- Katılım
- 20 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,280
bulanık daha ama yarın netleşir
Merhabalar,
Herkesin işleri rast gider umarım.Ben de pazar günü 400 km gezdim.Bu gezide Shell 15-50 yağ ile castrol power kıyaslama şansım oldu.Shel yağda düzde 105 gidebilirken castrolde 95 ile gidebildim, ama shellde titreşim varken castrolde titreşim kesildi.Ayrıca şuanda castrol var, fulle yakın doldurduğum depo hala yedeğe düşmedi.Az yaktırıyorda olabilir çünkü dip gazdan hiç elimi çekmedim desem yeridir hani.Sonuç olarak Castrol koyacağım bundan sonra 400 km beni yormadı.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/19/aqLM.jpg
Sahil Abi salcano scooterlerı baya kötü, o yüzden şüpheci yaklaşmakta fayda olabilir![]()
Dün yiba Çarşısına gittim wolf e 3.750 diyen bayi insafa gelmiş fiyatı 3.150 ye indirmiş... son ne olur dedim 12 taksit 3.000, peşin 2.850 dedi.. daha pazarlık yapmadım.. wolf s kırmızı vardı...wolf ün beyaz ve kırmızısını da getirmiş... ve salcano modellerinin hepsinden 1 er tane var.... birde broşür verdi.. attım çantama, evde incelerim diye.. aaaa bi baktım salcano 145cc "attack 150" modeli... wolften farkı; beş kollu gri jant, lastikler tubeless, ağılık 124kg, 145cc depo 2 litre daha az 15 lt, bence görünüş olarak daha güzel diyebilirim...motor dayanıklılığı hakkında hiç bi fikrim yok.. eğer ekleyebilirsem broşürü ekliycem...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/o12W
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/19/bWfq7.jpg
nittin olum sen? Benim motor düzde 100 gitmezse yandın. İbre 100 e gelene kadar arkadan itersin ona göre :queen:Merhabalar,
Herkesin işleri rast gider umarım.Ben de pazar günü 400 km gezdim.Bu gezide Shell 15-50 yağ ile castrol power kıyaslama şansım oldu.Shel yağda düzde 105 gidebilirken castrolde 95 ile gidebildim, ama shellde titreşim varken castrolde titreşim kesildi.Ayrıca şuanda castrol var, fulle yakın doldurduğum depo hala yedeğe düşmedi.Az yaktırıyorda olabilir çünkü dip gazdan hiç elimi çekmedim desem yeridir hani.Sonuç olarak Castrol koyacağım bundan sonra 400 km beni yormadı.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/19/aqLM.jpg
Sahil Abi salcano scooterlerı baya kötü, o yüzden şüpheci yaklaşmakta fayda olabilir![]()
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/1.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/2.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/3.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/4.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/5.jpg
http://www.jianshetrade.com/wm/en/images/01-motorcycles/01-street/js150-6h/gallery/6.jpg
nittin olum sen? Benim motor düzde 100 gitmezse yandın. İbre 100 e gelene kadar arkadan itersin ona göre :queen:
Herkese iyi akşamlar nasılsınız arkadaşlar :rendeer:
Nasipse benim tatil yarından itibaren başlıyor :flower:
Yarın Manisaya gidip İzzzetden motorumu teslim alacağım :wiinkk: evet motorumu dedim yanlış okumadınız.:wiinkk: Kendimce mücbir bazı sebeplerden dolayı 250 cc ye yükselme işini bir müddet ertelemiş durumdaydım :farao: bu arada Meriçte motoru satcam deyince kendi aramızda anlaşıp tekrar satın aldım benim karakızı :cat: artık uzunca bir müddet daha tekrar birlikteyiz inş. :rendeer:
Manisadan başlayan sezon kapanış gezimi geçen seferde olduğu gibi gezi raporu hazırlayıp gün gün sizlerle paylaşıcam inş. :cat:
Yarınki rota Kütahya-Manisa(trenle) ve Manisa-İzmir (karakızla) :cat: az sonra trene binmek üzere yola çıkacağım tekrar görüşene kadar hepiniz hoşçakalın :rendeer:
GEçmiş olsun abisenin yollarına taş koyuyorlar bak ben diyim :queen:
Dün yiba Çarşısına gittim wolf e 3.750 diyen bayi insafa gelmiş fiyatı 3.150 ye indirmiş... son ne olur dedim 12 taksit 3.000, peşin 2.850 dedi.. daha pazarlık yapmadım.. wolf s kırmızı vardı...wolf ün beyaz ve kırmızısını da getirmiş... ve salcano modellerinin hepsinden 1 er tane var.... birde broşür verdi.. attım çantama, evde incelerim diye.. aaaa bi baktım salcano 145cc "attack 150" modeli... wolften farkı; beş kollu gri jant, lastikler tubeless, ağılık 124kg, 145cc depo 2 litre daha az 15 lt, bence görünüş olarak daha güzel diyebilirim...motor dayanıklılığı hakkında hiç bi fikrim yok.. eğer ekleyebilirsem broşürü ekliycem...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/o12W
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/19/bWfq7.jpg