Sevgililer Günü

Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
dishy' Alıntı:
neden kıskanma cbr :p kıskanma lütfen :cherry:

neden kıskanıcam ben halimden memnunum walla çok rahat geçti gecem arkadaşla kafa kafaya verdik içtik bu havada ancak bu yapılırdı

sevgilinmi var derdin var
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tabi zaten çok rahat olduğun için dönüp dolaşıp konuyu buna getiriosun demi :p

hangi arkadaş cbr :cherry:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bence "sevgilim" kelimesi bir yetişkinin ağzına yakışmıyor. Tabii bu size saçma gelebilir ama bana sürekli "sevgilim" diyen kız arkadaşımı "bana sevgilim deme çok basti geliyor" gibisinden uyarmıştım :). Bilmiyorum bence daha farklı hitaplar bulunmalı. Tabii Sevgililer Günü farklı çoğula vurulduğunda evet "Sevgililer" denilebilir ...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: evet ya onlara deyişik isimler takalım
güzel fikir
mesela kuşum diyelim bizi kızdırırsada sen deve kuşusun derizz:queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bence denemeyin bile en nefret ettiğim bnm "hatun"
çok kızıorum çok uyarıorum ama vazgeçmio vazgeçmeyecek :pale:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
dishy' Alıntı:
tabi zaten çok rahat olduğun için dönüp dolaşıp konuyu buna getiriosun demi :p

hangi arkadaş cbr :cherry:

rahatım tabi bi görsen n kdr rahat olduğumu anlarsınya neyseee

kız arkadaşım ama sevgilim değil bence en iisi arkadaş olmakk

sevgili falan bozar bizi yaşımızada uymaz zaten dimi metal kardeşşş
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hatun, Kadın, Bebek, Piliç, Kızım, Lolita ama sevgili asla :cherry: ...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ııyyyyy semihh berbattt :p
olum azcık kız sözü dinle sevmioruz anlasana :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Seviyoruz kızım birbirimizi iTalyada evlenecez :p ...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
dishy' Alıntı:
ii erkek erkeğe anlaşın işte ne güzel :queen: :queen: :queen:

bizim ilişkimiz senimi gerdi dishy cim aramızdaki dostluk boyutlarını kıskanman normaldir eşi benzeri az olur çünki her ikimizde açık sözlü olup gerçekleri daima söleriz dertleşiriz dostluk budur bilirmisin:silent:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Kavga yok kavga yok :). Ne demişler savaşmayında ne yaparsanız yapın :p. Evet arkadaşlık dostluk önemli kavramlardır, değerini bilmek gerekir. Gerisi hikaye ...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
MeTaL' Alıntı:
Kavga yok kavga yok :). Ne demişler savaşmayında ne yaparsanız yapın :p. Evet arkadaşlık dostluk önemli kavramlardır, değerini bilmek gerekir. Gerisi hikaye ...

ya kardeşim sinir küpü etti beni yakınımda olsa ben yapacağımı bilirdimya neyse :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
belli mi olur o deliye korktum zaten yazın döver möver bu beni
siz de olun bari hepberaber olalım da koruyun beniiiiiiiiiiii :mrgreen: :cherry: :p
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
dishy' Alıntı:
belli mi olur o deliye korktum zaten yazın döver möver bu beni
siz de olun bari hepberaber olalım da koruyun beniiiiiiiiiiii :mrgreen: :cherry: :p

sinirlensem seni elimden kimse alamaz ona göre :queen:

metal kardeşim daha beni tanımıyoya normaldir

deliyimdir ama bir HATUNA elimi kaldırcak kadar değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst