Sevgililer Günü

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Selam dostlar motor camiasının sevgililer günü kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
motorlarınızla nice mutlu sevgililer günlerine
mutluluklar..
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
sevgililer gününde.....

selam dostlarım

yarın sevgililer günü

:(

neyazıkki ben bu duyguları unuttum artık

hayatım boyunca tek sevdiğim insan yok yanımda artık yok
ve işin kötü yanı yanımda olma şansıda yok artık.
ve şimdi daha iyi anlıyorum ki benim için ondan başka kimse yok olamıyorda

ama onu için o yanımdayken sevgilim için yaptığım sevgililer günü süprizini sizinle paylaşmak istedim

umarım sıkılmadan okursunuz :)

16 gül demeti yaptım herbirinde 5 adet gül vardı kırmızı

ve herbirinin üstüne bir harf ekledim

SENİ ÇOK SEVİYORUM

ve çiçekci arkadaşıma
"gidip ...... isimli sevgilimi bulucaksın (çalıştığı işyerini tarif ettim)

ve birinci harf demeti olan
"s" yi vericeksin
10 dakika sonra

E Demetini

10 dak.sonra N demetini

........
16 demet

bu çiçeklerin size geldiğini düşünün ve sevgilimin nekadar mutlu olduğunu tahmin edin

herkesi çok seviyorum motorcu dostlarım sevgiyle kalın
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Sevgililer günü sadece temsili bir gösteri günüdür. Gerçekten sevenlere hergün sevgililer günü bence ...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Eskiden sevgililer günü mü vardı be!! Hıncal Uluç yazdı köşesinde sonra dert oldu millete :pr:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
14 Şubat 2006 tarihini yanlız geçirecekler

Beyler bayanlar bu gereksiz tarihde yanlız geçirecek varsa el kaldırsın bi göreyim:bounce:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Herkesin Sevgililer günü kutlu olsun.:rendeer:
Darısı başıma olsunnnnn
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgililer gününüzü kutlarım arkadaşlar ! ! !

:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
çok saçma herkes sevgilisinin sevgililer gününü kutlar
ne alaka kii......................
doğum günü mü buu?????? :mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
CBR1000RR´isimli üyeden Alıntı
Beyler bayanlar bu gereksiz tarihde yanlız geçirecek varsa el kaldırsın bi göreyim

been :king: el kaldırıyorum baak. :mrgreen:

anlamsız bişey işte kafaya takmaya bile deymez...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
napalım alla alla hem olmak zorunda mı=??
anneler gününde babalar gününde öksüz olsan napcan
bi de onu düşünsene mantıklı ol azcıkkk lütfenn!!!!!!!!

CBR1000RR' Alıntı:
Beyler bayanlar bu gereksiz tarihde yanlız geçirecek varsa el kaldırsın bi göreyim:bounce:


olum sen yapma barriiii :p :p
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst