Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
İstiyoruzda istemekle kalıyoruz işte sadece :cherry: sizlerin vakti yok bende yetenek yok malzeme yok yok oğlu yok işte :pale:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yan çantada su bidonu bayaa yaygın herhalde. buda başka bir ybr.


imag0091ad.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ramizan bi ara ortada toplanalım :cat: bodruma arabayla bile gelene gezmek için motor + kask + kalacak yer + yeme, içme verilir. Yeterki dostlar gelsin.

eyvallah adem adamsın valla. seneye fat280 gelecekse yanına ona uyabılırım bende... askerlıgı bı yapsın hele
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
390024_10151260878878921_2070699812_n.jpg


yan çantalar normal topcase degılmı ılk motordakı böyle yapsanız uymazmı arkıdışler....
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
2 yan çanta 1 arka çanta ve demirleri 500 tl den başlıyor. çantalar kappa.

20lt lik mobil delvac yağ bidonundan yapacağım ben yan çantaları.. arkayada büyük bi ekmek sepeti..
sen sağ ben selamet :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ben kaynak ve torna işi yaptığımdan yaparım gibi geliyor :)

bidon güzelde fazla geniş. araçların arasından geçerken sıkıntı olur. su geçirmeyen başka bişeylerr bakmak lazım..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
beyler yakıt tüketimleriniz ne alemde ?
ölçüm yaptım. depo yedeğe düştüğünde gittim 10tl benzin aldım po'dan.
80 km gitti. gene yedeğe düştü.

yani 2.2lt benzinle 80 km gitti
sonuç 100km de 2.75lt yaktı.
5000-6000devir gaz yarımdan fazla açmadım.
sizin yakıt tüketimleriniz ne alemde..?
(kitapçıkta 100km/1.5lt demiş yakıt için)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
100 km de 2.8 litre şehir içi, ful artçılı, ve bol rampalı. Uzun yolda ölçmedim hiç. Zorlamazsan 2.4, 2,5 gibi olur tahminim.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
kitapçıkta 1.5lt diyince dedim benim cengo çokmu yakıyor ? artık nasıl psikoparca kullanıp yaktırdılarsa 1.5lt/100km..
benim kilo zaten artçılı gibi :) normal ozaman benim yakıt .
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
benim motor şu an 1350 km'de 31 milyonluk benzin aldım 200 km götürdü. kaba hesapla 31000/4700:6,6 litre 200/6,6: 30,3 km'de 1 Litre yakmış.yani 100 km de 3 litreden fazla . bu arada bunun hepsi şehir içi değil.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
1.5 litreye daha kimse düşüremedi tahsin. En fazla uzun yola tın tın gidersen 2.3 filan yakar. Fatih daha iyi bilir.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
yan çantada su bidonu bayaa yaygın herhalde. buda başka bir ybr.


http://img818.imageshack.us/img818/5277/imag0091ad.jpg

O motosiklet benim zaten :)

4 tane bidon, 4 menteşe, 2 asma kilit ve kapı cengeli, yeterli vida, somun ve pul. Boya için plastik astarı sprey boya, mat siyah akçalı sprey boya. Bidona şekil vermek için havya yani lehim makinası lazım. Kapak kısmından boylu boyunca havya ile kes. Menteseleri kısa tarafa tak. Kapı cengelini de karşı tarafına. Diğer 2 bidonu da kapak olacak şekilde kes. Menteşeye sabitle. Bi kat astarı 2 kat boyayı kurutarak kat kat at. Bi karış uzaktan sıkıp tek seferde at. En son demircide cub motorların basamaklı arka tamponuna benzer demir yaptır. 2 şer sağlam vida ile bu demirlere vidala.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
O motosiklet benim zaten :)

4 tane bidon, 4 menteşe, 2 asma kilit ve kapı cengeli, yeterli vida, somun ve pul. Boya için plastik astarı sprey boya, mat siyah akçalı sprey boya. Bidona şekil vermek için havya yani lehim makinası lazım. Kapak kısmından boylu boyunca havya ile kes. Menteseleri kısa tarafa tak. Kapı cengelini de karşı tarafına. Diğer 2 bidonu da kapak olacak şekilde kes. Menteşeye sabitle. Bi kat astarı 2 kat boyayı kurutarak kat kat at. Bi karış uzaktan sıkıp tek seferde at. En son demircide cub motorların basamaklı arka tamponuna benzer demir yaptır. 2 şer sağlam vida ile bu demirlere vidala.

çok önceleri google da ararken buldum resmini. hemen telefona kaydettim.
çok güzel olmuş ama arabaların arasından geçemezsin sanki. genişletmiş gibi motoru ..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
maxi senin motorun neden gıtmeyip çok yaktıgı anlaşıldı :santa: okadar çanta, rüzgarlık örtü vs, resmen paraşüt görevini üstlenmiş. :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kitapçıkta 1.5lt diyince dedim benim cengo çokmu yakıyor ? artık nasıl psikoparca kullanıp yaktırdılarsa 1.5lt/100km..
benim kilo zaten artçılı gibi :) normal ozaman benim yakıt .

tahsin abi 1,5 lt yakması zor birde yaksa bile motor açıldıktan sonra 30-40 la gidersen anca yakarsın 5 vitesde oda zor o hızlarla gitmen daha senin motor yeni önce biraz km yapsın açılsın motor 5-10 bin km olsun ondan sonra ölçersin yakıtı :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
az önce kitapçığa tekrar baktım. adam sonuna 35km demiş :)
sanırım 5. vites 35le gidiyor eleman :)
1.5lt yakacak diye 3000-4000km de motoru hurdaya çıkaramam varsın yaksın 100/2.75lt .
motorun tadı 5000-6000 devirde çıkıyor. 8000-9000leri hiç görmedim.
motor 1000kmyi devirip yağı değişsin göreceğiz 8000-9000 devirleride :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Benim motor şu an 1350 km'de, 31 TL benzin aldım 200 km götürdü. 100 km/ 3 litreden fazla. Hepsi şehir içi değil.

Bence bi sıkıntı var :silent:

100 km de 2.8 lt şehir içi, ful artçılı, ve bol rampalı. Uzun yolda ölçmedim hiç.

Az çok tanıdıysak, ennn fazla bukadar yaktırılabilir Salco ya bencede :) Bundan fazlası sıkıntıya işaret şahsi fikrim :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst