- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
ilk etabın 2. si oldum..
şimdi diyeceksinizki niye???
ödülleri beğenmedim...
motor çok küçüktü..
bisiklet evde 3 tane var..
kıyafetler bana dar gelecekti..
motosikletle durduğum yerde 15 dakika beklemeye , milletide bekletmeye değmez diye düşündüm....:queen::queen::queen:
şimdi diyeceksinizki niye???
ödülleri beğenmedim...
motor çok küçüktü..
bisiklet evde 3 tane var..
kıyafetler bana dar gelecekti..
motosikletle durduğum yerde 15 dakika beklemeye , milletide bekletmeye değmez diye düşündüm....:queen::queen::queen: