Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
inanılmaz kotu yaaa:pale: allah rahmet eylesin.
Neden bukadar hız motoru sevgisi var anlamıyorum:pale:

şimdi altında gsr 600 gibi bir makine olsa, hız yapmayacak mısın. hele ki uzun yolda. virajı mı alamadı, ne oldu bu kazada anlamadım. almak istediğim motordu, ve 2 arkadaşımda da var aynısından. ben de hızı çok severim ama nişanlım binice iş değişiyo , ona göre sürüyorum. ölen öldü, yapacak bişey yok artık. allah kalanlara, kaza bela vermesin. başımız sağolsun.
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
şimdi altında gsr 600 gibi bir makine olsa, hız yapmayacak mısın. hele ki uzun yolda. virajı mı alamadı, ne oldu bu kazada anlamadım. almak istediğim motordu, ve 2 arkadaşımda da var aynısından. ben de hızı çok severim ama nişanlım binice iş değişiyo , ona göre sürüyorum. ölen öldü, yapacak bişey yok artık. allah kalanlara, kaza bela vermesin. başımız sağolsun.

Malesef hız yapmayı sevmedigim icin altıma gsr 600 gibi bir makine hic ama hic duşunmuyorum. farzedelim sarhoşken gidip bu motoru aldım, ayıldıgımda verdigim paraya cok acırım gercekten. ama tabiki zevk meselesi hızı seven arkadaşlar bu tip motorlarla yolu acık olsun allah kaza bela vermesin, olenlerede allah rahmet eylesin...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
valla zihniyet olarak ben de hız yapma taraftarı değilim. ama işi bir türlü pratiğe dökemedim gitti. dün akşam çıktım mesela motorla, yavaş gidebildiğim en fazla 5 dakka. altımda o güç, elimde o gaz kolu olduktan sonra olmuyor işte. dün istinyeparkın orda da bir tane xciting gördüm, siyah renkli. sen miydin yoksa :p
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
valla zihniyet olarak ben de hız yapma taraftarı değilim. ama işi bir türlü pratiğe dökemedim gitti. dün akşam çıktım mesela motorla, yavaş gidebildiğim en fazla 5 dakka. altımda o güç, elimde o gaz kolu olduktan sonra olmuyor işte. dün istinyeparkın orda da bir tane xciting gördüm, siyah renkli. sen miydin yoksa :p


:) yok o ben degildim sana yazdıktan sonra antalyaya gittim "ucakla tabi :bounce:"
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
arkadaşlar selam,
benim piaggio x8 prem.250 cc'lik bır motorum var.fakat tek sorunum trafikte hemen hararet yapması bu durum normal midir bilgisi olan ya da aynı dertten şikayetçi olan var mıdır?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
arkadaşlar selam,
benim piaggio x8 prem.250 cc'lik bır motorum var.fakat tek sorunum trafikte hemen hararet yapması bu durum normal midir bilgisi olan ya da aynı dertten şikayetçi olan var mıdır?


Hoşgeldin..Hemen hararet yapması derken nasıl yoğunlukta bir trafik ve ne kadar zamanda fan açıyor?
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
hoşgeldin, hararet derken, tam olarak anlamadım. eğer ki motor hararet yapmışsa, conta falan yakar. normalden daha yükseliyor olmasın. genelde bütün araçların hararetleri 90cantigrat derecede sabittir. eğer bu değerden fazlasına çıkıyorsa, soğutma sisteminde bir sorun var demektir. petekte veya hortumlarda tıkanıklık olabilir. antifiriz yok ise su var ise yine yükselebilir. soğutma sistemini kontrol et ve antifir koy ağzına kadar. hiç su koyma. antifiriz, kışın donmayı, yazın da kaynamayı engeller.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
Hoşgeldin..Hemen hararet yapması derken nasıl yoğunlukta bir trafik ve ne kadar zamanda fan açıyor?

arkadaşım selamlar ayrıca da hoşbulduk.

nasıl anlatiyim mesela akşam iş çıkışı barboros bulvarından E-5 kadar olan mesafeyi gidene kadar hararet hemen çıkıyor.fan çalışıyor ama rahatsız ediyo beni.diğer motorlarda böylemi diye merak ediyorum bide 250'lik benimki ama düz yol oldumu daha doğrusu sabit hızda gidersem düşüyor.diğer marka motorlarda da aynı sorun söz konusu mu?
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
arkadaşım selamlar ayrıca da hoşbulduk.

nasıl anlatiyim mesela akşam iş çıkışı barboros bulvarından E-5 kadar olan mesafeyi gidene kadar hararet hemen çıkıyor.fan çalışıyor ama rahatsız ediyo beni.diğer motorlarda böylemi diye merak ediyorum bide 250'lik benimki ama düz yol oldumu daha doğrusu sabit hızda gidersem düşüyor.diğer marka motorlarda da aynı sorun söz konusu mu?

Peki motorun yenimi? ornek vermek gerekirse gecen sene honda PS150i aldım sıfır, motoru calıştırıyorum 3 dakika sonra oldugu yerde fan acıyor ister uzun ister kısa habire fan acardı, 3000km ye geldiginde ise bu seferde nadir fan acardı. şimdiki motoru da yeni aldım aynısı bundada oldu motoru calıştırıyorsun 5-7 dakika sonra fan acıyordu, şimdi 1800km de motor yogun trafikte kalmadıgın surece fan acmıyor kalırsanda 10-15 dakika sonra fan acıyor.

Bu durum parcalar yeni oldugu icin (segman piston vs.) parcalar alışma surecinde sıkı onun icin cabuk ısınıyorlar.

Antifriz koyacak isen kitapcıgında yazan onerilere gore koymanı tavsiye ediyorum:cat:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
Peki motorun yenimi? ornek vermek gerekirse gecen sene honda PS150i aldım sıfır, motoru calıştırıyorum 3 dakika sonra oldugu yerde fan acıyor ister uzun ister kısa habire fan acardı, 3000km ye geldiginde ise bu seferde nadir fan acardı. şimdiki motoru da yeni aldım aynısı bundada oldu motoru calıştırıyorsun 5-7 dakika sonra fan acıyordu, şimdi 1800km de motor yogun trafikte kalmadıgın surece fan acmıyor kalırsanda 10-15 dakika sonra fan acıyor.

Bu durum parcalar yeni oldugu icin (segman piston vs.) parcalar alışma surecinde sıkı onun icin cabuk ısınıyorlar.

Antifriz koyacak isen kitapcıgında yazan onerilere gore koymanı tavsiye ediyorum:cat:

selam,
motor 2006 model 19 bin km'de bu hararet olayının dışında başka hiç bi sorunu yok..başka bir arkadaşta full antfriz koy dedi suyuna bide oyle deniyim bakalım belki keser harareti.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Sanırım motorunuz enjeksiyonlu model.
Eğer kırmızı çizgiye gelmiyorsa, motorunuzun sıcak havada trafikte fan açması normal. Fan açmasının sebebi de belli bir ısıya geldiğinde otomatik olarak beyinin fanı devreye sokması.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
Sanırım motorunuz enjeksiyonlu model.
Eğer kırmızı çizgiye gelmiyorsa, motorunuzun sıcak havada trafikte fan açması normal. Fan açmasının sebebi de belli bir ısıya geldiğinde otomatik olarak beyinin fanı devreye sokması.


aynen çizgiye gelmiyor zaten, demek sorun edilecek bişey değil.:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
montumu modifiye ettim :p
helda marka linkteki monta sahibim, siyah renkte
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45106
monttan süper memnunum ve almadan da çok araştırmıştım. en son bunda karar kılmıştım ve gittim feyizoğluna bakmaya üzerime de çok yakıştırdım ve aldım. 2-3 aydır kullanıyorum montu, ancak hızlı gittiğim için bilekteki fermuar açılıyordu ve içeri hava alıyordu. sürüşümü falan engellemiyor fakat kafam takarım böyle şeyleri.
önce bir montun bilek kısmını açıkliyim. bilekte bir fermuar var ve ondan bağımsız zıt yöne bakan da bir cırt var. amaç montu giğdikten sonra fermuarı kapatmak ve çırtı da bileğe göre ayarlamak. tam ben de bu şekilde yapıyordum. cırtı da kapayınca fermuara basınç yapıyor ve rüzgarın da etkisi ile sonuna kadar açılıyordu. ben de o cırtların üzerinde bulunan kulak gibi parçaları dikişlerini sökmek sureti ile yerlerinden çıkartıp, fermuarı da kapsayacak şekilde diğer tarafa diktirdim. şimdi fermuarı kapatıp üzerine de cırtı kapatıyorum. en kral monttan da daha kral oldu şimdi :queen:
tahminimce bu mont bir fabrika hatası. şöyle ki bu montu 1. sınıf olarak ürettiler, sonra da bu hatasını görünce bu fiyatlara sattılar. ama benim montum artık 1. sınıf.


belki montu niye bu kadar övüyo diceksiniz belkide. bu saat oldu, motorla da çıkmadım bugün. bu saatten sonra da çıkılmaz, yarın iş var. sitede takılıyoruz ne yapalım.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
250cc maxi scooter tarzı motor almayı düşünüyorum. Boyum uzun olduğu için rahat bi model bulmam lazım. örneğin Piaggio X7 250 ye baktım diz mesafesi küçük geldi. x8 yada
x9 larda diz mesafesi farklı mıdır???? Önerebileceğiniz alternatiflerede açığım.algili link aşağıda
teşekkürler...

http://www.motosiklet.net/forum/scooter-maxi-scooter/63967-250cc-maxi-scooterda-en-uzun-diz-mesafesi-hangi-modelde.html


Hoşgeldin..Bahsetmiş olduğun modellerin boyutları yaklaşık olarak aynı diyebiliriz..Senin boyun uzun olmasın:)

Herkese selamlar,

X9 500

Selam,hoşgeldin..
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
250cc maxi scooter tarzı motor almayı düşünüyorum. Boyum uzun olduğu için rahat bi model bulmam lazım. örneğin Piaggio X7 250 ye baktım diz mesafesi küçük geldi. x8 yada
x9 larda diz mesafesi farklı mıdır???? Önerebileceğiniz alternatiflerede açığım.algili link aşağıda
teşekkürler...

http://www.motosiklet.net/forum/scooter-maxi-scooter/63967-250cc-maxi-scooterda-en-uzun-diz-mesafesi-hangi-modelde.html


X9 un diz mesafesi X7 den de X8 den de daha geniştir.
boyun 1.90 ın üzerinde değilse yeterli gelmesi lazım X9 un.
ayrıca koltukta ayar mekanizması var en arkadaki ayarda kullanabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst