"Son bir defa motora bineyim" dedi, öldü

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ölmüş bi kişi nedeniyle açılmış bi konunun arkasından hata konularına girmek kusur sorgulamaları yapmak doğru deyil bence
tabiki kaderimizi bizler çizeriz ancak en azından birazcıkda olsa kaza yapan veya ölen kişiye karşı mantığımızı kullanırken azcık bile olsa duygu ve merhametimizi eksik etmeyelim lütfen :cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
vodka-ertuğrulll alt tarafı yazılan söz yanlış anlaşılmıştır öyle yazılmaması gerekiyodu diyeceksiniz mesajıda editleyeceksiniz olacak bitecek neden uzatıyorsunuzz
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
sende binmeiyeydin hemşo biliyorsun birden hızlanacanı ve mecburen zigzag süreceni neden biniyorsun anlican ss binen ölümüde göze alır bunu unutma +zevkler ve renkler tartışılmaz sen crosss biz ss ss olupta hiç asmadım diyen arkadaşlar da yalan söyler ss motosikletin sesi birkes adamı gaza getirir anlican sen croosssuna devam biz ss devam ok :queen::queen:

kimse racinge binmedi üstad...biz giderken yanımızdan geçti..anlaşılan motoru kullandıgın gibi yorumlarıda hızlı okuosun:silent:hem burda kimse race e karşı deil...aptal race cilere karşı...hatta aptal motorulara muhalifim!!kendini o kefeye koyuyorsan farklılık yaratmaya devam et:cat:sana göre farklılıkta sanırım forumda sataşmak:cat:

vodka-ertuğrulll alt tarafı yazılan söz yanlış anlaşılmıştır öyle yazılmaması gerekiyodu diyeceksiniz mesajıda editleyeceksiniz olacak bitecek neden uzatıyorsunuzz

hayır öyle yazılmalıydı..
ama dogru okunmalı dogru anlam çıkarmalıydı:wiinkk:
ben yazımı editlemem!!
ama sanırım bazılarının bilincini editlemesi lazım..,
editlenmiş bilinçli motorucular:cat:sanırım en iisi bu :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
racer kullanıcıları acaba ölüncemi vazgeçecek bu hız tutkularından.artık ölüm haberi almak istemiyorum.şu bi doğrudurki altında racer makina olan herkez ister istemez gaza geliyor ama önemli olan bu gazı durdurmaktır.lütfen dikkat arkadaşlar hız ile şaka olmaz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
racer kullanıcıları acaba ölüncemi vazgeçecek bu hız tutkularından.artık ölüm haberi almak istemiyorum.şu bi doğrudurki altında racer makina olan herkez ister istemez gaza geliyor ama önemli olan bu gazı durdurmaktır.lütfen dikkat arkadaşlar hız ile şaka olmaz

Asıl zevk uzun süreli hızda diil....Kısa süreli çabuk hızlanmalarda...Altındaki gücü hissetmekte.....

Yada çevrenin etkisinde kalarak ben bunu yaparım....En hızlı şekilde kullanırım edasıyla gaza gelip biyerlere yapışmak....

Ne kadar istemesekte bu tip haberleri duyacağız hep.... Birileri duyuracak....:pr:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
sende binmeiyeydin hemşo biliyorsun birden hızlanacanı ve mecburen zigzag süreceni neden biniyorsun anlican ss binen ölümüde göze alır bunu unutma +zevkler ve renkler tartışılmaz sen crosss biz ss ss olupta hiç asmadım diyen arkadaşlar da yalan söyler ss motosikletin sesi birkes adamı gaza getirir anlican sen croosssuna devam biz ss devam ok :queen::queen:

race binenler ölümü göze alır evet sal sayende unutmıcam hiç..bile bile ölüme giden adamın arkasından üzülmemi bekleme ozmn adanlı kardeşim:wiinkk:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ii vodkacımm başımıza bişey gelirse zaten o ss'ci dersin üzülmessin artıkk
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
herkezii aynı kefeye koyduğum yok sen kendini onlarla aynı kefeye koyarsan söyleyecek lafım yok

Neymiş onlarla aynı kefede olmak söylermisin bana.

Boş konuşuyorsunuz.Bugün en az racing kadar güçlü olan naked motosikletler var.Bunlar içinde bir yorum yapın bakalım bunlar neyi hak ediyorlar.Suzuki GSR600 98 hp. Honda Hornet 600 F 102 hp. Torku CBR600F le aynı bu makinenin ayrıca aralarında sadece 7 hp fark var.Söyleyin bakalım bunlar neyi hak ediyorlar.Ölmeden sakat kalmayımı...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
ii vodkacımm başımıza bişey gelirse zaten o ss'ci dersin üzülmessin artıkk

nyse bu konuda anlaşamıcaz anlaşılan..kasklı montlu kontrllu binen adama bişey dedigim yok kardeşim...bu kadar yazıdanda anlatamıosam uzatmaya gerek yok....sen kaza yapmazsın inş..yaprsanda üzürüm..ama altındki gücü kontrol edemeyen adam binmesin bu makinalara..ayrıca bende race sverim..ama kontrollü

Neymiş onlarla aynı kefede olmak söylermisin bana.

Boş konuşuyorsunuz.Bugün en az racing kadar güçlü olan naked motosikletler var.Bunlar içinde bir yorum yapın bakalım bunlar neyi hak ediyorlar.Suzuki GSR600 98 hp. Honda Hornet 600 F 102 hp. Torku CBR600F le aynı bu makinenin ayrıca aralarında sadece 7 hp fark var.Söyleyin bakalım bunlar neyi hak ediyorlar.Ölmeden sakat kalmayımı...

ama sen şimdi hakkate boş konuşmuşssunuz:mrgreen:
race ile nacked pek güç farkları yokkk.şimdi onlar arasında nden ayrı ayrı yorum yapmamı bekliyosun ki
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
nyse bu konuda anlaşamıcaz anlaşılan..kasklı montlu kontrllu binen adama bişey dedigim yok kardeşim...bu kadar yazıdanda anlatamıosam uzatmaya gerek yok....sen kaza yapmazsın inş..yaprsanda üzürüm..ama altındki gücü kontrol edemeyen adam binmesin bu makinalara..ayrıca bende race sverim..ama kontrollü

Altındaki gücü kontrol edemeyen adam olamaz....Edemiyosa zaten binemez....

Altındaki gücü kontrol etmesini bilmeyen adam olur...O başlı başına tehlike....Hele birde ettiğini zannediyorsa.....:pr::pr::pr:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
bütün forum boyunca harbi boş konuşmuşsun:cat:meydanı boş buldun heralde atıp tutuosun...ben neye üzülecegime neye üzülmiyecegimi iyi bilirim..tekrar söylüyorum kasksız korumasız motora allaha emanet binen adama üzülmem!!!takacaksın onu kafana!!!etrafa kendini göstermek için kaskı kafasından çıkartan adama üzülmem!!!kemalin kazasına nden birşey demedi kimse:silent:
çünkü adam korumalı binio ve kaza yapıo..ve hızı 280 civarıydı sanırım..ama can almadı!!!kendine oldu olan..ona nie kimse laf etmedi??çünkü kaza..ama bu biraz daha farklı:silent:
kimse burda şov yapmaya kalkmasın !!!asıl sana yazıklar olsun hataları belirtecegin yerde kapatmaya çalışıosun:farao:

Bir söz konuştun, bari arkasında dur.Kıvırmanın anlamı yok.Dün racing'çilere üzülmem diyordun, bugün kask takmayanamı oldu....:farao:

race ile nacked pek güç farkları yokkk.şimdi onlar arasında nden ayrı ayrı yorum yapmamı bekliyosun ki

Senin insaniyetliğinden şüphe ediyorum arkadaşım, benimle tartışma... :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Bir söz konuştun, bari arkasında dur.Kıvırmanın anlamı yok.Dün racing'çilere üzülmem diyordun, bugün kask takmayanamı oldu....:farao:



Senin yapman lazım, nede olsa cross'çusun sizin haricinizde diğer güçlü makineleri kullananlar ölümü hakediyorlar...:farao:

kıvıran snn gibi olsun bea:queen: sen önce okumayı ögren bence..analiz yapmayı ii ögren..:queen:
düşük ıq ve boşa geçen yılların sonucuyla burda gelip germe bizleri:wiinkk:
hadi tanrı seni korusun...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
şimdi ne demeli bilmiyorum arkadaşlar lütfen kişisel zevklerimiz için toplumun olduğu yerlerde bu kadar hızlı sürmeyin hız yapmak isteyenler otobana lütfen.!!
Allah rahmet eylesin hepsine ama yazık çok üzüldüm 17 ve 21 yaşlarında gencecik insanlar sırf serserinin birisi şehirin içinde egosunu tatmin edecek diye hayatlarından oldular yazık ya allah ailesine sabır versin ne deyim gerçekten bu haber canımı çok sıktı

Arkadaşım sana katılıyorum,tek bir nokta haricinde: hız yapmak isteyenler otobana demişsin.Unutma ki otobanda umuma açık biryer.Geçtiğimiz hafta eşimle
Sapancaya gittik,dönüşte Tem otobanında Tavşanlı mevkiinde saat 20.00
idi galiba biz iki motor kamyonlarla boğuşarak gelirken bir anda sol önde bir
çalkalanma oldu ve önde giden özel araba az kalsın aniden sağa kırıp önümüz
sıra giden kamyonun altına giriyordu,bizde kamyona arkadan yapışacaktık
sebebide arabanın önüne makasa girip aniden kıran bir SSçiydi.Eğer orda arabadikilere+kamyondaki insana+bize birşey olsa buna kaderimizmiş
diyebilirmiydik acaba,herkesin sorumluluğunu bilmesi gerekir diye düşünüyorum
ama ne yazıkki herseferinde merhumlara tanrıdan rahmet dilemekten başka
birşey gelmiyor elimden.:pr::salut:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
kıvıran snn gibi olsun bea:queen: sen önce okumayı ögren bence..analiz yapmayı ii ögren..:queen:
düşük ıq ve boşa geçen yılların sonucuyla burda gelip germe bizleri:wiinkk:
hadi tanrı seni korusun...

Söylediklerini aynen sana iade ediyorum.Allah bilir daha hayatında 60'ı geçememişindir çin malı motorunla.Gelir burada bizleri kıskanırsın.Olsun önemli değil.Biz çin malı kullananlarıda motorcu olarak görürüz ama sendeki bu zihniyetle ne motorcu olursun nede 60'geçersin :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
race binenler ölümü göze alır evet sal sayende unutmıcam hiç..bile bile ölüme giden adamın arkasından üzülmemi bekleme ozmn adanlı kardeşim:wiinkk:

sen ölen arkadaşımıza üzülmüyorsan senin insanlığından şüphe etmek lazım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sen ölen arkadaşımıza üzülmüyorsan senin insanlığından şüphe etmek lazım

Ölen arkadaşımıza herkes tabiiki üzülüyor....Ya minübüste hiçbişeyden habersiz ölen 2 arkadaşa ne demeli?.... İnsan ne biliyim onlara daha çok üzülür.... Aynı benim gibi....:cat:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
ben minübüsteki aileye tabiki üzüldüm ama diğer kaza yapan motosikletçi arkadaşımızada duyarsız kalınmamalı diye düşündüm.bir insan sonuçta bu motosikletçi.duyguları olan her insan biraz bile olsa üzülür:wiinkk:.ancak wodka nickli arkadaşımız motosiklet sürücüsüne hiç üzülmediğini ifade etmiş...............................................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst