ramizan bi ara ortada toplanalım :cat: bodruma arabayla bile gelene gezmek için motor + kask + kalacak yer + yeme, içme verilir. Yeterki dostlar gelsin.
eyvallah adem adamsın valla. seneye fat280 gelecekse yanına ona uyabılırım bende... askerlıgı bı yapsın hele
yan çantada su bidonu bayaa yaygın herhalde. buda başka bir ybr.
http://img818.imageshack.us/img818/5277/imag0091ad.jpg
O motosiklet benim zaten
4 tane bidon, 4 menteşe, 2 asma kilit ve kapı cengeli, yeterli vida, somun ve pul. Boya için plastik astarı sprey boya, mat siyah akçalı sprey boya. Bidona şekil vermek için havya yani lehim makinası lazım. Kapak kısmından boylu boyunca havya ile kes. Menteseleri kısa tarafa tak. Kapı cengelini de karşı tarafına. Diğer 2 bidonu da kapak olacak şekilde kes. Menteşeye sabitle. Bi kat astarı 2 kat boyayı kurutarak kat kat at. Bi karış uzaktan sıkıp tek seferde at. En son demircide cub motorların basamaklı arka tamponuna benzer demir yaptır. 2 şer sağlam vida ile bu demirlere vidala.
kitapçıkta 1.5lt diyince dedim benim cengo çokmu yakıyor ? artık nasıl psikoparca kullanıp yaktırdılarsa 1.5lt/100km..
benim kilo zaten artçılı gibinormal ozaman benim yakıt .
Benim motor şu an 1350 km'de, 31 TL benzin aldım 200 km götürdü. 100 km/ 3 litreden fazla. Hepsi şehir içi değil.
100 km de 2.8 lt şehir içi, ful artçılı, ve bol rampalı. Uzun yolda ölçmedim hiç.