Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2009
Mesajlar
8
X9 un diz mesafesi X7 den de X8 den de daha geniştir.
boyun 1.90 ın üzerinde değilse yeterli gelmesi lazım X9 un.
ayrıca koltukta ayar mekanizması var en arkadaki ayarda kullanabilirsin.

anladım. evet boyum 1.90
x7 ye bindiğimde dizlerimle ön konsol arasında 3-4 parmak mesafe kalıyor.
tabiki bu şekildede kullanılır ama daha rahat bi pozisyon arıyorum. X8 ve X9 da bu mesafe büyüyorsa gerçekten çok iyi olur.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
15
abi x9 250 ile bilgi isteyen olursa yardımcı olurum kendimde kullanıyorum fiyat ve performans olarrak guzel motor tek eksi si parcası pahalı
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
anladım. evet boyum 1.90
x7 ye bindiğimde dizlerimle ön konsol arasında 3-4 parmak mesafe kalıyor.
tabiki bu şekildede kullanılır ama daha rahat bi pozisyon arıyorum. X8 ve X9 da bu mesafe büyüyorsa gerçekten çok iyi olur.

selam dostum,
2004 11000 kmde temiz bir x9 500 motorumu fazer aldığım için satıyorum.ilgilenirsen bilgine.
 
Katılım
25 Tem 2009
Mesajlar
30
Arkadaşlar Öncelikle Herkese Merhaba. Bu Siteye Yeni Kayıt Oldum.Önümüzdeki Günlerde Bende Bir Piaggio Sahibi Olmayı Düşünüyorum.Yanlız Bi Konuda Karar Vermiyorum.Özellikle MP3 modeliyle İlgileniyorum.Ancak 250'likmi Yoksa 400'lükmü Alsam Diye İkilemde Kaldım.Fikirlerinizi Benimle Paylaşırsanız Sevinirim.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
Arkadaşlar Öncelikle Herkese Merhaba. Bu Siteye Yeni Kayıt Oldum.Önümüzdeki Günlerde Bende Bir Piaggio Sahibi Olmayı Düşünüyorum.Yanlız Bi Konuda Karar Vermiyorum.Özellikle MP3 modeliyle İlgileniyorum.Ancak 250'likmi Yoksa 400'lükmü Alsam Diye İkilemde Kaldım.Fikirlerinizi Benimle Paylaşırsanız Sevinirim.

selam borhan hoşgeldin aramıza, ben olsam 400'lük olanını alırıdm. uzun yolda rahat edersin, araç sollarken zorlanmazsın. tabiki son karar senin.

bu arada motorumu satıyorum, ilgilenen olur ise mesaj atabilir.
http://www.sahibinden.com/---race_s...n_1_hafta-00WQQaXQQ13937940WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Borhan, ben 2 gün önce piaggio mp3 250 aldım ve 68 km kadarda yol yaptım eve gidiş geliş senin çelişkinin aynısını ben motoru aldıktan sonra yaşadım acaba 400 lük mü alsaydım diye... ve allahtan plakasını cıkartmadan gittim geri verdim ve 400 lüğünü aldım (bugün) yani her ikisinide kullanmış birisi olarak kesinlikle 400 lüğünü almanı tavsiye ediyorum ve şuan kampanyada 2si arasındaki farkta sadece 2 milyar küsür... 400 lükle 250 lik arasında cok fark var evimin rampasını 250yle cıkarken motor altımda bayılıyodu fakat 400le cıkınca baygınlık olmadı ve ufak motor daha cok yakıt harcıyo ayrıca 400de tok bir ses alıyosun ufak tefek ayrıntıları var, ben daha önceden de motosiklet geçmişi olan biri olarak yüksek cc li motorlarımda oldu ve birçok motoruda kullandım 1000lik 1300lük ler vs... çarşı pazar rahat kullanabileceğim bi scooter almak isteyince değişiklikte olsun diyip mp3 aldım ve kesinlikle 400 diyorum çok keyifli.
 
Katılım
25 Tem 2009
Mesajlar
30
İlginize Çok Teşekkür Ederim. Çok Sağolun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:18 AM ----------

Ha Buarada Sormaya Unuttum.Glock- Acaba Bu Kampanya Daha Ne Kadar Sürecek Bi Bilgin Varmı Acaba ???
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
castrol un ne dediği beni hiç ilgilendirmez , üreticisinin motor bloğuna bile kazıyarak belirtiği 5W-40 yerine 10W-40 kullanılabileceğini Ferco söylediyse ona da şaşarım . .

arkadaşıın verdiği cevabı şimdi ben vericektim bi alt satırda gördümki arkadaş vermiş servisin koyduğu yağ için olmaz demiyorum ama castrol müşteri hizmetleri piaggo nun önerilerini göz önünde bulunduruyo yani bu makinayı üreten mühendislerin demesi 10w-40 servisin önerdiğimi fabrikanın önerisimi. .
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
yani fabrika verilerine pek takılmayın derim. burası türkiye, bişey olmaz. 2 yağ arasında çok az bir fark vardır. bu da motoru etkileyecek bişey değil. 10W-40 biraz daha kalın bir yağdır.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
arkadaşlar merhaba
beverly 500 kullanan arkadaşlardan ricam olacak. standar servis ücreti ne kadardır (yağ, filtre işçilik vs)
kısmet olursa bir adet beverly 500 almayı düşünüyorum, uygun sayılabilecek bir motor buldum gibi. çok fazla motor değiştirmediğimden aldığımda en azından 3-4 sene bende kalacak.
bakım maliyetleri konusu kafamı biraz kurcalıyor hatta 100 km de ne yakıt tüketir yazan olursa sevinirim.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
arkadaşlar merhaba
beverly 500 kullanan arkadaşlardan ricam olacak. standar servis ücreti ne kadardır (yağ, filtre işçilik vs)
kısmet olursa bir adet beverly 500 almayı düşünüyorum, uygun sayılabilecek bir motor buldum gibi. çok fazla motor değiştirmediğimden aldığımda en azından 3-4 sene bende kalacak.
bakım maliyetleri konusu kafamı biraz kurcalıyor hatta 100 km de ne yakıt tüketir yazan olursa sevinirim.

Senin uygun bulduğun beverly başına iş açmasın ?

http://www.motopit.net/ parça fiyatları hakkında buradan fikir sahibi olabilirsin..
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@meharis,
ferco'nun bakım masrafları gereksiz pahalı. ferco'da yagın litresi 30-35 TL arası bir şey yag filtresi de aynı şekilde. bir de motor indirmiş gibi işçilik ücreti alırlar. zaten maslaktaki servis ana baba günü gibi. oradaki çalışanın da işi yetiştirmek için acele edip eksik şeyler yapması gayet normal.

ben sana kabaca şöyle soyleyeyim; ferco'ya gidersen 10, saga sola herhangi bir tamirciye gidersen 7-8, kendin ugraşırsan 4-5 verirsin.

parçaları kendin alıp tamirciye gitmek gibi bir şey yapmanı ben sana tavsiye etmem. tamirci sana kıl kapabilir.

kendin ugraşmayı düşünrsen önceki sayfalarda gerekli bilgiler var (ekonomik yontemler, ucuz parçalar).

@tasarslan,
1 sene

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 PM ----------

@ meharis,
500cc'yi şehir içinde kullanacaksan fazla yakarsın.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
bilgiler için teşekkür ederim. seçimi tekrar gözden geçireceğim zira rutin bakım masrafları ve parçalar olası gerekenden daha pahalı duruyor. motoru almak bir dert yürütmesi ayrı bir dert.
tekrar teşekkürler
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Borhan kardesim, piaggio mp3 lerin kampanyası sanırım stoklar bitene kadar, benim aldığım bayiide 400 lük 1 adet kalmış (gri renk) fakat diğer bayiilerden de temin edilebilir.
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
26
merhaba.
ben motor alacagım fakat gilera GP800 ve Xevo 400 arasında kaldım yardımcı olabilirmisnz heryonden hangisini onerisisnz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst