RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Yağı değiştirmek için de alttan tahliye vidasını sökmek lazım yoksa içerde eski yağ kalır
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
DarkniFe isimli arkadaş kapağı sökmeye bağlamış ya ona istinaden dedim.

Yeni bir tartışma konusu başlatıyorum: bugün seleyi söktüm ve akünün yanında ucu boşta ve tıkalı 6'lı soket gördüm. Ne olsagerek?
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
arıza egzoza bağlanan bir kablo var onunla ilgiliymiş çözüldü:)

Yanlış bilmiyor isem oksijen sensörü. Kablodaki sorun tam olarak neydi? Beyin o sensörlerden veri alamayınca marş basmaz sanıyordum.

Yeni bir tartışma konusu başlatıyorum: bugün seleyi söktüm ve akünün yanında ucu boşta ve tıkalı 6'lı soket gördüm. Ne olsagerek?

Ben de geçenlerde şasenin üst tarafındaki her şeyi(depo, sele ve bilimum altındakiler) söktüm, ama boşta bir soket yoktu ki olması hata. nereden geldiğini falan görebiliyor musun? Arka tarafta(stop, sinyaller) çalışmayan bir şey var mı?

Benden de bir soru; eğer tuş takımının üstündeki işaretleri yanlış anlamadıysam, bizim sağ sinyali basılı bırakıp sola bastığında dörtlülerin yanması gerekiyor, ben de böyle bir şey olmuyor. Aslını astarını bilen var mı?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
DarkniFe isimli arkadaş kapağı sökmeye bağlamış ya ona istinaden dedim.

Yeni bir tartışma konusu başlatıyorum: bugün seleyi söktüm ve akünün yanında ucu boşta ve tıkalı 6'lı soket gördüm. Ne olsagerek?

Boşta kalan soketin fotoğrafını atarsan yardımcı olabiliriz.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Bugün motorun ön çamurluğunun sadece krem yerlerini boyadım işlem bu şekilde:

MJaDm6.jpg
[/url][/IMG]

Sonuç bu şekilde:



Boşta duran soket de bu:



Boşta duran soketin oksijen sensörü olduğunu sanmıyorum çünkü oksiyen sensörünün sadece iki ucu var, bu 6 uçlu. Nereye gittiğine bakamadım vakit kalmamıştı.

@kaankly dediğine katılıyorum aynı dörtlü flaşör işareti benim sinyallerde de var ama yanmıyor.
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
14
Arıza teşhis için mi? Egzosla alakalı bir durum mu?

hocam şimdi benim alt egzoz orijinal rks değil keeway eski model egzos sanırım dolayısıyla emisyon için bağlantı yapılan yer yok bu nedenle arıza ışığı yakıyormuş cihaz performansı etkilermi bilemiyorum ama çalışmasında sıkıntı yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

Cihaz bu
go9Pn3.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Boşta duran soketin oksijen sensörü olduğunu sanmıyorum çünkü oksiyen sensörünün sadece iki ucu var, bu 6 uçlu. Nereye gittiğine bakamadım vakit kalmamıştı.

@kaankly dediğine katılıyorum aynı dörtlü flaşör işareti benim sinyallerde de var ama yanmıyor.

Yok hocam ben soket ile oksijen sensörünü aynı şey için cevaplamadım, oksijen sensörünü o arıza veren arkadaş için söyledim.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Kardeşim boya güzel olmuş. nasıl yapıldığını hangi boyaları kullandığını anlatırsan memnun kalırım. tek başıma denemek istiyorum depo ve çamurluğu boyamam lazım
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Kardeşim boya güzel olmuş. nasıl yapıldığını hangi boyaları kullandığını anlatırsan memnun kalırım. tek başıma denemek istiyorum depo ve çamurluğu boyamam lazım

Nalburdan markasını daha önce duymadığım bir sprey boya aldım. 9 liralık mal, parlak siyah. Mahalle çocukları yarım saat salladılar boyayı iyice çözülsün diye :) korumak istediğim yerleri kağıt bant ve gazete ile kapattım, bastım boyayı. 15 dakika ara ile 2 kat. Orijinal yerden daha güzel oldu. Egzosun bağlantı kolunda paslanma vardı, onu da krom boya ile boyadım, tuttu.
 
Katılım
6 Mar 2014
Mesajlar
8
Ruffsucker senin sarı lambaları bağladığın yere ben sisleri taktım ama giderken titreşim sallantı oluyor. Sende de var mı aynı durum?

Önceden daha ince bi aparatla bağlamıştık aynı sallanma durumu vardı, daha kalın sert bi paslanmazla bağladık sorun ortadan kalktı.. 2-3 milim kalınlığında bağlantı parçası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

Batwing çok güzel, izmirde yardımcı olacak varmı? Uzun yol için taktırmam lazım.


Yanlara çanta bulamadım, önceki sahibinden çantasız aldım motoru.

Bu batwing yapım satım işi zaten ya İzmir'de ya da İstanbul'da dönüyo, çok rahat bulabilirsin link bırakmıştım yukarıda,
Yan çanta olarakda http://urun.n11.com/canta/armode-intruder-deri-canta-ar-901-kilitli-P31538740?cid=604001&gclid=CKXE4L7vsc0CFVRsGwod0VUC9g&gclsrc=aw.ds

Şu tarz birşey tavsiye ederim yan çanta da kilitli ve kullanışlı..
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Arkadaşlar bravo hepinize.motorlarınız çok güzel.ufak tefek sorunlar olacaktır.bugünlerde çalışması hoşuma gitmiyor.sıcaklardan sapıttımı nedir.bi ara çok güzel bi ara haşur huşur ses var.motorda.kaliteli bi ustada yokki buralarda.yoksa castrol yağmı dayanıksız geldi sıcaklara.bilmiyorum.hanımda sağ taraftan inecem diye bacağını yaktı.öğretemedim soldan binilir soldan inilir diye.
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
GökhanD krom boya diye bir şey mi varmış ? Benimde sisibarda paslanmalar başladı bende alayım madem.Nalburda satılıyor değil mi ?

Bu arada benim motorun sesi düzeldi.Egzoz koptuktan sonra cılızlaştığından bahsetmiştim.Kendi kendine eskiye döndü.Anlam veremedim ama mutluyum.

Ben bu motora artçı olarak bindiğimde 3 kere bacağımı yakmıştım.Artık sürücü koltuğuna oturduğumda artçıya ilk söylediğim şey 'sağdan inme' oluyor.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Bugün motorun ön çamurluğunun sadece krem yerlerini boyadım işlem bu şekilde:

[url=http://hizliresim.com/MJaDm6][url]http://i.hizliresim.com/MJaDm6.jpg[/url][/url]

Sonuç bu şekilde:

[url]http://i.hizliresim.com/aE1YOO.jpg[/url]

Boşta duran soket de bu:

[url]http://i.hizliresim.com/qBJv7W.jpg[/url]

Boşta duran soketin oksijen sensörü olduğunu sanmıyorum çünkü oksiyen sensörünün sadece iki ucu var, bu 6 uçlu. Nereye gittiğine bakamadım vakit kalmamıştı.

@kaankly dediğine katılıyorum aynı dörtlü flaşör işareti benim sinyallerde de var ama yanmıyor.

Boya güzel olmuş ellerine sağlık o parça için bi servise uğra nedir neyin nesidir diye. Tekerine taş değmesin.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Arkadaşlar ben de bir soru soracağım, anlattığım şeyi motorun sağ tarafından bakarak ararsanız bulacaksınızdır:
Debriyaj tasının olduğu taraftan motor bloğunun ortasına doğru baktığınızda kağuçuk bir hortum çıkıyor, selenin altından doğru dolaşıp deponun ortasına giriyor; bu hortumun amacı nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst