...Hani Öropa görmüşlüğümüz var...İsviçre ..İsveç ..Danimarka vs...Kuzey Avrupada göremedim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------
ulan var ya tam bende onu diyordum ardına senin mesaj gelmiş hacı...taraf tutuyor gibi olmayım ama Motosiklet Yolu diye bir şey YOK...![]()
estafirullah ortak :mrgreen:
bi koltuk borcum olsun![]()
Motosiklet öyle bir vasıta ki, hem bisiklet yolundan gider hem de araba yolundan.... Yapamadığı tek şey uçak ve tren yolundan gitmek.... Ha bide gemi... :queen::queen::queen:
Çok farangoşist bir alrt bu motor....:queen::queen::queen::queen: