- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
ybr yakıt tüketimide 2.4-2.8 arasında.
ustaya götürdüm. rolantiyi düşürdü. gazı kıstı biraz. soğukken stop etmeleri arttı. ama bakalım 100km/2.7lt den düşürebilecekmiyiz yakıtı..
bu arada hiçdurmadan şehiriçi kullanıyorum. kilomda artçılı gibi
motorun kilometresi 280km. rodajda..
ustaya götürdüm. rolantiyi düşürdü. gazı kıstı biraz. soğukken stop etmeleri arttı. ama bakalım 100km/2.7lt den düşürebilecekmiyiz yakıtı..
bu arada hiçdurmadan şehiriçi kullanıyorum. kilomda artçılı gibi
motorun kilometresi 280km. rodajda..