Sokak Hayvanları İçin Ne Yapabilirim !!!!!

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Merhaba. Dün akşam forum üyelerimizden olan babaçi(Coşkun abi) nin sayesinde facebook üzerinden bir videoya rastladım. Sadece hayvanları seviyorum demekle olmaz dedim ve benim de bu çorbada tuzum olsun istedim. Sizden de aynı duyarlılığı göstermenizi istiyorum. Malum havalar çok soğuk ve hayvanların barınacağı yerler çok kısıtlı. İlgili video linkini koyuyorum. Sevgiyle kalın...

http://www.youtube.com/watch?v=Vil6Ae_By_w&feature=share






Suyun barınak üzerinde birikmesini önlemek için strafor hem altı boşluklu olan tipten seçildi hem de straforun arka alt tarafına biraz yükseklik ilave edildi.


Not: Köpekler için daha büyük yapılabilir. Kuşlar için de aynı tip yapılıp balkonunuza koyabilirsiniz.:rendeer:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Ellerine kollarına sağlık çok güzel bir davranış gerçekten tebrik ediyorum..
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Gerçekten tebrik ederim.Birde içine 5 liraya kedi maması koyarsanız harika olur.Hem içine alışırlar belki.

Gerçekten büyük bir sevap işliyorsunuz.Allah kabul etsin diyelim..
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Gerçekten tebrik ederim.Birde içine 5 liraya kedi maması koyarsanız harika olur.Hem içine alışırlar belki.

Gerçekten büyük bir sevap işliyorsunuz.Allah kabul etsin diyelim..

Teşekkür ederim. Mama koyacağım zaten, ayakları alışsın :cherry:

Ayrıca eklemek istiyorum. Bu barınağın maliyeti 8-10 TL civarındadır.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence yabani hayvanlar insanları yaptığı kulübe tarzı yerlerde yaşatmak zordur kulübeye bağlanmadığı sürece orada değil de kendi istedikleri yerde yaşamayı tercih ederler...
bence yemek koymak daha mantıklı...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
bence yabani hayvanlar insanları yaptığı kulübe tarzı yerlerde yaşatmak zordur kulübeye bağlanmadığı sürece orada değil de kendi istedikleri yerde yaşamayı tercih ederler...
bence yemek koymak daha mantıklı...

Biz yapalım da...
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Tebrik ederim. Gercekten guzel bir dusunce. Ruzgarda bayrak gibi sallanan brandaya ragmen sele ustune siginan bir hayvancagiza burasi saray gelir.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Çok güzel bir çalışma, daha denebilecek ne var ki?

Sokak Hayvanları İçin Ne Yapabilirim !!!!! sorusuna en güzel yanıt, hayvanları sevmeyen, eziyet eden, zarar veren ya da kötü herhangi bi şey yapanların hepsini temizlemek (öldürüp kıyma makinesinden geçirip sokak hayvanlarının karnını doyurmak) gerekir..
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayvan sever insan görmek negüzel,bizim sitede beslediğim 3 kediyi atmaya çalışmışlardı,bahaneleri ise yürürken önümüze çıkıp üstlerine atlıyormuş,floryada oturuyorlar ya hepsi hanımefendi.birkaç olay oldu aramızda şimdi 5 tane kedi bakıyorum kimseden çıt çıkmıyor :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Sokakta yaşayan hayvanlar ve onların hakkında söyleyecek çok şeyim var aslında ama

sadece seni tebrik ve taktir etmekle yetiniyorum.

teşekkürler Reşit...
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
263
kağıt toplayıcılar çantaya atar bunu. sokak hayvanları için kapı önlerine yaz kış su, yemek artıkları bırakılmalı
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Tebrik ederim. Gercekten guzel bir dusunce. Ruzgarda bayrak gibi sallanan brandaya ragmen sele ustune siginan bir hayvancagiza burasi saray gelir.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Çok güzel bir çalışma, daha denebilecek ne var ki?

Sokak Hayvanları İçin Ne Yapabilirim !!!!! sorusuna en güzel yanıt, hayvanları sevmeyen, eziyet eden, zarar veren ya da kötü herhangi bi şey yapanların hepsini temizlemek (öldürüp kıyma makinesinden geçirip sokak hayvanlarının karnını doyurmak) gerekir..

Ben de o insan kılığına bürünmüş yaratıklardan nefret ediyorum ve yaptıklarını yaşamalarını diliyorum.

Sokakta yaşayan hayvanlar ve onların hakkında söyleyecek çok şeyim var aslında ama

sadece seni tebrik ve taktir etmekle yetiniyorum.

teşekkürler Reşit...

Ben teşekkür ederim Oğuz abi.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Gerçekten çok duyarlı bir davranış bu düşüncenden dolayı seni kutların Bu hayvanların duası sana herzaman yardımcı olur Bence herkes bu konuda duyarlı olmalı unutmayalım onlarda can
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
istanbulun belkide en duyarlı semti cihangir arkadaşlar cihangir sokaklarında cok dolaşıyorum .Zaten hemen hemen herkesın besledığı evcıl hayvanlar genel ağırlıklı kedı ve köpeği var ama dikatımı ceken kapılarının önlerıne mama kab içinde su ve karton bırakıyorlar ve inanın o sokak köpeklerı ve kedilerı gayet bilinçli olarak gelıp o kapıların önündeki kartonların üzerınde yatıyorlar ve o mamaları kablardan suları içiyorlar ben bunları 2 senedır imrenerek izlıyorum cok ta hoşuma gıdıyor ve gercekten arkadaşım senıde duyarlılığından dolayı tebrık ederım inşallah örnek olur
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
birkaç kelam edecek olsak herkes tutup bir tarafından çekecek kelimeleri...
hayvanlara değer vermek önemli birşey...
ama ondan önce insan geliyor bizim için;
381763_10150422284427332_670957331_8575299_1853695935_n.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
düşünce ve iyi niyetinden dolayı tebrik ederim , hayvanları sevmeyen insanlarıda sevemez diye bir söz biliyorum ne kadar yalan ne kadar doğru tartışılır :)

yalnız benim mahalleye bunlardan bayağı bayağı bir site kurmam lazım :cherry: benim evin bahçeli oluşundan dolayı ve etrafının müsait olması, ayrıca kömürlüğümde yani atölyemde beslediğim hamster lerden dolayı buralarda pek fazla kedi bulunmakta ,:cherry:

ama fikir güzel de her kedi bunun içinde barınırmı acaba ? onu düşündüm gözlerden uzak yere koyarsanız amacına ulaşır bence :)

diğer arkadaşların dediğinede katılıyorum yemek artıkları vs ilede desteklersen sana kalpten dua edecektir , yiyen hayvan :cherry:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Çalıştığım şirkette yemek artıklarını ayrı bir kapta toplayıp sokak köpeklerine veriyorum.Dikkat edin büyük şirketlerde o kadar çok yemek ve ekmek israfı oluyor ki anlatamam.Sadece bizim şirketteki artıklarla 50-60 kedi köpek doyurabilirsiniz.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
dün stadın orda bahariyeye çıkarken yol kenarında gördüm ik adet içinde iki minnoş uyuyordu yapanlardan allah razı olsun cok güzel bir davranış ilk fırsatta bende yapıcam gerçi ben üşümesinler diye evin çatısının kenarından bi delik açtım orda ısınıyolar gece boyu kedi mırlaması konusmalar kavgalar harika bir estantane oluyor :):) yeterki onlar üşümesin sonuçta onlarda bir canlı bizler gibi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst