Sokak Hayvanları İçin Ne Yapabilirim !!!!!

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
bence yabani hayvanlar insanları yaptığı kulübe tarzı yerlerde yaşatmak zordur kulübeye bağlanmadığı sürece orada değil de kendi istedikleri yerde yaşamayı tercih ederler...
bence yemek koymak daha mantıklı...

Öncelikle gerçekten harika bi düşünce elleriniz yüreğiniz dert görmesin.
Ayrıca düşündüğünüz gibi değil.Benim bi aralar evde beslediğim kedimde hep yuvasına mama koyduğum yere gider hoplayıp zıplamadığı zaman orda otururdu.Bakmayın çok akıllı hayvanlar,daha 2-3 haftalık kediydi bendeki, bir kere tuvalet kumunun içine soktum alışsın diye patileriyle kumu oynattım bir kere bile başka yere tuvaletini yapmadı.Emin olun bu küçük ev çok işe yarayacak.Eğer apartmanda oturuyorsanız en alt katın balkonun altına,kapı önüne bahçeye filan koyulursa çok yararlı olur.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Keşke senin gösterdiğin duyarlılığın yüzde birini bütün insanlar gösterse de, o yaptığın kedi evini sokakta tekmeleyip bundan keyif almasalar. Bıraktığın yerde kalabilse o ev keşke...
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Beyler işyerinin orda dişi Alman kurdu var sokak köpeği kemikleri gözüküyor çok zayıf kuru mama yemiyor yaklaşmıyor biraz elit yetişmiş.

Kasaptan tavuk çorbalık yapsam içine ne atmamı önerirsiniz (ekmek,sebze vs.) iş yerine giderken anca veririm doyurucu olmasını ve yemesini istiyorum.

Saklama kabında dolaba koyup kaç gün saklarım?

Konu açmadım en uygun konu bunu buldum (hort).

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Ne köpekten nede yemekten anlatım cahilim bu konulara
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Beyler işyerinin orda dişi Alman kurdu var sokak köpeği kemikleri gözüküyor çok zayıf kuru mama yemiyor yaklaşmıyor biraz elit yetişmiş.

Kasaptan tavuk çorbalık yapsam içine ne atmamı önerirsiniz (ekmek,sebze vs.) iş yerine giderken anca veririm doyurucu olmasını ve yemesini istiyorum.

Saklama kabında dolaba koyup kaç gün saklarım?

Konu açmadım en uygun konu bunu buldum (hort).

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Ne köpekten nede yemekten anlatım cahilim bu konulara
Kemikleri sayılacak kadar zayıflamışsa çok düşünme yoğurt,makarna,tarihi geçmiş sucuk sosis,atık ev yemeği ne varsa ver o yer.
Kasapdan haşlamalık bişeyler al kaynat bayat ekmekle karıştır ver.

En önemlisi susuz kalmasın dikkat et.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gecen yaz Izmir'deydim, expo olacak diye belli bir tarihte Izmir fuarindaki herkesi disari cikartmislardi. Bir sonraki sabah arabayla sahilden Cankaya'ya geciyordum, her palmiye agacinin altinda 3-5 Suriyeli erkek yatiyordu. Yuzlerce kisi kaldirimda yatiyor... Herhalde kadin ve cocuklari istiflediler bulabildikleri bir eve... Hadi yazin mumkun de kisin n'apacak o kadar insan diye dusunduydum derin derin. Zor.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
334
Beyler işyerinin orda dişi Alman kurdu var sokak köpeği kemikleri gözüküyor çok zayıf kuru mama yemiyor yaklaşmıyor biraz elit yetişmiş.

Kasaptan tavuk çorbalık yapsam içine ne atmamı önerirsiniz (ekmek,sebze vs.) iş yerine giderken anca veririm doyurucu olmasını ve yemesini istiyorum.

Saklama kabında dolaba koyup kaç gün saklarım?

Konu açmadım en uygun konu bunu buldum (hort).

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Ne köpekten nede yemekten anlatım cahilim bu konulara


Hocam kuru mama var kuru mama var.Pet shoplarda 15 kilosu 49 tl mama da var, 350 tl'lik royal canin de...Hayvan iyi mamaya alışmışsa ondan da yemeyebilir.
Sokak hayvanları hemen hemen yediğimiz her şeyi yer; burada önemli olan yemek artıklarının üzerine imkan varsa et suyu, yoksa çorba o da yoksa süt vs döküp kuru halden mama formuna dondürmek.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Şöyle bir haber okumuştum;

Poliste hayvana şiddet masası

Bilişim ve siber suçların önlenmesi için Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı’nda 11 yeni masa kuruldu. Çocuk istismarından devlet büyüklerine hakarete kadar her alanda takip başlatıldı. Hayvanlara şiddet de ilk kez takibe alındı.

SİBER suçlarla mücadele kapsamında Önleme Şube Müdürlüğü bünyesinde ‘Bilişim sistemleri, uyuşturucu, silah satışları, DEAŞ, FETÖ ve PKK, devlet büyüklerine hakaret, Türk halkına ve dini değerlere hakaret, hayvanlara şiddet, eskort, çocuk istismarı, yasadışı bahis ile sporda hakaret içeren tezahürat’ olmak üzere 11 yeni masa kuruldu.

Her biri kendi alanında uzman olan bilişim polisi, internet ortamında, sosyal medya haseplarında işlenen suçların takibi yapıyor. İnternet üzerinden siteleri kurup, kadınlara fuhuş yaptıranlar ‘eskort masası’ tarafından takip edilirken, ilk kez hayvana yönelik şiddet ve hayvan haklarını ihlal edenlere yönelik de ‘hayvanlara şiddet’ masası çalışmalara başladı.

Havyanlara şiddet içeren görüntüleri yayan, bunları paylaşan ve hayvana şiddet uygulayanlar tespit edilerek adli mercilere çıkarılıyor. Kurulan 11 yeni masa yaptığı çalışmalarda bugüne kadar 2 bin 441 araştırma raporu hazırlayarak ilgili birimlerle paylaştı.
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Bu masalar işe yaramaz adalet yok ne ceza verecekler anca sosyal medyadan paylaşılmasını engellerler buda kötü halk görmeli ne olduğunu çok tepki gelince yapalım demişler.

Bizim ülkemizde başlangıç hep olur fakat ne gelişme nede sonuç mümkündür.

Bu ülkede iki eş cinsel el ele tutuşsa olay çıkar fakat hayvana çoçuğa tecavüz edilse kimse tınlamaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kereden bir şey olmaz.™
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst