Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ybr yakıt tüketimide 2.4-2.8 arasında.
ustaya götürdüm. rolantiyi düşürdü. gazı kıstı biraz. soğukken stop etmeleri arttı. ama bakalım 100km/2.7lt den düşürebilecekmiyiz yakıtı..
bu arada hiçdurmadan şehiriçi kullanıyorum. kilomda artçılı gibi :)
motorun kilometresi 280km. rodajda..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm arkadaşlara selamlar,forumu uzun süreden beri takip ediyorum şu an kullandığım motorumda problem yok fazla yaktığı için(100km de 3lt+150cc scooter) wolf alıcam biraz erteledim garajı falan hazırladım az kaldı aranıza katılıcam sormak istediğim wolf için ön koruma ve yan çantalık demirleri ile depo koruma kılıfını ybr için diyemi alacağız şimdiden teşekkürler.(alacağım motor tek kalmış teşhirdeki bi problem çıkarmı?)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ön koruma ybr nin olur. Depo büyük, ybr depo kılıfı uymaz. Döşemeciler bu işi yapar. Yan çanta demiri ybr nin kiyle uymayabilir ama iyi bi usta uydurabilir bikaç işlemden sonra.teşhırdeki son kalmış olabilir. Çizmemişlerse problem yoktur. Ama bol bol incelenmiştir. Bence problem değil. Sadece alırken sağına soluna dikkat et yeter.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tüm arkadaşlara selamlar,forumu uzun süreden beri takip ediyorum şu an kullandığım motorumda problem yok fazla yaktığı için(100km de 3lt+150cc scooter) wolf alıcam biraz erteledim garajı falan hazırladım az kaldı aranıza katılıcam sormak istediğim wolf için ön koruma ve yan çantalık demirleri ile depo koruma kılıfını ybr için diyemi alacağız şimdiden teşekkürler.(alacağım motor tek kalmış teşhirdeki bi problem çıkarmı?)

hayırlısı olsun. yakıtı hızlanması güzel. benim ilk vitesli motorum. 280km de.
bağımlılık yapıyor. hergün 30-40km geziyorum. tavsiye ederim :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adem ve tahsin cevaplarınız için teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

Arkadaşlar Bumoto diye bir marka var Bm nova 125cc görünüm güzel bir bilginiz varmı ?
http://www.bu-moto.com/modelDetay.aspx?id=63
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Arkadaşlar Bumoto diye bir marka var Bm nova 125cc görünüm güzel bir bilginiz varmı ?
http://www.bu-moto.com/modelDetay.aspx?id=63

Reelde görmedim piyasadada yok zaten bu motordan.Cg serisine benziyor motor kısmı.Büyük ihtimalle titreşim vardı.Macera arıyorsan alabilirsin.2 yıl sonra getirilirmi türkiyeye yedek parçada sıkıntı yaşarmısın bilemem.Gel şöyle temizinden bir salcano wolf al rahat et parçası sıkıntı değil titreşim yok hertürlü uzun yola gidiyor.Daha ne olsun.440 Km kontak kapatmadan gidiyorum ben motor banamısın demiyor bu-moto bunu yapabilirmi yada titreşimden üstünde oturabilirmisin düşün ona göre al :) :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
acaba bu titreşimm dedikleri nasıl oluyor ?
ben 80 bastım en çok bişey hissedemedim..
parça bulunabilirliği , servis , parça fiyatları, yakıt ekonomisi bunlara bakmak lazım

wolf eski tip ybr motoru kullandığından maça 1-0 önde başlıyor.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
acaba bu titreşimm dedikleri nasıl oluyor ?
ben 80 bastım en çok bişey hissedemedim..
parça bulunabilirliği , servis , parça fiyatları, yakıt ekonomisi bunlara bakmak lazım

wolf eski tip ybr motoru kullandığından maça 1-0 önde başlıyor.

Abi şöyle bir cg serisi bir motora bin titreşim ne demekmiş anlarsın :) Salcanoda titreşim yok ondan birşey hissetmiyorsun diğerlerine bin sanki koltuğun altında hilti çalıştırıyorlarmış hissi veriyor motor :) :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
birgün deneyeceğim merak ettim valla titreşim neymiş.
ondan demekli titreşimli motor kullananlar ybr ve cbf için elektrikli motoru var diyorlar..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kıpraşımı en az olan cg ler 2003-2006 hondalar ve balansörlü cg lerdir.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Reelde görmedim piyasadada yok zaten bu motordan.Cg serisine benziyor motor kısmı.Büyük ihtimalle titreşim vardı.Macera arıyorsan alabilirsin.2 yıl sonra getirilirmi türkiyeye yedek parçada sıkıntı yaşarmısın bilemem.Gel şöyle temizinden bir salcano wolf al rahat et parçası sıkıntı değil titreşim yok hertürlü uzun yola gidiyor.Daha ne olsun.440 Km kontak kapatmadan gidiyorum ben motor banamısın demiyor bu-moto bunu yapabilirmi yada titreşimden üstünde oturabilirmisin düşün ona göre al :) :)
Bilmediğim motoru almam, zaten Salcanoyu almaya karar verdim ama ertelemiştim bazı sebeplerden...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Motorların cakmasını yapıtorlarda şu yan çantalarında çakmasını yapsalar süper olcak :) :) bu gidişle 300 lira vercez 2 çantaya
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
kıpraşımı en az olan cg ler 2003-2006 hondalar ve balansörlü cg lerdir.
Balansörlü cg 125 aldım biraz titreşim vardı sonra 150'lik yaptım şu an titreşim sıfır. Motorun sesi bile fark ediyo titreşim olmayınca. Titreşimli motorda egzoz sesinden çok motor zırıltısı duyarsın.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben heybe kullanıyorum. Daha yakışıklı oluyo :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Balansörlü cg 125 aldım biraz titreşim vardı sonra 150'lik yaptım şu an titreşim sıfır. Motorun sesi bile fark ediyo titreşim olmayınca. Titreşimli motorda egzoz sesinden çok motor zırıltısı duyarsın.

mengü sen bu formda efsanesin zaten. Seni her zaman taktir ediyorum:cat: tam bi motorcu ruhu var sende.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ben heybe kullanıyorum. Daha yakışıklı oluyo :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------



mengü sen bu formda efsanesin zaten. Seni her zaman taktir ediyorum:cat: tam bi motorcu ruhu var sende.
Ben de seni takdir ediyorum adem abi :) ban star mete_han kadar olmasan da forumdaki muhabbeti en iyi adamlardan birisin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst