@meharis,
ferco'nun bakım masrafları gereksiz pahalı. ferco'da yagın litresi 30-35 TL arası bir şey yag filtresi de aynı şekilde. bir de motor indirmiş gibi işçilik ücreti alırlar. zaten maslaktaki servis ana baba günü gibi. oradaki çalışanın da işi yetiştirmek için acele edip eksik şeyler yapması gayet normal.
ben sana kabaca şöyle soyleyeyim; ferco'ya gidersen 10, saga sola herhangi bir tamirciye gidersen 7-8, kendin ugraşırsan 4-5 verirsin.
parçaları kendin alıp tamirciye gitmek gibi bir şey yapmanı ben sana tavsiye etmem. tamirci sana kıl kapabilir.
kendin ugraşmayı düşünrsen önceki sayfalarda gerekli bilgiler var (ekonomik yontemler, ucuz parçalar).
@tasarslan,
1 sene
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 PM ----------
@ meharis,
500cc'yi şehir içinde kullanacaksan fazla yakarsın.