Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tez netleşmesi dileğiyle :cat: Manisada tahinli kabak tatlısı İzmirde midye dolma Kötayada tel tel gözleme bizi bekliyor unutma :cherry: Kötayadan sonrasını ise biliyon anlatmama gereng varmı :wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
İnş abi,Bizimkiler Pansiyon gibi biryerler istiyorlar söyle 7-10 Günlük,Neresi olursa yani artık. Seneye cıkalımda Gerisi Kolay,Hadi Sabahan görüsmek üzere
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Dün yiba Çarşısına gittim wolf e 3.750 diyen bayi insafa gelmiş fiyatı 3.150 ye indirmiş... son ne olur dedim 12 taksit 3.000, peşin 2.850 dedi.. daha pazarlık yapmadım.. wolf s kırmızı vardı...wolf ün beyaz ve kırmızısını da getirmiş... ve salcano modellerinin hepsinden 1 er tane var.... birde broşür verdi.. attım çantama, evde incelerim diye.. aaaa bi baktım salcano 145cc "attack 150" modeli... wolften farkı; beş kollu gri jant, lastikler tubeless, ağılık 124kg, 145cc depo 2 litre daha az 15 lt, bence görünüş olarak daha güzel diyebilirim...motor dayanıklılığı hakkında hiç bi fikrim yok.. eğer ekleyebilirsem broşürü ekliycem...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

o12W


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

bWfq7.jpg
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhabalar,

Herkesin işleri rast gider umarım.Ben de pazar günü 400 km gezdim.Bu gezide Shell 15-50 yağ ile castrol power kıyaslama şansım oldu.Shel yağda düzde 105 gidebilirken castrolde 95 ile gidebildim, ama shellde titreşim varken castrolde titreşim kesildi.Ayrıca şuanda castrol var, fulle yakın doldurduğum depo hala yedeğe düşmedi.Az yaktırıyorda olabilir çünkü dip gazdan hiç elimi çekmedim desem yeridir hani.Sonuç olarak Castrol koyacağım bundan sonra 400 km beni yormadı.

aqLM.jpg



Sahil Abi salcano scooterlerı baya kötü, o yüzden şüpheci yaklaşmakta fayda olabilir :D
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Merhabalar,

Herkesin işleri rast gider umarım.Ben de pazar günü 400 km gezdim.Bu gezide Shell 15-50 yağ ile castrol power kıyaslama şansım oldu.Shel yağda düzde 105 gidebilirken castrolde 95 ile gidebildim, ama shellde titreşim varken castrolde titreşim kesildi.Ayrıca şuanda castrol var, fulle yakın doldurduğum depo hala yedeğe düşmedi.Az yaktırıyorda olabilir çünkü dip gazdan hiç elimi çekmedim desem yeridir hani.Sonuç olarak Castrol koyacağım bundan sonra 400 km beni yormadı.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/19/aqLM.jpg


Sahil Abi salcano scooterlerı baya kötü, o yüzden şüpheci yaklaşmakta fayda olabilir :D

scooterla işim yok, wolf alıcam...
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
Dün yiba Çarşısına gittim wolf e 3.750 diyen bayi insafa gelmiş fiyatı 3.150 ye indirmiş... son ne olur dedim 12 taksit 3.000, peşin 2.850 dedi.. daha pazarlık yapmadım.. wolf s kırmızı vardı...wolf ün beyaz ve kırmızısını da getirmiş... ve salcano modellerinin hepsinden 1 er tane var.... birde broşür verdi.. attım çantama, evde incelerim diye.. aaaa bi baktım salcano 145cc "attack 150" modeli... wolften farkı; beş kollu gri jant, lastikler tubeless, ağılık 124kg, 145cc depo 2 litre daha az 15 lt, bence görünüş olarak daha güzel diyebilirim...motor dayanıklılığı hakkında hiç bi fikrim yok.. eğer ekleyebilirsem broşürü ekliycem...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/o12W

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/19/bWfq7.jpg

Bu modeli uzun zamandır bekliyorum ama en son fabrikayı aradığımda ithalatın gerçekleşmediğini söylediler. üçerler bir ara resmini yüklemişti 3100 tl de fiyatı vardı. Belki bu sene getirirler...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Merhabalar,

Herkesin işleri rast gider umarım.Ben de pazar günü 400 km gezdim.Bu gezide Shell 15-50 yağ ile castrol power kıyaslama şansım oldu.Shel yağda düzde 105 gidebilirken castrolde 95 ile gidebildim, ama shellde titreşim varken castrolde titreşim kesildi.Ayrıca şuanda castrol var, fulle yakın doldurduğum depo hala yedeğe düşmedi.Az yaktırıyorda olabilir çünkü dip gazdan hiç elimi çekmedim desem yeridir hani.Sonuç olarak Castrol koyacağım bundan sonra 400 km beni yormadı.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/19/aqLM.jpg


Sahil Abi salcano scooterlerı baya kötü, o yüzden şüpheci yaklaşmakta fayda olabilir :D
nittin olum sen? Benim motor düzde 100 gitmezse yandın. İbre 100 e gelene kadar arkadan itersin ona göre :queen:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
motoru bende görmedim.. Sadece broşürde resmi vardı.. ama tip güzel... bir daha ki sefere sorayım.. satışı var mı? kaç lira? diye..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Herkese iyi akşamlar nasılsınız arkadaşlar :rendeer:

Nasipse benim tatil yarından itibaren başlıyor :flower:

Yarın Manisaya gidip İzzzetden motorumu teslim alacağım :wiinkk: evet motorumu dedim yanlış okumadınız.:wiinkk: Kendimce mücbir bazı sebeplerden dolayı 250 cc ye yükselme işini bir müddet ertelemiş durumdaydım :farao: bu arada Meriçte motoru satcam deyince kendi aramızda anlaşıp tekrar satın aldım benim karakızı :cat: artık uzunca bir müddet daha tekrar birlikteyiz inş. :rendeer:

Manisadan başlayan sezon kapanış gezimi geçen seferde olduğu gibi gezi raporu hazırlayıp gün gün sizlerle paylaşıcam inş. :cat:

Yarınki rota Kütahya-Manisa(trenle) ve Manisa-İzmir (karakızla) :cat: az sonra trene binmek üzere yola çıkacağım tekrar görüşene kadar hepiniz hoşçakalın :rendeer:


uğurlar olsun ahmet ağa, dikkatli ol yurtta yağış cihanda yağış olabilir ,
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Dün yiba Çarşısına gittim wolf e 3.750 diyen bayi insafa gelmiş fiyatı 3.150 ye indirmiş... son ne olur dedim 12 taksit 3.000, peşin 2.850 dedi.. daha pazarlık yapmadım.. wolf s kırmızı vardı...wolf ün beyaz ve kırmızısını da getirmiş... ve salcano modellerinin hepsinden 1 er tane var.... birde broşür verdi.. attım çantama, evde incelerim diye.. aaaa bi baktım salcano 145cc "attack 150" modeli... wolften farkı; beş kollu gri jant, lastikler tubeless, ağılık 124kg, 145cc depo 2 litre daha az 15 lt, bence görünüş olarak daha güzel diyebilirim...motor dayanıklılığı hakkında hiç bi fikrim yok.. eğer ekleyebilirsem broşürü ekliycem...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/o12W

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/19/bWfq7.jpg

şu aralar motor arayışı içindeyim salcanonun atack modeli baya hoşuma gitti üstelik 145 cc olması ayrı bir güzel eğer çok kısa süre içinde gelirse bayilere ve 3 civarı satılırsa sıfır alırım bunun için en kısa zamanda bilgi almak gerek bu motor ne zamna gelecek ne kadar olacak diye başka arkadaşlarda bilgi öğrenirde paylaşılırsa sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst