- Katılım
- 1 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,586
- Konu Yazar
- #1
Merhaba. Dün akşam forum üyelerimizden olan babaçi(Coşkun abi) nin sayesinde facebook üzerinden bir videoya rastladım. Sadece hayvanları seviyorum demekle olmaz dedim ve benim de bu çorbada tuzum olsun istedim. Sizden de aynı duyarlılığı göstermenizi istiyorum. Malum havalar çok soğuk ve hayvanların barınacağı yerler çok kısıtlı. İlgili video linkini koyuyorum. Sevgiyle kalın...
http://www.youtube.com/watch?v=Vil6Ae_By_w&feature=share



Suyun barınak üzerinde birikmesini önlemek için strafor hem altı boşluklu olan tipten seçildi hem de straforun arka alt tarafına biraz yükseklik ilave edildi.

Not: Köpekler için daha büyük yapılabilir. Kuşlar için de aynı tip yapılıp balkonunuza koyabilirsiniz.:rendeer:
http://www.youtube.com/watch?v=Vil6Ae_By_w&feature=share



Suyun barınak üzerinde birikmesini önlemek için strafor hem altı boşluklu olan tipten seçildi hem de straforun arka alt tarafına biraz yükseklik ilave edildi.

Not: Köpekler için daha büyük yapılabilir. Kuşlar için de aynı tip yapılıp balkonunuza koyabilirsiniz.:rendeer: