Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
32
Meraba arkadaşlar. Gilera Runner vxr 200 için yağ değişimi yapmam gerekiyo.
Acaba hangi uygundur bu motor için. Konu hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
Meraba arkadaşlar. Gilera Runner vxr 200 için yağ değişimi yapmam gerekiyo.
Acaba hangi uygundur bu motor için. Konu hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

CASTROL POWER 1 SCOOTER 10W-40

“SCOOTER’INIZDAN EN İYİ PERFORMANSI ELDE EDİN”
ÜRÜN TANIMI
Castrol Power 1 Scooter 10W-40, yüksek performanslı scooterlar için geliştirilmiş, üstün kaliteli 4 zamanlı bir yağdır.
Debriyaj ve vites kutusunun birarada bulunduğu geleneksel 4 zamanlı motosikletlerin aksine, 4 zamanlı scooterlar, gücü vites kutusu aracılığı ile krank milinden arka tekerleğe iletmek için, kayışla tahrik alan CVT (Kademeli Değişken Transmisyon) kullanır. Scooter motoru çoğunlukla daha ufak bir alanda gövdenin içinde yer alır ve çalışma zamanının büyük bir kısmını tam gazda harcar. Sonuç olarak, scooter motoru genelde geleneksel 4 zamanlı motosiklet motorlarından daha yüksek sıcaklıkta çalışır.
PERFORMANS SEVİYELERİ

* API SJ

* JASO MA

KULLANILDIĞI YERLER
Castrol Power 1 Scooter 10W-40, API SJ ve/veya JASO MA spesifikasyonlarının tavsiye edildiği tüm modern scooterlar için uygundur.
KULLANIM ÖZELLİKLERİ VE FAYDALARI:

4 zamanlı sccoterlar için geliştirilmiş bir formülasyona sahiptir.
Gücü açığa çıkaran formülasyonu ile maksimum ve sürdürülebilir motor performansı sağlar.
Hava soğutmalı ve su soğutmalı motorlarda yüksek sıcaklıklarda mükemmel motor performansı sağlar.
Yağ tüketimini kontrol altında tutar.
Mükemmel motor koruması sağlar.
Katalizörlü motorların performans taleplerini karşılar.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
benimde mars yemiyo motor ya aküyü sarj ettim 5dk motor calıstı biras gesindim 15 dk kapıim motoru yeniden acim dedim yine mars yemedi sorun ne olabilir sizce??
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
Bİ kere Runner 5W-40 yağ kullanır , CASTROL POWER 1 SCOOTER 10W-40 kesinlikle olmaz .
kullanacağın yağ "Selenia Hi-scooter 5W-40 " gileranın orjinal yağıdır.2008 de agip markasına geçmişler ama Türkiye de yok .Ferco motora sor önce , filtre ve dediğim yağı gönderirler sana . .
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
Bİ kere Runner 5W-40 yağ kullanır , CASTROL POWER 1 SCOOTER 10W-40 kesinlikle olmaz .
kullanacağın yağ "Selenia Hi-scooter 5W-40 " gileranın orjinal yağıdır.2008 de agip markasına geçmişler ama Türkiye de yok .Ferco motora sor önce , filtre ve dediğim yağı gönderirler sana . .

Kesinlikle olmaz dediğine göre herhalde çok eminsin ve bu konuda çok fazla bilgiye sahipsindir. Castrolun sayfasına girip motor model ve tipini girdiğin zaman hangi yağı kullanacağını görebiliyorsun. Eğer görmüş olduğun yağ cinsi seni tatmin etmiyorsa Castrol'un danışma hattını arayarak(0 212) 4 737 737 veya Ferco'yu arayarak bu yağın kullanılıp kullanılmayacağını öğrendikten sonra kesinlikle olmaz diyebilirsin.


http://lubeselector.castrol.com.tr
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
castrol un ne dediği beni hiç ilgilendirmez , üreticisinin motor bloğuna bile kazıyarak belirtiği 5W-40 yerine 10W-40 kullanılabileceğini Ferco söylediyse ona da şaşarım . .
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
arkadaşlar selam,

ben piaggio'ma topcase almayı düşünüyorum ama öncesinde aparat almam lazım,orjinal aparatları çok pahalı..uygun fiyata piaggio x9'a uygun topcase aparatı nasıl temin edebilirim?..

bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim....
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
arkadaşlar selam,

ben piaggio'ma topcase almayı düşünüyorum ama öncesinde aparat almam lazım,orjinal aparatları çok pahalı..uygun fiyata piaggio x9'a uygun topcase aparatı nasıl temin edebilirim?..

bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim....

Şubat ayındaki fuarı beklersen daha iyi olur diye düşünüyorum..
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
Şubat ayındaki fuarı beklersen daha iyi olur diye düşünüyorum..


inşallah x9 için aksesuar getirirler..

tşk.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar merhaba uzun zaman çinli bir makinadan sonra bende x8 sahibi oldum..:)
sürekli yol yapan biri olduğumdan en korktuğum olay olan kayış kopmasına karşı bagajda birtane yedek taşımak niyetindeyim fiyatı ve markası konusunda bilgisi olan varmı ?
şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
arkadaşlar merhaba uzun zaman çinli bir makinadan sonra bende x8 sahibi oldum..:)
sürekli yol yapan biri olduğumdan en korktuğum olay olan kayış kopmasına karşı bagajda birtane yedek taşımak niyetindeyim fiyatı ve markası konusunda bilgisi olan varmı ?
şimdiden teşekkürler...

İhtiyacın olacağını hiç sanmıyorum..:)Hayırlı olsun diyelim..hoşgeldin..:cat:
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
8
arkadaşlar merhaba uzun zaman çinli bir makinadan sonra bende x8 sahibi oldum..:)
sürekli yol yapan biri olduğumdan en korktuğum olay olan kayış kopmasına karşı bagajda birtane yedek taşımak niyetindeyim fiyatı ve markası konusunda bilgisi olan varmı ?
şimdiden teşekkürler...

hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız günlerde kullanmamn dileğiyle.Yedek kayışa gerek yok bence Piaggıo ya güven .ben de x7 kullanıyorum .İzlenimlerini paylaşırsan dinleriz
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
arkadaşlar bende cbr125 var 250 cc scooter la takas istiyordum. Piaggio X9 250 buldum. 2005 model. Fakat 31000 km de. Motor hakkına pek bilgim yok. Kullanmışlığımda yok. Biraz araştırdım. Yorumlar genelde iyi. Fakat kilometresi biraz fazla gibi geldi bana. bu kilometrede alsam ne gibi sorunlar çıkartır. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
lacivertt piaggio larda ağır bakımlar 12000km de bir oluyor bu bakımlarda kayış vs değişiyor ki en pahalı olan bakımı da bu aralıklar 31000km deki motor 5000km sonra bu bakıma girecek ki min 400 500ytl arası bir masraf çıkartacak tek olumsuz yanı bu olur onun dışında eğer temiz bakılmış bir motorsa 7000 19000 km deki bir motordan da farkı pek yoktur. 12000km aralıklı bakımına dikkat et veya en son nezaman ağır bakımının yapıldığını sor bazen erken de yapılabiliyor bu bakım
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
çok saol. yarın gidip bakıcam. telde konuştuk da sadece bir problemi var dedi oda ekzos girişinde bişey eksikmiş onuda bişekilde ayarladık dedi telefonda tamda tarif edemedi. maslak sanayide ferco servisi varmış. almadan oraya bi göstersem diye düşünüyorum. bunun için servis ne kadar ister acaba
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
51
çok saol. yarın gidip bakıcam. telde konuştuk da sadece bir problemi var dedi oda ekzos girişinde bişey eksikmiş onuda bişekilde ayarladık dedi telefonda tamda tarif edemedi. maslak sanayide ferco servisi varmış. almadan oraya bi göstersem diye düşünüyorum. bunun için servis ne kadar ister acaba
ferco servis herhangi bir ücret talep etmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst