Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
8
merhaba bende x7 2008 le 4500 km devam ediyorum .Elbet italyan bam başka .Ama gelecek yılşlarda 400 ve 500 cc 36 veya 40 bg bişeyler istiyorum gibi.değer mi bilmiyorum ama .şehir içinde 200 veya 250 cc yi herkez uygun buluyo gibi.
Görüşüşlerinizi alırsam yönlenmemi ona göre yapıcam.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
400 ve 500'ü şehiriçinde ufak scooter gibi süren adamlar gördüm.Yani olay tamamen alışmana ve tecrübene kalmış.Fakat bu motorlar şehiriçi acayip çok yakacaklardır bunu unutmamak lazım.Bir de ben de sizin gibi İtalyanları çok severim fakat yedek parçaları acayip pahalı.Ferco'nun sitesine girip parça fiyatlarına bakmanızı tavsiye ederim.X8 400-X EVO 400 için motorların sadece orta sehpasına 419 küsür euro fiyat çekmişler ki olacak iş değil:farao: Hele x9 500'ün parçaları aman aman çok uçuk.
Eğerki maddi durumunuz iyiyse alınır neden alınmasın.Ha aman nolacak alırım da hemen parça mı lazım olacak derseniz inşallah yanılmazsınız.Ben de öyle diyordum.Aldığım gün yandan bi taksici sürttü ve benim orta sehpanın ucundan 10 cm yeri kırdı.190 küsür ytl ben ona ödedim.İşte o zaman kalbimdeki İtalyan aşkını külledim:queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
merhaba bende x7 2008 le 4500 km devam ediyorum .Elbet italyan bam başka .Ama gelecek yılşlarda 400 ve 500 cc 36 veya 40 bg bişeyler istiyorum gibi.değer mi bilmiyorum ama .şehir içinde 200 veya 250 cc yi herkez uygun buluyo gibi.
Görüşüşlerinizi alırsam yönlenmemi ona göre yapıcam.


Bizde senin X7 hakkındaki tecrübe ve kullanım görüşlerini alalım,tecrübelererini paylaşırmısın ?:)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Mhyen, derslerine calis bakim sen, ne o ööööle hem bütün motorları sat, hem dersler tırışka... hem de sürekli burada, nolcek bunun sonu :bounce:

Merhaba Arkadaşlar, artık bende buradayım ehuehueh
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Zeki abi seni buralarda görünce ne kadar mutlu oluyorum anlatamam:rendeer:
Dersler tırışkaydı ama bu aralar bi çalışıyorum ki sorma uyku muyku hak getire.Çok şükür düzelmeler oldu:p
Onun harici motor konusunu ne yapacaksın diyosan inan ben de anlamıyorum abi.Üzümde çöp buluyorum armutta sap.Ya bi mobilet alıcam ya da ybr 125 gibi bişey:queen:
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
8
iyi akşamlar arkadaşlar .mayıs 2008 den beri x7 kullanıcısıyım.Mükemmel ötesi bir alet bunu yaklaşık yeni yeni anlaşılıyor.kullandıkça yani.güç mükemmel insana haz veriyo.çok sürat taraftarı değilim ama basınca güçlü olduğunu hissettirmesi çok iyi.Havalar soğumaya başladı .Artık motor mevsimi bitti sayılır ama hala revit gt mont ve portatif çanta şeklinde yağmurluk ve rüzgarlığını çekiyorum üzerime yoluma devam ediyorum.Yolda ne kadar araç varsa onları geçmek gerektiği hissi veriyor.Yani alma imkanı olanların mutlaka böyle bir şey alması gerekir diyorum.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
1
Arkadaşlar epey araştırdım,kullananlarla konuştum, Nexus 500 yakıt tüketimi dışında tek kelime ile Scooter'ların Ferrari'siymiş...Benimde hayallerimi süslüyor ahhh aahhhhhhhh.....
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Mhyen, derslerine calis bakim sen, ne o ööööle hem bütün motorları sat, hem dersler tırışka... hem de sürekli burada, nolcek bunun sonu :bounce:

Hoşgeldiniz...Evet evet hep buralarda:mrgreen:

Merhaba Arkadaşlar, artık bende buradayım ehuehueh

Hoşgeldin

iyi akşamlar arkadaşlar .mayıs 2008 den beri x7 kullanıcısıyım.Mükemmel ötesi bir alet bunu yaklaşık yeni yeni anlaşılıyor.kullandıkça yani.güç mükemmel insana haz veriyo.çok sürat taraftarı değilim ama basınca güçlü olduğunu hissettirmesi çok iyi.Havalar soğumaya başladı .Artık motor mevsimi bitti sayılır ama hala revit gt mont ve portatif çanta şeklinde yağmurluk ve rüzgarlığını çekiyorum üzerime yoluma devam ediyorum.Yolda ne kadar araç varsa onları geçmek gerektiği hissi veriyor.Yani alma imkanı olanların mutlaka böyle bir şey alması gerekir diyorum.

Bilgiler için teşekkürler

meraba arkadaslar bnde de xevo 500 var.herkese saygılar

Hoşgeldin erenkaris

Arkadaşlar epey araştırdım,kullananlarla konuştum, Nexus 500 yakıt tüketimi dışında tek kelime ile Scooter'ların Ferrari'siymiş...Benimde hayallerimi süslüyor ahhh aahhhhhhhh.....

Hoşgeldin..sabreden derviş nexusa erermiş :mrgreen: inşallah alırsın en kısa zamanda

merhaba.şöyle paylaşıcağımız bi topiğimiz olsun

Hoşgeldin..
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Arkadaşlar epey araştırdım,kullananlarla konuştum, Nexus 500 yakıt tüketimi dışında tek kelime ile Scooter'ların Ferrari'siymiş...Benimde hayallerimi süslüyor ahhh aahhhhhhhh.....

Sadece yakıt değil bakım masraflarıyla da öyle.Tam ferrari:queen:
 
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
2
Selamlar, evvelsi gun herzaman benzin aldigim yer disinda bir yerden benzin almam gerekti. Sanirim koyu benzinmis, motorun (X9 500) cekisi bariz fark edilir bicimde dustu. Ertesi gun depoyu 97 oktanla fulleyip biraz kullandim sorun duzeldi gibi.. Simdi sorum su, kotu benzin basimiza ne kadar kotu bela acabilir :)) ikincisi, ben hep 95 oktan kullaniyordum, 97 ve ustu benzin kullanimi motora zarar verir mi?

Kotu benzin yerine koyu benzin yazmisim :))
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Selamlar, evvelsi gun herzaman benzin aldigim yer disinda bir yerden benzin almam gerekti. Sanirim koyu benzinmis, motorun (X9 500) cekisi bariz fark edilir bicimde dustu. Ertesi gun depoyu 97 oktanla fulleyip biraz kullandim sorun duzeldi gibi.. Simdi sorum su, kotu benzin basimiza ne kadar kotu bela acabilir :)) ikincisi, ben hep 95 oktan kullaniyordum, 97 ve ustu benzin kullanimi motora zarar verir mi?

Kotu benzin yerine koyu benzin yazmisim :))


Sürekli aynı yerden almanı tavsiye ederim.97 oktana hiç gerek yok gereksiz yere fazladan ücret ödemiş oluyorsun..Motor yağı ve yakıtına çok dikkat etmek gerekiyor.Daha önce iki zamanlı Piaggio kullanıyordum,yakıta konulan yağı değiştirdiğimde ciddi şekilde çekiş ve güçten düşüyordu...İtalyan motosikletlerin motorları çok hassas zaten faklılık olunca belli ediyor bir şekilde..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aprillia grubu ayrı mı ve neden?
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
8
iyi akşamlar arkadaşlar ,scuter dostları.
Üst giysi işini hallettim fakat pantolon kısım ne yapabilirm.önerileriniz nedir.Seyyar ayakkabı üzerindende giyilen revit yağmurluk rüzgarlık var ama .yeterli değil .B u konuda ki bilgileriniz nelerdir.

bu ara aprilla grubuda burada olduğu için mutluyum. her konu ve motor dan bilgiler gelmesi güzel
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
runner 200 modifiyesinden anlayan yokmu aramızda ,şöyle 30 bg 'e filan çıkaramazmıyız bunu , böylece büyük motor almama da gerek kalmaz hani :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Selam arkadasslar kendi nexus umu acil para ihtiyacimdan satiyorum sahibinden de umraniye istanbul 6750 Okan ila. Dusune. Olursa Cihat konhsunda bisiler yapariz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst