- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
dishy' Alıntı:napalım alla alla hem olmak zorunda mı=??
anneler gününde babalar gününde öksüz olsan napcan
bi de onu düşünsene mantıklı ol azcıkkk lütfenn!!!!!!!!
allah korusun :cyclopsan :cyclopsan
yoo olmak zorunda değil. ben zorunluluk var demedimki şimdi :salut: