Ya arkadaşlar, hayretle okudum konuyu ve yazmadan edemedim, kimi arkadaşlar, motorsikletli olarak kendini yaya yolu kullanmakta, makasa girmekte, emniyet şeridini kullanmakta haklı görüyormuş ve buna benzer bir sürü yorum. Yapmayın sayın arkadaşlarım, ben ilerde motorsikletimle aranıza katılıcam ne arabam var ne de motorsikletim, ama ekonomik açıdan ve sevgimden motoru tercih ediyorum. Ve daha şimdiden kendimi şartlıyorum, kuralına göre kullanıcam diye; bu yüzden daha motoru almadan ehliyete başvurdum, daha motoru almadan kask aldım. Motorsiklete karşı bu memlekette zaten bir ön yargı var; ama siz kendinizde yaya yoluna girme, makas yapma v.b. hakları görürseniz bu önyargı hiç bitmez. Geçenlerde bir arkadaşımızın kardeşi kırmızı ışıkta geçen bir motorsiklet tarafından hastahanelik edildi, çocuğun yüzü paramparça. Ben suçu motorsiklette değil, kullanan cahilde buldum. Maalesef her konuda olduğu gibi bu işte de eğitim ve belli bir kültür gerekiyor. Ve bunu yapmak da insanın kendisine düşer bence. Çok uzattım biliyorum ve herkese akil bir hayat diliyorum. (Ha bu arada tabii ki bu otomobilcinin de olaydaki hatasını kınıyorum, ama sinirle edilen laflara dikkat edelim lütfen, saygılar.)