Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
selam millet. 15w40 3 litre petrol ofisi marka yağ aldım 34 tlye.
Bodrumdan gelirken 2004 kırmızı bi ybr denk geldi. Yolda resmen kaşınıyodu, kaşıdım, tokatladım. Adamı geçiyorum, ışıklarda duruyorum, adam ışık mışık dinlemiyo basıp gidiyo :sunny: yeşil yanıyo tekrar yakalayıp tokatlıyorum, ışıklarda gene basıp geçiyo. Benim yaşlarda bide. En son 3 km lik rampa vardı, tozunu attırdım rampada. Fatihin salcano iyi çıktı, helal olsun diyorum. 12.5 luk ybr ye duman yutturdu.

Gelelim 2 ci meseleye. Titan bilindiği üzere iyi sarj etmiyodu. Elektrik yetersizdi. 12.5 voltu çok zor geçiyodu ve aküyü doldurmuyodu. Tanıdık tamircime götürdüm konjektör değiştirecem. Başka konjektör taktık aynı, başka, başka, başka derken sorunun statörde olduğunu çözdük. Çünkü direk elektrik verdiğimizde ampülü patlatması lazımmış ama ampül bağladık. Zor yanıyo. Biraz gaza asılınca canlanıyo ama patlatmıyor. Usta statörü söküyodu bıraktım motoru tamirciye babamı çağırdım.

Babam benim salcanoyla beni almaya geldi. 8+8 = 16 km. Eve geldik. Babam diyo gelirken bastım motor gidiyo ama km 60 şı zor geçiyo :sunny: km bozukmu diyo. Ben hangi 60 şı dedim km yi gösterdim bumu dedim. He o 60 dedi. Baba dedım o 60 km değil, 60 mil dedim. Meğerse 100 km yi devirmiş yolda :santa: :queen:

abi sana kötü motor mu verdik kıymetini bil iyi salcanolardan biridir bendeki seri az yakar iyi çeker cinsden

geçmiş olsun cg de gene mi sorun çıktı işte diyom size honda mondanın artık işi bitmiş atın çöpe gitsin :p

abi mili km sanmış desene baban motor gitmiyor diyede basmışta basmıştır allah bilir :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet fatih 100 km/h zı devirmis, motor gidiyor ama 60 şı zor geçiyor, ibrenmi bozuk diyor :queen: sorma yav, akü sarj etmiyodu, konjektör bozuktur, ucuza sıyırırız derken sorun statörde çıktı :sunny: motoru ustada bıraktım ben anlamam statör mtatör. Yapsın versin bana. Paraysa para. Ben bindiğim motora bakarım arkadaş. Öyle hurda niyetine binmem. Sorun istemem. :cat:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
evet fatih 100 km/h zı devirmis, motor gidiyor ama 60 şı zor geçiyor, ibrenmi bozuk diyor :queen: sorma yav, akü sarj etmiyodu, konjektör bozuktur, ucuza sıyırırız derken sorun statörde çıktı :sunny: motoru ustada bıraktım ben anlamam statör mtatör. Yapsın versin bana. Paraysa para. Ben bindiğim motora bakarım arkadaş. Öyle hurda niyetine binmem. Sorun istemem. :cat:

zaten en masrafsız tamir bakımdır derler :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
A.S. ÖZLEDIK dersek yalan söylemış oluruz... sen gelmeyelı şişman forumdaşlar rahat... hemde tof aşk ı olanlarla başka sıtelerde buluşuyoz
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Demek özlemediniz he :) canınız sagolsun..Gercekler bunlar..Sisman deyiller..Kemikleri iri sadece:) Öteki forum nerede... ?
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
TOFAŞ çıların bulundugu forumlar canım...

evet şişman degılız kemıkler ırı sadece özellıklede göbek kemıklerı oyle bır kemık varsa tabı:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tatlı kaçtı adamı özlemedık dedık görunmeyıverdı... kış geldı artıkın motor muhbbetlerı yazdan kalma olacak çogu kışı ıcın benımde dahıl ... bu hafta yaylara kar yagdı en aşagı nısan / mayıs ayına kadar tatıl...
adem80 keşke sezın oldugunuz yerde yada taf280 oldugu cografyada olsaydık... konyada dagların ıcındeyız karasal ıklım bızım gıbı motorsıkletı sevenlerın belını bukuyor...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
nihayet üçerlerden evraklar geldi.
biraz paralanayım. hemen ruhsat plakayı çıkaracağım.

yarında kaskım gelecek.
bu arada kullanım kitapçığınıda yollamışlar :)


meriç sen plakayı geçen aylarda çıkarmıştın. neler bekliyor beni ?
ne lazım hazırlıklı gideyim..?

Abi sana gelen belgelerle sigortacıya gidip sigortanı yaptır.
Ardından trafiğe gidiyorsun,orada dosya açtırıp,gerekli işlemler için seni yonlendiriyorlar.
En son 200 Tl civarı bi masrafı vardı ocak ayında ama şimdi ne kadar tutar bilmiyorum.
Takipçiye verirsen de 50-100 tl arası bi masraf daha olur.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ramizan bi ara ortada toplanalım :cat: bodruma arabayla bile gelene gezmek için motor + kask + kalacak yer + yeme, içme verilir. Yeterki dostlar gelsin.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
az önce servisteydim.
usta 10 dakika içinde bütün sorunları giderdi.
zinciri gerdi.
ön balatayı ayarladı. ama değiştirmedi. o çizik içindeki disk ve rambo bıçağından devşirme orjinal balata şimdi çıt ses çıkartmadan duruyor. inanılmaz.
gaz ayarını kıstı. rolantiyi 1600 devire düşürdü. gaza dokununca hoplama yokoldu.

usta 10 numara olunca motorda 10 numara oluyomuş :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet rapsy isteyen herkes misafirim olarak gelebilir. Neyle gelecekleri önemli değil, elimde 2 motor var zaten. Herşey var. Gelmek isteyen buyursun.
Tahsin sorunlarının giderildiğine sevindim.
Gelelim benim diğer cg titana. Sorun halledildi. Statörde sorun yok. Değişmedi. Konjektör yetersiz veya arızalıymış. Elindeki cinliler de 12.5 voltu geçmiyodu. Bitane bulmuş usta nerden bulduysa. Şimdi rahat 14 voltlara çıkıyomuş. Aküm şarj edecek artık yani. O derttende kurtuldum. Buji piposu ve buji kablosunuda yenilettim. Kısmet olursa yarın gidip alacam motorumu. (cg titan es rr) :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
evet rapsy isteyen herkes misafirim olarak gelebilir. Neyle gelecekleri önemli değil, elimde 2 motor var zaten. Herşey var. Gelmek isteyen buyursun.
Tahsin sorunlarının giderildiğine sevindim.
Gelelim benim diğer cg titana. Sorun halledildi. Statörde sorun yok. Değişmedi. Konjektör yetersiz veya arızalıymış. Elindeki cinliler de 12.5 voltu geçmiyodu. Bitane bulmuş usta nerden bulduysa. Şimdi rahat 14 voltlara çıkıyomuş. Aküm şarj edecek artık yani. O derttende kurtuldum. Buji piposu ve buji kablosunuda yenilettim. Kısmet olursa yarın gidip alacam motorumu. (cg titan es rr) :)

Hadi hayırlı olsun diyelim abi.Salcano sağolsun xenon gündüz farı alarm çakmaklık vb. ile sürekli elektrik tesisatınada yüklensemde tık demedi şükür.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ona bakarsan fatihe sattığım titan 17 yılda bir kere bile elektrik arızası çıkarmamıştı. Biraz şans işi diyorum ben.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
meriç çakmaklık telefonunu şarj edebilir mi ?
benim bir "çalınan motosikleti bulma" projem var. motorun grenajına turkcell hatlı bir cep telefonu gizleyeceğim. ve sadece motor çalışırken şarj olmasını sağlayacağım.
allah korusun motor çalınırsa turkcell servislerinden telefonu yani çalınan motorumu bulacağım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst