Doğru Fatih lede konuştuk 54 olarak kalsın bencede...Adeeeeeeeemmmmmmmml: çocuklar var:queen:
---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:20 ----------
Alırsan eğer plakayı 34 yapma aynı kalsın de hem noter satış masrafın düşük olur hemde sigortan ucuz olur :wiinkk:
Motor temize benziyo Çanta dahil 2 ye almaya bak :cat:
Yanında birini götürmen isabet olur :cat: hem motora bakar şöyle bi inceler hemde biner getirir sende trafiğe kapalı boş alanlarda öğrenirsin iyice alıştıktan sonra yavaş yavaş çıkarsın trafiğe :cat:
senin cg 125 lik. 10 kusur nm tork var orjinali.benimkilerin cc leri yüksek. 12-14 nm tork var tahmini. Rampada 12.5 torkluk cbf ye tokat attığıma göre.
adem abi senin titan başka ya tokatlamadığı makina yok maşallah250liklere de kafa tutacak yakında dikkat et :cat:
cbr 250 denk geldi uzun yolda. 25 km falan beraber yol aldık. 20 km o benim peşimden, 5 km falan ben onun peşinden gittim. Üstelik ben artçılı o tek ti. Eksozumu koklattım ona eksozumu koklattım güzelcenel: yol çift şerit ve virajlıydı. Bitek beni rampalarda geçebildi. :santa:
cbr 250 denk geldi uzun yolda. 25 km falan beraber yol aldık. 20 km o benim peşimden, 5 km falan ben onun peşinden gittim. Üstelik ben artçılı o tek ti. Eksozumu koklattım ona eksozumu koklattım güzelcenel: yol çift şerit ve virajlıydı. Bitek beni rampalarda geçebildi. :santa:
Adem abi sen napıyon bu motora bize de ver sırrınıbenzine nitro filan mı karıştırıyon napıyon çözemedik
![]()
şuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...
hayırlı olsun ramazan güle güle kullan kazasız belasız sürüşler dilerim dikkatli sür
Allah kaza bela vermesin güle güle bin inşallahşuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...
depoya özel kendi karışımından koyuyor mehmet o yüzden kimseye vermez o karışımı
Ah bi bulabilsek fatih abiybryle 160 170 olur heralde allah ne verdiyse :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
vallahi öyleydi. Ben 2kişi o tek. En sonunda pes etti. Kenara çekti veya hararet falan yaptı bilemiyorum. Çünkü durduğu yerde ne bi tesis, ne bina, nede başka bişey vardı. Durdu sağa . İndi motoruna bakıyodu. Bozukmuydu acep? :queen: altımdaki 96 değil, 2005 titan es vardı. 155-160 cc 96 dan daha hızlı. Egelim abim gene kulaklarımı çekecek:santa:
Adem abi sen böle konuşuyon gençleri galeyana getiriyon ama olmuyo yanişeytan diyo sat ybryi al bi titan ortalığın tozunu al :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------
şuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...
allah kaza bela vermesin kardeşimgüle güle kullan
![]()
Adem abi sen böle konuşuyon gençleri galeyana getiriyon ama olmuyo yanişeytan diyo sat ybryi al bi titan ortalığın tozunu al :queen:
mehmet onun motoru oynanmış normal bir titan ybrden farkı yok ki
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Kazasız belasız kullan inşallah. Ybr ye zam gelmiş zaten. Plaka dahil sıfırı 4900 tl ye falan geliyor. O paraya senin motordan 2 tane alır, üstüne harçlık bile kalır. :cat:şuan itabari ile ilandaki motoru almış bulunmaktayım devir masrafları dahil çanta hariğ 2.000 tl ye tanıdık motorcu abiye gösterdim bindi sorunsuz güzel onayı verdi aldık hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah...