Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem sen de genç sen ben ilk okul öğrencisiyim :p
amcam yaşında sın :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....


Helal olsun mutlu abi,gecmiş olsun.

Hayırlı aksamlar naparsınız
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....


Geçmiş olsun :pale: epeydir geriliyodun zaten 63 plaka ya nasip olmuş sanırım elektriğin :wiinkk:


Herkese hayırlı akşamlar bu arada :rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok iyi olmuş mutlu,bi daha motor gördümü selam durur:)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....

Geçmiş olsun....
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
hayirdir forum bu aralar sakin bu ne sessizlik boyle herkese selâmün aleyküm hayırlı sabahlar..
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
2 gundur bursadaydım.ama bu sabah saglam ıslandım.saat 3 te karacabey e geldım yagmur hosgeldın karsılaması yaptı yıne.2013 yılı ıslanma sezonunu kapatmısımdır umarım
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
A.S bu sıralar yazan yok pek...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
S.a abilerim .

Bugun izmirdeydik sabah 11 de cıktık aksam 19.00 Gibi evdeydim.

Meric abiyi Elazıga yolcu ettik,Tanısalı 11 Ay olmus,İyi kötü günlerimiz gecti,Ayrılmak zor oldu ama yapıcak birsey yok.

Yolun acık olsun abi.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....

millet iyice ali kıran baş kesen oldu.
sen sallama abi böyle şeyleri.
benim başıma trafikte cok olay geldi kaşarlandım artık.
morfin yemiş gibi dolaşıyorum trafikte
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Herkese iyi akşamlar nasılsınız arkadaşlar :rendeer:

Nasipse benim tatil yarından itibaren başlıyor :flower:

Yarın Manisaya gidip İzzzetden motorumu teslim alacağım :wiinkk: evet motorumu dedim yanlış okumadınız.:wiinkk: Kendimce mücbir bazı sebeplerden dolayı 250 cc ye yükselme işini bir müddet ertelemiş durumdaydım :farao: bu arada Meriçte motoru satcam deyince kendi aramızda anlaşıp tekrar satın aldım benim karakızı :cat: artık uzunca bir müddet daha tekrar birlikteyiz inş. :rendeer:

Manisadan başlayan sezon kapanış gezimi geçen seferde olduğu gibi gezi raporu hazırlayıp gün gün sizlerle paylaşıcam inş. :cat:

Yarınki rota Kütahya-Manisa(trenle) ve Manisa-İzmir (karakızla) :cat: az sonra trene binmek üzere yola çıkacağım tekrar görüşene kadar hepiniz hoşçakalın :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst