Yağı değiştirmek için de alttan tahliye vidasını sökmek lazım yoksa içerde eski yağ kalır
Başka bir yerden değiştirmeyi deneyen var mı hocam?![]()
arıza egzoza bağlanan bir kablo var onunla ilgiliymiş çözüldü![]()
arıza egzoza bağlanan bir kablo var onunla ilgiliymiş çözüldü![]()
Yeni bir tartışma konusu başlatıyorum: bugün seleyi söktüm ve akünün yanında ucu boşta ve tıkalı 6'lı soket gördüm. Ne olsagerek?
DarkniFe isimli arkadaş kapağı sökmeye bağlamış ya ona istinaden dedim.
Yeni bir tartışma konusu başlatıyorum: bugün seleyi söktüm ve akünün yanında ucu boşta ve tıkalı 6'lı soket gördüm. Ne olsagerek?


Arıza teşhis için mi? Egzosla alakalı bir durum mu?
Boşta duran soketin oksijen sensörü olduğunu sanmıyorum çünkü oksiyen sensörünün sadece iki ucu var, bu 6 uçlu. Nereye gittiğine bakamadım vakit kalmamıştı.
@kaankly dediğine katılıyorum aynı dörtlü flaşör işareti benim sinyallerde de var ama yanmıyor.
Kardeşim boya güzel olmuş. nasıl yapıldığını hangi boyaları kullandığını anlatırsan memnun kalırım. tek başıma denemek istiyorum depo ve çamurluğu boyamam lazım
Ruffsucker senin sarı lambaları bağladığın yere ben sisleri taktım ama giderken titreşim sallantı oluyor. Sende de var mı aynı durum?
Batwing çok güzel, izmirde yardımcı olacak varmı? Uzun yol için taktırmam lazım.
Yanlara çanta bulamadım, önceki sahibinden çantasız aldım motoru.
Bugün motorun ön çamurluğunun sadece krem yerlerini boyadım işlem bu şekilde:
[url=http://hizliresim.com/MJaDm6][url]http://i.hizliresim.com/MJaDm6.jpg[/url][/url]
Sonuç bu şekilde:
[url]http://i.hizliresim.com/aE1YOO.jpg[/url]
Boşta duran soket de bu:
[url]http://i.hizliresim.com/qBJv7W.jpg[/url]
Boşta duran soketin oksijen sensörü olduğunu sanmıyorum çünkü oksiyen sensörünün sadece iki ucu var, bu 6 uçlu. Nereye gittiğine bakamadım vakit kalmamıştı.
@kaankly dediğine katılıyorum aynı dörtlü flaşör işareti benim sinyallerde de var ama yanmıyor.