- Katılım
- 6 Ağu 2005
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar daha önce burda bir arkadaşımıza iki motosikletlinin yaptığı terbiyesizliği yazdığını hatırlıyorum bu yüzden bende dün başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum belki burda okurda biraz olsun normal motosiklet sürmeye dikkat eder
Dün saat 14.30 sıralarında feshane istikametinde gidiyorum balata yaklaştığımda arabada arkadaşım var bir motosikletli ybr 125 ile benim hızım 70 civarı tahminen onun hızı 100 km makasa girmeye başladı ben dikiz aynasından onu gördüm iki arabayı makasla geçtikten sonra tam beni geçerken aracın aynasına takıldı ve dengesini kaybetti bir süre yalpaladı ve durumu toparladı ben o sırada heyacandan var gücümle kornaya basıyorum motordaki kişi sanki hiç bir şey olmamış gibi dahada hızlandı beşinden bende bastırıyorum arkamda ki araç sürücüsü delirmiş bir şekilde oda kornaya basıyor motosikletlinin yaptığından dolayı neyse ben yetişip bir yerde kıstırırım veya plakasını alırım diye arkasından gidiyorum ona sellektör yakıyorum ama onun durmaya niyeti yok aramızdaki fark 50 mt kadar olduğu için ve sürekli zık zak çizdiği için plakayı okuyamıyorum biz böyle devam ederken kadir has üniversitesinin önünde geriye doğru bana el hareket çekince kendimi kaybettim artık tek amacım onu o motordan atmaktı yanımdaki arkadaşım korkudan kalpten gidicekti o bu sırada karaköy istikametine geçti bende arkasından yalnız trafiğin kapalı olması nedeniyle onu kaçırdım
Şimdi evde düşünüyorumda iyiki onu kaçırmışım bunun gibi sadece kendilerinin hayatlarını değil başkalarının hayatlarını da tehlikeye sokan biri için cezaevine girmeye değmez bende motosiklet kullanıyorum ama delikanlı gibi kimsenin hayatıyla oynamadan sürüyorum
Lütfen arkadaşlar biraz daha düşünceli motosiklet kullanalım bir anlık hava atmak için hayatımızı mahvetmeyelim
******************************************
+ Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
+ Mesajlarınızın daha çok dikkate alınıp, sonuca daha çabuk ulaşabilmeniz için, lütfen KONU satırını anlamlı olarak kullanınız. Konu başlığı "ACİL ACİL ACİL" yada "LÜTFEN YARDIM" olan mesajlar, sanılandan daha az ilgi görmektedir. Başlıkta mesaj içeriği hakkında bilgi vermeniz yararınızadır.!
+ Aynı mesajın birden fazla foruma atılması durumunda, yada bir mesajın forumun konusu ile ilgili olmadığı halde popüler bir foruma atılması durumunda forum yöneticileri ilgili mesajları silebilir yada uygun forumlara taşıyabilir. .
+ Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Konunun Devamında Yine Konu Dışına Çıkılıyorsa Konunun Akibeti Doğrultusunda : Konunun Kilitleniş Nedeni Açıklanarak Kilitlenecek yada Silinecek!
+ Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz.
+ Aynı foruma birden fazla postalanan mesajların bir tanesi dışında diğerleri silinecektir. .
+ Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden site yöneticileri ve site sahibi sorumlu tutulamaz!
+ Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
+ Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
+ Şikâyetler için... [email protected]
+****************************************+
Dün saat 14.30 sıralarında feshane istikametinde gidiyorum balata yaklaştığımda arabada arkadaşım var bir motosikletli ybr 125 ile benim hızım 70 civarı tahminen onun hızı 100 km makasa girmeye başladı ben dikiz aynasından onu gördüm iki arabayı makasla geçtikten sonra tam beni geçerken aracın aynasına takıldı ve dengesini kaybetti bir süre yalpaladı ve durumu toparladı ben o sırada heyacandan var gücümle kornaya basıyorum motordaki kişi sanki hiç bir şey olmamış gibi dahada hızlandı beşinden bende bastırıyorum arkamda ki araç sürücüsü delirmiş bir şekilde oda kornaya basıyor motosikletlinin yaptığından dolayı neyse ben yetişip bir yerde kıstırırım veya plakasını alırım diye arkasından gidiyorum ona sellektör yakıyorum ama onun durmaya niyeti yok aramızdaki fark 50 mt kadar olduğu için ve sürekli zık zak çizdiği için plakayı okuyamıyorum biz böyle devam ederken kadir has üniversitesinin önünde geriye doğru bana el hareket çekince kendimi kaybettim artık tek amacım onu o motordan atmaktı yanımdaki arkadaşım korkudan kalpten gidicekti o bu sırada karaköy istikametine geçti bende arkasından yalnız trafiğin kapalı olması nedeniyle onu kaçırdım
Şimdi evde düşünüyorumda iyiki onu kaçırmışım bunun gibi sadece kendilerinin hayatlarını değil başkalarının hayatlarını da tehlikeye sokan biri için cezaevine girmeye değmez bende motosiklet kullanıyorum ama delikanlı gibi kimsenin hayatıyla oynamadan sürüyorum
Lütfen arkadaşlar biraz daha düşünceli motosiklet kullanalım bir anlık hava atmak için hayatımızı mahvetmeyelim
******************************************
+ Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
+ Mesajlarınızın daha çok dikkate alınıp, sonuca daha çabuk ulaşabilmeniz için, lütfen KONU satırını anlamlı olarak kullanınız. Konu başlığı "ACİL ACİL ACİL" yada "LÜTFEN YARDIM" olan mesajlar, sanılandan daha az ilgi görmektedir. Başlıkta mesaj içeriği hakkında bilgi vermeniz yararınızadır.!
+ Aynı mesajın birden fazla foruma atılması durumunda, yada bir mesajın forumun konusu ile ilgili olmadığı halde popüler bir foruma atılması durumunda forum yöneticileri ilgili mesajları silebilir yada uygun forumlara taşıyabilir. .
+ Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Konunun Devamında Yine Konu Dışına Çıkılıyorsa Konunun Akibeti Doğrultusunda : Konunun Kilitleniş Nedeni Açıklanarak Kilitlenecek yada Silinecek!
+ Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz.
+ Aynı foruma birden fazla postalanan mesajların bir tanesi dışında diğerleri silinecektir. .
+ Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden site yöneticileri ve site sahibi sorumlu tutulamaz!
+ Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
+ Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
+ Şikâyetler için... [email protected]
+****************************************+