Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Yan çantaya kask sığmıyor ama arkaya 46 litre ve üstü bir çanta alırsan çok rahat 2 kapalı kask ve ceker sığar yan çantaları zorlamaya gerek yok.Dediğin şekilde koyarsan çantayı açınca içindekiler dökülür.Birde yükleyince açılırsa tam rezillik olur.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bizim alacaklarımıza(Kappa K21) sığmayabilir belki evet ama arkaya iki kask sığacak şekilde olan arka çantalarda var :cat: onlardan düşünebilirsin
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Giviyi uygun fiyata bulmak çok zor :santa: Kappayı bulalımda öpüp başımıza koyalım biz Meriç :cherry: bu arada geçen gün gene dedim iyiki Salcano biniyorum diye :cat: Yamaha TNR binen bi abiyle muhabbet esnasında laf döndü dolaştı yan çantaya geldi abi dedi bende alcam yan çanta dedi uygun fiyatlı bi şey bakıyorum şöyle 700-800 civarı bulabilirsem diyor :sunny: onu duyunca ohhh dedim ya en babası 300 gaymeyi verdinmi oluyo bizim iş :p
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Abi kappaya 300 vercek kadar gözümü karartırsam giviye de 400 verebilirim.Sıfır fiyatı o şekilde.Tsubasadan bir haber çıksa bakarız bizde.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Valla ben vermem :farao: aynı işi görecek olduktan sonra 3 te bir fazla ödeyemem yani :farao: aralarında o kadar bi kalite farkı yok bence aslında 300 TL de çok ama naparsın :pr: böyle gelmiş böyle gidiyo işte biraz zevke giriyo bu işler her motor kullanmıyor diye kasım kasım kasıyo üretici ithalatçı satıcı amcalar :pr: yan sanayisi + seçeneğide yokki bunların (maxem cog v.s gibi) gidip ucuzca onlardan taksak :farao:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
tasabusu kayıp bu aralar. Muhabbetiniz bol olsun. Ahmet abi naaber yav?
Sağol Adem sen nasılsın yav :cherry: nasıl Bodrumda havalar efem :cherry:

---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 00:11 ----------

abi şu mct lerin çantalardan alabiliriz aslnda
MCT lerin çantaları bulunuyomuki :silent: bi ara benim ustaya sormuştum ben taksak nasıl olur deye hatta bi arkadaşın deposunda vardı onu takıverelim demiştim tat alamazsın takır takır ses yapar arkaya oturan artçı rahatsız olur falan demişti :sunny: ama denenmezde değil hani :wiinkk: Ramço yapmıştı bi ara YBR ye
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
11042011041.jpg


11042011043.jpg


11042011044.jpg


11042011046.jpg


11042011048.jpg



Güzel olmuş abi aslında yapılabilir.(alıntıdır)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi kış gelmedi bu sene.3 traktör odun yaptım ne yapacam okadar odunu bilmem. Gerçi 3 traktör odunu 3 ev yakacak. Babam, ben, dedem. Dedem 1924 doğumlu. Aslında 23 te olabilir. Arada motora bindirıyom :sunny:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
abi kış gelmedi bu sene.3 traktör odun yaptım ne yapacam okadar odunu bilmem. Gerçi 3 traktör odunu 3 ev yakacak. Babam, ben, dedem. Dedem 1924 doğumlu. Aslında 23 te olabilir. Arada motora bindirıyom :sunny:
Odun gibi malın olsun Adem buralarda 3 traktör odunu banyoda yakıyor millet :p Allah uzun ömürler versin dedeyede hay maşallah :rendeer:

Buda demirsizi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...n-canta-takim-sifir-kutusunda-50309141/detay/

o demirler 60 lira etmez.Bu şekilde birşey alsak ramazanınki gibi yapsak olabilir.Mct çantaları yandan kapaklı bunlar üstten.
olmaz değil olurda beni tek düşündüren sert malzemeden yapılmış olmaları :silent: en ufak bi yan yatmada düşmede kırılabilir + ses yapma ihtimali :silent: ama denemek lazım tabiki :sunny:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Odun gibi malın olsun Adem buralarda 3 traktör odunu banyoda yakıyor millet :p Allah uzun ömürler versin dedeyede hay maşallah :rendeer:


olmaz değil olurda beni tek düşündüren sert malzemeden yapılmış olmaları :silent: en ufak bi yan yatmada düşmede kırılabilir + ses yapma ihtimali :silent: ama denemek lazım tabiki :sunny:

Ses yapmasını lastik conta ile çözeriz abi kapağa ve bağlantı yerlerine lastik koyarsak sesi çözer.Düşünce kırılma mevzusuda bağlantı demirini yaptırırken dışa doğru çıkıntı yaptırırz yere düştüğünde demirin üstüne biner yük çantaya herhangi bir etkisi olmaz.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Valla yapsan yapsan bu işi sen yaparsın o zaman Meriç :cherry: bi dene bakalım dicem ama ders çalışıyorsun sende şu ara :sunny:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Valla yapsan yapsan bu işi sen yaparsın o zaman Meriç :cherry: bi dene bakalım dicem ama ders çalışıyorsun sende şu ara :sunny:

İşte o sıkıntı motorla sanayiye gidip uğraşmak lazım biraz ama oda şuanda mümkün değil.Ben kafamdaki şekili çizer gönderebilirim yaptırabilecek varsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst