- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
Valla hiç işim olmaz durduk yerde dertsiz başıma dert açamam ben :sunny: mis gibi motorum var ne işim olur kırık dökük makinelerle
r: binerim motoruma adam gibi :cat: hee al satmı yapcam giderim 3 kuruş fazla veririm temiz oynanmamış yada oynanmıcak !!! bi şey alırım hiç olmazsa satarken uğraşmam :cat: şimdi Fatih yapıyo ediyo eğliyo bir şeyler tamam çok güzelde birde bunu satması var :sunny: adam dicekki bunun motoru açılmış v.s v.s :santa:
Yani uzun lafın kısası bir zamanlar bende bu işlerin içindeydim yeteri kadar motor(usta) tanıdım yeteri kadar tecrübe kazandım şimdi hiç çekici gelmiyo doğrusu :bounce:
Yani uzun lafın kısası bir zamanlar bende bu işlerin içindeydim yeteri kadar motor(usta) tanıdım yeteri kadar tecrübe kazandım şimdi hiç çekici gelmiyo doğrusu :bounce: