Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Adeeeeeeeemmmmmmmm :pl: çocuklar var:queen:

---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:20 ----------


Alırsan eğer plakayı 34 yapma aynı kalsın de hem noter satış masrafın düşük olur hemde sigortan ucuz olur :wiinkk:
Doğru Fatih lede konuştuk 54 olarak kalsın bencede...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Yanında birini götürmen isabet olur :cat: hem motora bakar şöyle bi inceler hemde biner getirir sende trafiğe kapalı boş alanlarda öğrenirsin iyice alıştıktan sonra yavaş yavaş çıkarsın trafiğe :cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Yanında birini götürmen isabet olur :cat: hem motora bakar şöyle bi inceler hemde biner getirir sende trafiğe kapalı boş alanlarda öğrenirsin iyice alıştıktan sonra yavaş yavaş çıkarsın trafiğe :cat:

Bende öyle düşünüyorum hayırlısı bakalım ... Neyse bende ufaktan kaçar sabah iş var malum hayırlı geceler....
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
senin cg 125 lik. 10 kusur nm tork var orjinali.benimkilerin cc leri yüksek. 12-14 nm tork var tahmini. Rampada 12.5 torkluk cbf ye tokat attığıma göre.

evet doğrudur abi ama baya kendine geldi motor ilk günkü gibi değil :)

adem abi senin titan başka ya tokatlamadığı makina yok maşallah :) 250liklere de kafa tutacak yakında dikkat et :cat:

adem abinin motoru şikeli zaten :p

cbr 250 denk geldi uzun yolda. 25 km falan beraber yol aldık. 20 km o benim peşimden, 5 km falan ben onun peşinden gittim. Üstelik ben artçılı o tek ti. Eksozumu koklattım ona eksozumu koklattım güzelcene :pl: yol çift şerit ve virajlıydı. Bitek beni rampalarda geçebildi. :santa:

abi de de böyle demem bari sen iki kişi o tek kişi :)
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
cbr 250 denk geldi uzun yolda. 25 km falan beraber yol aldık. 20 km o benim peşimden, 5 km falan ben onun peşinden gittim. Üstelik ben artçılı o tek ti. Eksozumu koklattım ona eksozumu koklattım güzelcene :pl: yol çift şerit ve virajlıydı. Bitek beni rampalarda geçebildi. :santa:

Adem abi sen napıyon bu motora bize de ver sırrını :) benzine nitro filan mı karıştırıyon napıyon çözemedik :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
şuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Adem abi sen napıyon bu motora bize de ver sırrını :) benzine nitro filan mı karıştırıyon napıyon çözemedik :)

depoya özel kendi karışımından koyuyor mehmet o yüzden kimseye vermez o karışımı :)

şuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...

hayırlı olsun ramazan güle güle kullan kazasız belasız sürüşler dilerim dikkatli sür
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
vallahi öyleydi. Ben 2kişi o tek. En sonunda pes etti. Kenara çekti veya hararet falan yaptı bilemiyorum. Çünkü durduğu yerde ne bi tesis, ne bina, nede başka bişey vardı. Durdu sağa . İndi motoruna bakıyodu. Bozukmuydu acep? :queen: altımdaki 96 değil, 2005 titan es vardı. 155-160 cc 96 dan daha hızlı. Egelim abim gene kulaklarımı çekecek:santa:
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
şuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...
Allah kaza bela vermesin güle güle bin inşallah
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
depoya özel kendi karışımından koyuyor mehmet o yüzden kimseye vermez o karışımı :)


Ah bi bulabilsek fatih abi :) ybryle 160 170 olur heralde allah ne verdiyse :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

vallahi öyleydi. Ben 2kişi o tek. En sonunda pes etti. Kenara çekti veya hararet falan yaptı bilemiyorum. Çünkü durduğu yerde ne bi tesis, ne bina, nede başka bişey vardı. Durdu sağa . İndi motoruna bakıyodu. Bozukmuydu acep? :queen: altımdaki 96 değil, 2005 titan es vardı. 155-160 cc 96 dan daha hızlı. Egelim abim gene kulaklarımı çekecek:santa:

Adem abi sen böle konuşuyon gençleri galeyana getiriyon ama olmuyo yani :) şeytan diyo sat ybryi al bi titan ortalığın tozunu al :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

şuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...

allah kaza bela vermesin kardeşim :) güle güle kullan :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mehmet onun motoru oynanmış normal bir titan ybrden farkı yok ki

şimdi bak fatihim. Benim motor 60 binde iken, yani %100 orjinal iken, üstüne basa basa yazıyorum, 2004 model 12.5 hp ybr ler hariç, kalkışta, yokuşta, yokuş aşa gene tozunu attırıyodum. Biraz var fark. Tork ve hp olarak. Bu arada ybr salcano iyi motordur. Benimki efsane. Efsaneler ölmez. eski kasalar, yeni kasalara nazaran motoru biraz daha sorunsuzdur. Yeni kasaların vites araları uzundur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

şuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Kazasız belasız kullan inşallah. Ybr ye zam gelmiş zaten. Plaka dahil sıfırı 4900 tl ye falan geliyor. O paraya senin motordan 2 tane alır, üstüne harçlık bile kalır. :cat:
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Arkadaşlar bugn sabaha karşı 2 gibi yola çıktm sbh 7.00 da evdeydm toplamda 300 km gittim...biri 10 diğeri 25 dkka olmak üzere iki mola verdm sadece...eve geldğmde hiç yorgn değldm salco wolf da titreşim olmaması çok gzl bu yönüyle insanı,ksnlkle yormuyor ... Yalnız ilk uzun yolum oldğu için tecrbeszlğme denk geldi ,yazlık montla çıktm yola ve heryerim buz kesti...yanıma bant ve poşet almıştm allahtan....Poşetle ayakkabılarımı ve avret yerimi güzelce kapatıp bantladım...ama tam olarak kesmyor soğuğu ynede...Eve vardğmda bacaklarım,el bileklerim parmak uçlarım, soğktan uyuşmştu ,avret yermi de çok üşüttm galba kasıklarım ağrıyor suan...
ortalama 80 km/h hızla gittim,80 e çok güzel sabitleniyor 6bin devirde....yalnız 100 km/h ye ulaşmor motor düz yolda 100e gıdım kalıyo anca (97 fln basıyor motor)...
Birde farlar zayıf oldğu için bazı yollarda uzun farları kullandm uzun süre boyunca , suan akü ölü durumda, kickstart yapıp çalıştırıyorum ... akünün bukadar çabuk ölmesi normal mi? daha 1350 km deyim,iki ay oldu motoskleti alalı...uzunları sık yakılı bıraktğm için mi oldu acaba ??
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aküde problem var gibi. Sulu akü ise suyunu kontrol et. Eksikse saf su ilave et. Max çizgileri üstünde bellidir oraya kadar doldur. Far aküyemi bağlı motoramı? Yani stop halindeyken kontağı açınca far yanıyomu?
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Far akü ve şarj dinamosuna paralel bağlı Adem abi...akü sağlamken motor stop halindeyken yanıyodu...şimdi birkaç saniye yanıyo sonra akü pert...Motor çalışınca verdğm gaza göre ışık güçleniyo ,zayıf gazda zayıf yanıyor....
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
anladım. Bendeki titan es te öyleydı. Kontağa bağlıydı far, sonra motora bağlattım. Yani motor çalışınca yanıyor. Ampermetre bul. Stop halinde 12, 12.5 volt, rolantide 12.5, 13 volt arası, gaz verınce 13.5, 14.5 volt arası olacak. Bu değerler yoksa konjektör veya statör arızalıdır.varsa akü şarj tutmuyodur. Aküyü değiştir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst