Sevgililer Günü

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
dishy' Alıntı:
napalım alla alla hem olmak zorunda mı=??
anneler gününde babalar gününde öksüz olsan napcan
bi de onu düşünsene mantıklı ol azcıkkk lütfenn!!!!!!!!


allah korusun :cyclopsan :cyclopsan


yoo olmak zorunda değil. ben zorunluluk var demedimki şimdi :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun olsun herkesin bu günü mutlu, kutlu, umutlu osssuuuun..:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
herkesin özellikle bu gün bi sevgili ayarlayamayan kabiliyetsizlerin sevgililer günü kutlu olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
ayrıca sevgilisi olupta yanlız geçirenleride görmek isterim

dishy ne yapmayayım görmiyomusun nabız ölçüyorum burdaa:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bu valentin şimdi kıs kıs gülüyordur ne güzel sattım çiçekleri diye. Mantıksızlık şurda sadece 1 gün sevgililer günü olmaz ki. Seven insan için hergün sevgililer günü. Yani hep beraber bunu kutlayınca ne olacak acaba? Neyse bizde sevgilimize bugün dolayısıyla çiçeğini, hediyesini göndermiş bulunuyoruz. Vazifemizi yaptık. Darısı yapmayanlara :mrgreen:

Görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
sevgilisi olup da yalnız geçirenler mi dedin :salut: :salut:
cbrr yapma bakk :pr:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sap , yanlız , mutsuz , umutsuz , duygusal , huzursuz ama azcık ümitli bir durumdayım.Daha ne diyem size...:salut::salut::salut::salut:

Sizlerin gününü kutlarım.Bugün bana ait değil.Olmadı - olamaz ...:salut::salut:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Sevgililer günümüz mübarek olsun.Zaten yakın tarihte bunada bi tatil uydurup resmiydi falan deyip aradan çıkarıcaklar.
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
3
hayatta hiç bir şeyim az olmadı senin kadar. ve hiç kimseyi özlemedim seni özlediğim kadar...

hepinize ii 14 şubatlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çiçekçilikle uğraşan motor dostlarımın ... çiçekçiler gününü kutlarım .. hayırlı işler bol güneşler dilerim.. :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Benim su fani dünyadaki tek sewgilim Motorum .. gerisi inan yalan .. :rendeer:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ben şansıma hep sevgililer gününe yalnız girdim. Kız arkadaşım olduğu zamanlarda sevgililer gününden 3-5 gün önce ayrılmayı mutlaka becermişimdir. Sevgililer gününden nefret ediyorum..
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
kızlar erkeklere 3'ü 1 ytl'ye çorap alsın. erkekler de sakız alsın. ama kızcağız 3'lü çorap alıyor, erkekler de 5'li sakız alsın bari :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gün bana uğursuz geliyor birde türk kaşığı ile gevur b.. yemegi sevmiyorum
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: dün akşam sevgili motorumla bir içtik ben anlatdım o dinledi:queen:
çok mutluyuz yaa
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
watercolours' Alıntı:
kızlar erkeklere 3'ü 1 ytl'ye çorap alsın. erkekler de sakız alsın. ama kızcağız 3'lü çorap alıyor, erkekler de 5'li sakız alsın bari :queen:

:queen: :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst