- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
Necdet abinin şu ana durumu toparlanmaya başlamış sanırım.Orada olan arkadaşlarla konuştum.Sol taraftaki felç açılmaya başlamış.İnşallah sapasağlam aramıza döner.
Hadi Necdet kardeşim, sevindir bizleri
Necdet abinin şu ana durumu toparlanmaya başlamış sanırım.Orada olan arkadaşlarla konuştum.Sol taraftaki felç açılmaya başlamış.İnşallah sapasağlam aramıza döner.
Sabah sabah siteye girip te böyle bir haberle karşılaşmak,insanı şok ediyor.ale:
Sevgili dostum Necdet'le geçen ay düzenlediğimiz Bolu gezisinde birlikteydik.
Ne demeli bilmem ki!
Tüm kalbimizle yanındayız Necdet'çim.Senin gibi pozitif enerji dolu arkadaşlarımızın, hep yanımızda olması gerekiyor.Sen güçlüsün ve bunun da üstesinden gelirsin.
Değerli site üyesi arkadaşlar; Edindiğiniz bilgilerle biz, İstanbul dışındaki üyeleri aydınlatmaya devam edin lütfen.ale:
Geçmiş olsun.:rendeer: