Pendik Belediyesinden KTM ödüllü yarışma..

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ilk etabın 2. si oldum..
şimdi diyeceksinizki niye???

ödülleri beğenmedim...
motor çok küçüktü..
bisiklet evde 3 tane var..
kıyafetler bana dar gelecekti..
motosikletle durduğum yerde 15 dakika beklemeye , milletide bekletmeye değmez diye düşündüm....:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Arkadaşlar 2. oldum :bounce: Güzel bir bisiklet sahibiyim artık. Zevkli geçen bir yarışma oldu. Bu da kazandığım bisiklet.

DSCN0556.JPG:

DSCN0555.JPG:

DSCN0554.JPG:
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
2. etap 1. sırada yarıştım ayağım yere değmeden geçtim ama daha yavaş gidenler vardı :((
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
254
Keşke forumdan birileiyle tanışabilseydim. Kimsenin motorundada sticker falan yoktuki :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ilk etabın 2. si oldum..
şimdi diyeceksinizki niye???

ödülleri beğenmedim...
motor çok küçüktü..
bisiklet evde 3 tane var..
kıyafetler bana dar gelecekti..
motosikletle durduğum yerde 15 dakika beklemeye , milletide bekletmeye değmez diye düşündüm....:queen::queen::queen:

ilk etabın 2. cisi değil birincilik haberini senden beklerdim :p bizim arkadaşın iş yerinde su koyvermesinden kaynaklanan izin probleminden ötürü malesef, yarışmacı adayı olamadım :pr::pr:

yarışmaktan ziyade orda olmak bile yetecekti :pr: ama kısmet ...


birinci kim oldu bilgin varmı samet işin kaymağını kim götürdü ?:cherry:

ktm ye kim binecek ? , bizden birimi şimdi vaktim yok ,öle bi ateş almak için girdim nete :)

saten benim motosikletim var ne yapçam ktm yi eee kıyafetimde var, bisiklet dersen benim çocuğa büyük gelir zaten :cherry::p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Geldim, hatta ben 6. çizgide, kız arkadaşım 7. çizgide hakemlik yaptık :) Çok eğlenceli bir yarıştı, ama katılan sayısı çok az oldu.
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
İşde birinci

267349_2127468435906_1521783490_2293546_8359582_n.jpg
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lanet olasıca
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yahu geç kalmışımdır diye gitmedim. kaçta bitti acaba?

reşit hayırlı olsun bu arada
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
bende oradaydım 2. etap 8 numara :) eylenceli bi yarıştı kazanan arkadaşları tebrik ediyorum inş böle organizasyonlar sürekli olur,katılım oldukça azdı seyirciler bizden daha şanslı gibi geldi bana:mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Reşit şimdi kanal D de izledim seni son derece konsantre olmuşsun ikinciliğinden belli tebrikler...
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Çerkezköyden kalkıp geldim ama geç kalmışım. Geldiğimde kimse kalmamıştı orada, tüh be iddalıydım da
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
13,30 gibi oradaydım. yarışma bitmiş birinciye ödülü verilmiş sıra bisiklet dağıtımındaydı.
bi 10 tane falan bisiklet verdiler yalnız.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ybr 125esd ile genç bir arkadaşımız birinci oldu..
birazdan fotoğrafları paylaşırım burada...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Tebrikler Reşit. :)
Bırak yarışmayı, birşeyler kazanmayı orada olmak bile çok keyifli olsa gerek.
Dereceni de yazsaydım bari. Merak ettim.

Teşekkür ederim. Derecemi yazdım mesajda, sanırım gözden kaçırdın :) 2. oldum :rendeer:

yahu geç kalmışımdır diye gitmedim. kaçta bitti acaba?

reşit hayırlı olsun bu arada

Teşekkür ederim koray. Hacı numaran yoktu bende yoksa arayacaktım. 3 de bitti yarışma ve geç başladı zaten. Keşke gelseydin, ortam güzeldi.

Reşit şimdi kanal D de izledim seni son derece konsantre olmuşsun ikinciliğinden belli tebrikler...

Teşekkür ediyorum. O sırada dua ediyordum :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst