Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Valla hiç işim olmaz durduk yerde dertsiz başıma dert açamam ben :sunny: mis gibi motorum var ne işim olur kırık dökük makinelerle :pr: binerim motoruma adam gibi :cat: hee al satmı yapcam giderim 3 kuruş fazla veririm temiz oynanmamış yada oynanmıcak !!! bi şey alırım hiç olmazsa satarken uğraşmam :cat: şimdi Fatih yapıyo ediyo eğliyo bir şeyler tamam çok güzelde birde bunu satması var :sunny: adam dicekki bunun motoru açılmış v.s v.s :santa:
Yani uzun lafın kısası bir zamanlar bende bu işlerin içindeydim yeteri kadar motor(usta) tanıdım yeteri kadar tecrübe kazandım şimdi hiç çekici gelmiyo doğrusu :bounce:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
abi fatıhin yaptığı iş çok güzel bence. Motoru a dan z ye tanıyor, tecrübe kazanıyor. Boş vaktim olsada bende yapsam keşke.

aynen abi öğle oldu motoru tanıdık baya :)

Valla hiç işim olmaz durduk yerde dertsiz başıma dert açamam ben :sunny: mis gibi motorum var ne işim olur kırık dökük makinelerle :pr: binerim motoruma adam gibi :cat: hee al satmı yapcam giderim 3 kuruş fazla veririm temiz oynanmamış yada oynanmıcak !!! bi şey alırım hiç olmazsa satarken uğraşmam :cat: şimdi Fatih yapıyo ediyo eğliyo bir şeyler tamam çok güzelde birde bunu satması var :sunny: adam dicekki bunun motoru açılmış v.s v.s :santa:
Yani uzun lafın kısası bir zamanlar bende bu işlerin içindeydim yeteri kadar motor(usta) tanıdım yeteri kadar tecrübe kazandım şimdi hiç çekici gelmiyo doğrusu :bounce:

abi girdik bir sefer ne edelim başa gelen çekilir zaten buda bana ders oldu :)
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
Arkadaşlar ,Ankaradan yola çıkıp polatlı -sivrihisar -emirdağ-bolvadin- ve sonnda memleketim Akşehir/Konya ya varmak istiyorum...300-350 km olması lazım katetceğm toplam yol...
Hiç uzun yol tecrübem olmadı şuana kadar , ve korku var içimde bi nebze...Ne önerirsiniz Bana?? Yalnız başına çıkmalımıyım yola??

Bi sorum daha var ...motoru henüz daha açma fırsatım olmadı , rodajı yeni atlattım ...1000 km deym şuan...5. vites te max kaç bin devre kadar kullanmam sağlıklı olur motor ömrü açısından sizce???
Birde ben vites geçişlerini 6 bin devirlerde yapıyorum suan ,daha düşük devirlerde mi yapmalıyım sizce ?
Şimdiden teşkkrler...
hemşerim merak etme önce Allaha sonra salcanoya güven ben iki kişi yaklaşık 200 kg 1750 km yol yaptım 24 -29 ağustos arası konya-manavgat-side-antalya-kaş-fethiye-marmaris-datça-bodrum-konya turu yaptım.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
hemşerim merak etme önce Allaha sonra salcanoya güven ben iki kişi yaklaşık 200 kg 1750 km yol yaptım 24 -29 ağustos arası konya-manavgat-side-antalya-kaş-fethiye-marmaris-datça-bodrum-konya turu yaptım.
teşkkr ettm kardeşm...Benm salkanoya güvenm sonsuz ,kendime güvenm yoktu ,oda sayenzde geldi brz...inş ilk tecrbemi ednmş olcam..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o deponun gidon tarafına bakan tarafta poşet gibi bişey var o ne anlamadım? Cepten ufak gözüküyo zaten. Gerçekten dediği km de ise, dediği gibi çiziksiz ise 2 bin teklif et. Olursa al geç. Gıcır motor daha o.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
adem bende cepten giriyorum bende de ufak gözüküyor plaka sorun olurmu acaba 34 değil ben istanbul danım ondan :) Adem birde wolf modelin yakıt tüketimi kaç tı? Km de 90 kuruş yazmış ama..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
2.000 e veriyor son dedi 100 daha düşürebilirsem iyi olur devir falan düşmezsede alırız artık bakıcam sabah..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adem bende cepten giriyorum bende de ufak gözüküyor plaka sorun olurmu acaba 34 değil ben istanbul danım ondan :) Adem birde wolf modelin yakıt tüketimi kaç tı? Km de 90 kuruş yazmış ama..

yakıtını fatih ve egelim benden daha iyi bilir ama ybr ile aşa yukarı aynı. 100 km de 2.4 litre civarıydı. Plaka noterden orda satışını alırsın. İstanbuldda trafik şubede ruhsatı üstüne alırken orda 34 plakaya çevirttirebilirsin.


Slam arkadaşlar. Akşam 100 km civarı yol yaptım. Düzde sabit 2 kişiyle 105-115 arası gidiyor. Hafif rampa aşa 125 leri buluyor. Yüksek hızda yüksek devirde arada bi hafif tekleme yapmaya başladı ve 130 u geçemedim. :pr: 140 dan aşa düşerdi eskıden. Benim iridyum buji 2.5 yaşında.:sunny: en son baktığımda tırnağının biraz erimiş olduğunu görmüştüm. Hani 3 bin derecelere dayanıklı iridyum? :santa: en yakın zamanda ngk iridyum buji takacam gene. Bakam tekleme geçecekmi?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
2.000 e veriyor son dedi 100 daha düşürebilirsem iyi olur devir falan düşmezsede alırız artık bakıcam sabah..

hayırlı olsun diyelim o zaman şimdiden eren güle güle kullan :)

yakıt olarakda adem abinin dediği gibi iyi ayarlanırsa 2,4 civarı yakıyor 100 km de

yakıtını fatih ve egelim benden daha iyi bilir ama ybr ile aşa yukarı aynı. 100 km de 2.4 litre civarıydı. Plaka noterden orda satışını alırsın. İstanbuldda trafik şubede ruhsatı üstüne alırken orda 34 plakaya çevirttirebilirsin.


Slam arkadaşlar. Akşam 100 km civarı yol yaptım. Düzde sabit 2 kişiyle 105-115 arası gidiyor. Hafif rampa aşa 125 leri buluyor. Yüksek hızda yüksek devirde arada bi hafif tekleme yapmaya başladı ve 130 u geçemedim. :pr: 140 dan aşa düşerdi eskıden. Benim iridyum buji 2.5 yaşında.:sunny: en son baktığımda tırnağının biraz erimiş olduğunu görmüştüm. Hani 3 bin derecelere dayanıklı iridyum? :santa: en yakın zamanda ngk iridyum buji takacam gene. Bakam tekleme geçecekmi?

ne oldu adem abi performansı mı düştü motorun iridyum buji az eridi ise tekrar ayar yapaydın arası çokda açık olmasın sonra performansı düşer benim salcanodada var şimdilik memnunum benimkide 2-2,5 sene oldu bu arada iyi kötü cg yi bitirdim en yakın zamanda atarın resmini inş.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
hayırlı olsun diyelim o zaman şimdiden eren güle güle kullan :)

yakıt olarakda adem abinin dediği gibi iyi ayarlanırsa 2,4 civarı yakıyor 100 km de

Eren değil Ramazan :) sağol bu arada bakalım almasına alacağız ama başımıza sorun çıkartmasın ondan korkuyorum :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
performansı düştü ama hala cbf, ybr yi yer. Ben ateşlemeyi yükselttiğimden galiba iridyum bujiyi eritiyor. Veya şöyle diyem üstündeki buji ngk değil avrupa. Ngk iridyum takacam bakalım nasıl olcek performansı. Tork canavarı yahu.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Eren değil Ramazan :) sağol bu arada bakalım almasına alacağız ama başımıza sorun çıkartmasın ondan korkuyorum :)

ya ne farkeder eren ramazan :p motor yönünbden korkma eğer hor bakımsız bırakmadıysa aldığın kişi motor seni hiç üzmez allahın izniyle

performansı düştü ama hala cbf, ybr yi yer. Ben ateşlemeyi yükselttiğimden galiba iridyum bujiyi eritiyor. Veya şöyle diyem üstündeki buji ngk değil avrupa. Ngk iridyum takacam bakalım nasıl olcek performansı. Tork canavarı yahu.

abi torkunu flan görcez bakalım topladık motoru :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
senin cg 125 lik. 10 kusur nm tork var orjinali.benimkilerin cc leri yüksek. 12-14 nm tork var tahmini. Rampada 12.5 torkluk cbf ye tokat attığıma göre.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
senin cg 125 lik. 10 kusur nm tork var orjinali.benimkilerin cc leri yüksek. 12-14 nm tork var tahmini. Rampada 12.5 torkluk cbf ye tokat attığıma göre.

adem abi senin titan başka ya tokatlamadığı makina yok maşallah :) 250liklere de kafa tutacak yakında dikkat et :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
cbr 250 denk geldi uzun yolda. 25 km falan beraber yol aldık. 20 km o benim peşimden, 5 km falan ben onun peşinden gittim. Üstelik ben artçılı o tek ti. Eksozumu koklattım ona eksozumu koklattım güzelcene :pl: yol çift şerit ve virajlıydı. Bitek beni rampalarda geçebildi. :santa:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adeeeeeeeemmmmmmmm :pl: çocuklar var:queen:

---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

adem bende cepten giriyorum bende de ufak gözüküyor plaka sorun olurmu acaba 34 değil ben istanbul danım ondan :) Adem birde wolf modelin yakıt tüketimi kaç tı? Km de 90 kuruş yazmış ama..
Alırsan eğer plakayı 34 yapma aynı kalsın de hem noter satış masrafın düşük olur hemde sigortan ucuz olur :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst