"Necdet" abimiz kaza geçirmiş:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Bu akşamki Bakırköy toplantısı sırasında kaza geçirdiğini öğrendiğimiz ve Şişli Etfal Hastanesi'ne kaldırıldığı duyumunu aldığımız Nejdet abimiz "beyin kanaması " teşhisi altında ameliyata alınmış :(
Durumu hakkında fazla bilgi alamadım...
Tanrı yardımcısı olsun:salut:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
büyük geçmiş olsun,inş en yakın zamanda iyileşir artık bu haberleri duymak istemiyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nası yani...yapmayın yav ...ben Şişli Etfale gidiyom...haber olursa yazarım...cebim 537 335 22 33

şimdi çıkıyom...Necdet abi yapma be ...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bu sevda bizi nereye götürecek dayanamıyorum :salut:sendemi necdet sendemi ya yakmayın yeter ya içim yanıyor .............................
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yapma yavfff :pr:nejdet abi hee valla çok üzüldüm :salut:inşallah iyileşir :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu tür haberlerden nefret eder oldum artık.. Acil şifalar diliyorum gelişmeleri yazın lütfen
 
Katılım
23 Eyl 2007
Mesajlar
3
bende motor almk stiyorum ama bu tür olaylar beni korkutuyor.geçmiş olsun işallah en yakın yazmanda aramıza döner
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Allah acil şifalar versin inşallah en kısa zamanda aramıza döner:salut:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
bende motor almk stiyorum ama bu tür olaylar beni korkutuyor.geçmiş olsun işallah en yakın yazmanda aramıza döner
alakası yok ,ecelde varsa arabada tırdada ölürsün motor hevesin varsa al yoksa alma kaskın montun dizliğin tam olsun kurallara uy gerisi ecel
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
yavf tuğçetuğçe de bu akşam necdet abinin artçısı olacaktı umarım onda bişey yoktur
acaba haberi olan varsa yazsın merak ettim valla ahh nejdet abi ahh yavf
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Ameliyattan çıkmış..Başarılı bir operasyon geçirdiğini söylemiş doktoru..Ama durumu ağırmış:(
Bekleyip göreceklermiş...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Allah şifa versin inşallah düzelir.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Haberdar olduğunuz gelişmeleri yazmayı ihmal etmeyin :pale:

Necdet abi haydi bir gayret, dualarımızla yanındayız abi :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
necdet gul mu? allah allah daha bir kac saat evvel msn de online di cok gecmis olsun.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Allah acil şifalar versin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst