- Katılım
- 14 Haz 2008
- Mesajlar
- 8
merhaba bende x7 2008 le 4500 km devam ediyorum .Elbet italyan bam başka .Ama gelecek yılşlarda 400 ve 500 cc 36 veya 40 bg bişeyler istiyorum gibi.değer mi bilmiyorum ama .şehir içinde 200 veya 250 cc yi herkez uygun buluyo gibi.
Görüşüşlerinizi alırsam yönlenmemi ona göre yapıcam.
Görüşüşlerinizi alırsam yönlenmemi ona göre yapıcam.