abi geçmiş olsun :rendeer: ben idare etmeye çalışıyom burayı sen yokken. Fatihin işi çok galiba. Bu sıralar oda pek yazamıyor. Cg ile uğraşıyor. Hayırlısı.
Eyvallah Ademcim sağolasın :rendeer: ee biz sana boşunamı Fahri doktora ünvanı verdik
Fatih aldı başına belayı cg yle güreşiyo sanırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
Ya kamyonun önüne geç, yada arkasında kalırsan mesafeyi aç. Yaklaşma. Kamyonun kasasından her zaman bişeyler düşme olasılığı vardır. Kamyoncularında sağı solu pek belli olmaz. Bikeresinde mercimek kadar taş savruldu, parmağıma çarptı, anında nohut kadar şişti. Otobüslerden bi klima suyu akarken gördüm. Üstüne yüzüne falan geliyor. Büyük boy taşıtlardan her zaman mesafeni koru. Ya geç, yada arkada kal mesafeyi aç. Sakın arkasına girme.