- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ölmüş bi kişi nedeniyle açılmış bi konunun arkasından hata konularına girmek kusur sorgulamaları yapmak doğru deyil bence
tabiki kaderimizi bizler çizeriz ancak en azından birazcıkda olsa kaza yapan veya ölen kişiye karşı mantığımızı kullanırken azcık bile olsa duygu ve merhametimizi eksik etmeyelim lütfen :cat:
tabiki kaderimizi bizler çizeriz ancak en azından birazcıkda olsa kaza yapan veya ölen kişiye karşı mantığımızı kullanırken azcık bile olsa duygu ve merhametimizi eksik etmeyelim lütfen :cat: