dishy' Alıntı:neden kıskanma cbrkıskanma lütfen :cherry:
neden kıskanıcam ben halimden memnunum walla çok rahat geçti gecem arkadaşla kafa kafaya verdik içtik bu havada ancak bu yapılırdı
sevgilinmi var derdin var
dishy' Alıntı:neden kıskanma cbrkıskanma lütfen :cherry:
dishy' Alıntı:tabi zaten çok rahat olduğun için dönüp dolaşıp konuyu buna getiriosun demi![]()
hangi arkadaş cbr :cherry:
MeTaL' Alıntı:Hatun, Kadın, Bebek, Piliç, Kızım, Lolita ama sevgili asla :cherry: ...
CBR1000RR' Alıntı:abi süpersin bi insan ancak bu kadar kafa dengi olurrr:cat:
dishy' Alıntı:ii erkek erkeğe anlaşın işte ne güzel :queen: :queen: :queen:
MeTaL' Alıntı:Kavga yok kavga yok. Ne demişler savaşmayında ne yaparsanız yapın
. Evet arkadaşlık dostluk önemli kavramlardır, değerini bilmek gerekir. Gerisi hikaye ...
dishy' Alıntı:şaka olarak kabul edelim değil mi___?????
dishy' Alıntı:belli mi olur o deliye korktum zaten yazın döver möver bu beni
siz de olun bari hepberaber olalım da koruyun beniiiiiiiiiiii :mrgreen: :cherry:![]()