sevgililer gününde.....
selam dostlarım
yarın sevgililer günü
neyazıkki ben bu duyguları unuttum artık
hayatım boyunca tek sevdiğim insan yok yanımda artık yok
ve işin kötü yanı yanımda olma şansıda yok artık.
ve şimdi daha iyi anlıyorum ki benim için ondan başka kimse yok olamıyorda
ama onu için o yanımdayken sevgilim için yaptığım sevgililer günü süprizini sizinle paylaşmak istedim
umarım sıkılmadan okursunuz
16 gül demeti yaptım herbirinde 5 adet gül vardı kırmızı
ve herbirinin üstüne bir harf ekledim
SENİ ÇOK SEVİYORUM
ve çiçekci arkadaşıma
"gidip ...... isimli sevgilimi bulucaksın (çalıştığı işyerini tarif ettim)
ve birinci harf demeti olan
"s" yi vericeksin
10 dakika sonra
E Demetini
10 dak.sonra N demetini
........
16 demet
bu çiçeklerin size geldiğini düşünün ve sevgilimin nekadar mutlu olduğunu tahmin edin
herkesi çok seviyorum motorcu dostlarım sevgiyle kalın