Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kurban bayramı sonrası motor arayışı içindeyim. Bütçe 6 bin. Taşı sıkarsam 8 bin :)2 ci el cbr 250, wolf 250 ybr 250 gibi modeller var. Taşın suyunun suyunu sıksam 2 ci el inazuma alacak param yok :santa: kredi falan çekmem lazım 3 bin kadar. Oda zor iş. Banka verirde ailem ikna olurmu bilmem. Yani baya bi zorlar inazuma.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
macera arama fatih abi al salco devammm

izzet biz ne alıyoz işte salco alacaz gene ama atack modelini :p

kurban bayramı sonrası motor arayışı içindeyim. Bütçe 6 bin. Taşı sıkarsam 8 bin :)2 ci el cbr 250, wolf 250 ybr 250 gibi modeller var. Taşın suyunun suyunu sıksam 2 ci el inazuma alacak param yok :santa: kredi falan çekmem lazım 3 bin kadar. Oda zor iş. Banka verirde ailem ikna olurmu bilmem. Yani baya bi zorlar inazuma.

adem abi ybr al derim şu ilandaki motorsda hem ucuz hemde km az sana yakında bir bak eğer satılmaz ise

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-arama-bundan-temizini-zoooor-bulursun-131768264/detay/
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
kurban bayramı sonrası motor arayışı içindeyim. Bütçe 6 bin. Taşı sıkarsam 8 bin :)2 ci el cbr 250, wolf 250 ybr 250 gibi modeller var. Taşın suyunun suyunu sıksam 2 ci el inazuma alacak param yok :santa: kredi falan çekmem lazım 3 bin kadar. Oda zor iş. Banka verirde ailem ikna olurmu bilmem. Yani baya bi zorlar inazuma.

Şimdiden hayırlı olsun abi, desene apaçilerle artık uğraşmam gazı açar giderim diyorsun :)

Fatihin verdiği linkteki ne de güzelmiş.Abi Serkan Abi de wolf varmış satmış, sizin wolftan çok daha fazla titriyordu diyordu.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Al Wolfu bin devam et suyunu cıkartmaya gerek olmadıgını düşünüyorum ben ya 125 cc bi motorla devam edicen yada Cc artırcan bu makinerle kar yapılmaz az sat zarar
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
izzet biz ne alıyoz işte salco alacaz gene ama atack modelini :p



adem abi ybr al derim şu ilandaki motorsda hem ucuz hemde km az sana yakında bir bak eğer satılmaz ise

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-arama-bundan-temizini-zoooor-bulursun-131768264/detay/

şuan ilanlarla ilgilenemem. Niye? Çünkü bayrama daha çok var. Para geçsin elime o zaman değerlendirmeye alıcam. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

Şimdiden hayırlı olsun abi, desene apaçilerle artık uğraşmam gazı açar giderim diyorsun :)

Fatihin verdiği linkteki ne de güzelmiş.Abi Serkan Abi de wolf varmış satmış, sizin wolftan çok daha fazla titriyordu diyordu.

evet aynen. Cbr dada hafif bi titreme var. Bodrumdan incelerken satılık bi sym wolf görmüştüm. 1 aymı oldu, 2 aymı hatırlamıyorum belki serkanın motoruydu. Yani şimdiden ilanlara bu sebepten bakmıyorum.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız :rendeer: İzne çıktım sezon kapanışı gezimede başladım çok şükür Gezinin Kütahya-Manisa-İzmir-Kütahya etabını tamamlamış bulunuyorum :cat: ve sanırım hava şartlarından dolayı da bununla sınırlı kalacağım:pale: Neyse eski yeni motorumun :p gerçi gezi raporu gelecek ama sizlere torpil yapayım :p bikaç resmini atayımda şenlensin ortalık biraz :wiinkk: Meriç sağolsun çok iyi bakmış benim karakıza arka dişliyi değiştirmiş 15 yapmış motor çok rahatlamış sanki 6 vites gibi olmuş 4. vites eskiye göre 5 gibi 5 e attığım zaman sanki 6 vitesli motorda 6 ya takmışım gibi rahatlıyor :cat: eskiden 6500 rpm 80 derdi şimdi 5800-6000 devir 80 diyor 6500-devir 90 7000de 95-98 neredeyse 100 yapıyor düzde :cat:

wlvz.jpg


Bu arada Manisada bana ev sahipliği yapan İzzet kardeşimede sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum :rendeer: Tatlı hız İzzet ve kırmızı şeytan Uno canı :cat:

04u6.jpg





uğurlar olsun ahmet ağa, dikkatli ol yurtta yağış cihanda yağış olabilir ,

Dediğim gibi yurtta yağış dünyada yağış olursa gezi işi yalan olur paşa paşa otururum evimde Ramazan :wiinkk: sağanak yağış altında köpek eniği gibi ıslanmanın alemi yok izin mübarekte :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tak dedik dinletemedik sana be abi. Sağlık olsun. Buralara daha hiç yağmur düşmedi.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211

Ben motoru geçen sene ki motosiklet fuar ında görme şansın da bulundum görünüş şekil vesaire genel olarak hoşuma gitti koltuk gayet rahat ama dayanıklılık nasıl olur bilemiyorum ama genel olarak gayet güzel..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:38 ----------

Bu gece saat 01 de kısmetse ankara yenimahalle yolcusuyum motosiklet ile mi gitsem yoksa otomobil ile gitsem karar veremedim bu aralar havaların durumu belli değil..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Gece gidiceksen tek basınaysan arabayla gt abi yolun acık olsun

Evet tek başıma gidicem bu sebepten dolayı tereddütte kaldım araba ile mi yoksa motosiklet ile mi gideyim diye ama dediğin gibi araba daha mantıklı havaların durumu hiç belli değil. Birde geçen gün birkaç bakım yaptım motora zincir ön balata ön rulman ları hava filtresi ve ön dişli değiştirdim
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet Murat :wiinkk: Malum 250 cc düşünüyordum ama bazı sebeplerden dolayı önümüzdeki sezon zayıf geçecek benim için pek gezi yapamıcam yani :pale: bu yüzden 250 cc yi erteledim 125 le tekrar devam etmeye karar vermiştim :wiinkk: bu sıradada Meriç motoru satacağını söyleyince en azından huyunu tüyünü bildiğim kendi motorum diye tekrardan satın aldım Meriçten :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
:mrgreen: hayırlı uğurlu olsun abi Allah kaza bela vermesin :) güzel motordur, doğru bir seçim , sen de seversin eminim :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Valla yaklaşık 2 yıldır sayfayı takip ediyorum sizlerin hiç bir sorun yaşadığını görmedim o yüzden güvenip aldım artıkın :p Doğru ve yerinde bi seçim olduğuna bende inanıyorum :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Aynen tek kişi binecek olduktan sonra çokda gerek yok şu an için 250 cc ye :wiinkk: dişli değişiminden sonra birinde stabil 90 diğerinde stabil 110 gideceksin hız sınırı 90 km belki radara gireceksin :farao: ha bunun ara sollamaları var 250 cc ile 120 ye kadar giden araçları bir anda sollayıp geçebilirsin ama benim zaten 120 ile giden arabaları sollama gibi derdim yok onlar zaten sollayıp geçip gidiyolar beni :cherry: benim işim 80-90 giden kamyonlarla onlarıda gördüğüm zaman çok iyi analiz edip sollamaya öyle çıkıyorum yada sollamıyorum olup bitiyor :wiinkk:

Yan çantam var arka çantam var lastiğim var motorumunsa zaten maşallahı var :cat: ne gereng var 250 cc ye demeye başladım yani :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Nerdesiniz millet :thumright

Ulem 1 ay motorsuz kaldım resmen tek ayağım topal olmuşmuş :sunny: şimdi anlayıverdim bu gün biniverdim motoruma çarşı pazar nere varsa dolaştım park derdi yok yakıt derdi yok ohh miss :cat: tam tablet ilaç valla :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ahmet abi hergün biniyorum motora. Binmediğim bi gün hatırlamıyorum.yeni motörün hayırlı olsun. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst