- Katılım
- 5 Şub 2011
- Mesajlar
- 4,031
bence yabani hayvanlar insanları yaptığı kulübe tarzı yerlerde yaşatmak zordur kulübeye bağlanmadığı sürece orada değil de kendi istedikleri yerde yaşamayı tercih ederler...
bence yemek koymak daha mantıklı...
Öncelikle gerçekten harika bi düşünce elleriniz yüreğiniz dert görmesin.
Ayrıca düşündüğünüz gibi değil.Benim bi aralar evde beslediğim kedimde hep yuvasına mama koyduğum yere gider hoplayıp zıplamadığı zaman orda otururdu.Bakmayın çok akıllı hayvanlar,daha 2-3 haftalık kediydi bendeki, bir kere tuvalet kumunun içine soktum alışsın diye patileriyle kumu oynattım bir kere bile başka yere tuvaletini yapmadı.Emin olun bu küçük ev çok işe yarayacak.Eğer apartmanda oturuyorsanız en alt katın balkonun altına,kapı önüne bahçeye filan koyulursa çok yararlı olur.