macera arama fatih abi al salco devammm
kurban bayramı sonrası motor arayışı içindeyim. Bütçe 6 bin. Taşı sıkarsam 8 bin2 ci el cbr 250, wolf 250 ybr 250 gibi modeller var. Taşın suyunun suyunu sıksam 2 ci el inazuma alacak param yok :santa: kredi falan çekmem lazım 3 bin kadar. Oda zor iş. Banka verirde ailem ikna olurmu bilmem. Yani baya bi zorlar inazuma.
kurban bayramı sonrası motor arayışı içindeyim. Bütçe 6 bin. Taşı sıkarsam 8 bin2 ci el cbr 250, wolf 250 ybr 250 gibi modeller var. Taşın suyunun suyunu sıksam 2 ci el inazuma alacak param yok :santa: kredi falan çekmem lazım 3 bin kadar. Oda zor iş. Banka verirde ailem ikna olurmu bilmem. Yani baya bi zorlar inazuma.
izzet biz ne alıyoz işte salco alacaz gene ama atack modelini
adem abi ybr al derim şu ilandaki motorsda hem ucuz hemde km az sana yakında bir bak eğer satılmaz ise
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-arama-bundan-temizini-zoooor-bulursun-131768264/detay/
Şimdiden hayırlı olsun abi, desene apaçilerle artık uğraşmam gazı açar giderim diyorsun
Fatihin verdiği linkteki ne de güzelmiş.Abi Serkan Abi de wolf varmış satmış, sizin wolftan çok daha fazla titriyordu diyordu.
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/1.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/2.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/3.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/4.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/5.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/6.jpg
uğurlar olsun ahmet ağa, dikkatli ol yurtta yağış cihanda yağış olabilir ,
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/1.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/2.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/3.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/4.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/5.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/6.jpg
Gece gidiceksen tek basınaysan arabayla gt abi yolun acık olsun
Valla yaklaşık 2 yıldır sayfayı takip ediyorum sizlerin hiç bir sorun yaşadığını görmedim o yüzden güvenip aldım artıkınDoğru ve yerinde bi seçim olduğuna bende inanıyorum :queen: