malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....
malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....
malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....
malum şimdi bizim buralarda domates sezonu.bugun karacabeydekı ıslerım nedenıyle erken saatte gıttım.dönus saat 17 gıbı oldu.tabı bu saatlerde zaten gıdıs gelıs olan dar yol da trafık ıyıce yogun oluyo.yedıgınız salcaların ketcapların mayanozlerın cogu burda uretılıyor.(tamek,tat,olca,penguen,merko,akfa,demko,eser salca)tabı bu guzergahı kullanan traktörler zaten yogun olan trafıgı ıyıce yavaslatıyo.
karacabeyden cıkıp koye dogru yol almaya basladıgımda tat fabrıkasını gecınce ılk vırajda 4 tane arkalarında 2 şer romorklu traktor gelmekte ve onların ardında 63 plaka domates yuklu bır kamyon.karsıdan geldıgımı gordugu halde solladı ve ardımdada artcı var.resmen gelıyo adam artık durdum kacacak yerde kalmadı dur ısaretı yaptıgımda hala gıtmeye calıstı.tabı ben motordan ındıgım ıcın daha fazla gıdemedı ve durdu.
kamyoncu arkadas sankı gayet haklıymıs gıbı bırde celallenmezmı.şahitler eşliginde yedıgı sopayı hakketmısmıdır hakketmemısmıdır sizce sorarım.....ben mı jandarma karakolundan ıfadeden yenı gelıyorum...allahtan evraklarım tam....kamyonunda bırcok evrak eksıgı oldugundan
benım gordugum 1401 tl bı ceza yedı.daha bıkac tane yazacaklarmıs.
şimdi köydeyım şanlıurfalı kardesımızın soyledıgıne gore benı oldurmesını beklıyorum...
ölcek gıbı olursam yazarım gene.....