boğuldum sıkıldım daraldım nefes alamıyorum evde ya ben...saat şu an 00.00 galiba...00.30 da yarımda Şişli Etfalde acil önünde olucam...
cbf 150 siyah...537 335 22 33...son gelişmeleri anlatırım...gelmek isteyende gelsin ...
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/29025-18-mart-canakkale-gezisi-ve-tum-fotograflar.html
Necdet abinin Çanakkale fotoları burada....bakmak isteyen olursa buyrun...
................................
Bugün Etfal'e gittim.13:00 sıralarında,baktıö tanıdığım arkadaşların motorunu göremedim.MOtoru parkedip içeri girdim,danışmada uyuyan temizlik görevlisi abyi uyandırıp,"Abi dün gece bi abimiz motosiklet kazası geçirdi,kendisini nasıl görebilirim?" diye sordum,"Sağdan gir ilerde sor" dedi.Sordum;yanına gidemezsin dediler,"ailesini nasıl bulabilirim?"dedim,"sorman lazım." dediler.Çıktım,mototruma bindim,hastanenin etrafında 3 tur attım,bizden kimseye rasylayamadım.Çok üzüldüm,çok üzgünüm,umutluyum.
Birkaç gün bekleyeceğiz doktorlar yaşanan darbe nedeniyle 2 gün Necdet abiyi uyutacakmış daha sonra durumunu kontrol edecekler.
Ve iyi haberlerini alacağımıza inanıyorum.
ben sat 15 gibi geldim beyin cerrahi bölümünde yoğun bakımda ailesi vardı tabi ki içeri almadılar ama ailesiyle görüştüm.
Nebileyim cangardaşım,Aslında merdivenleri çıkarken önümde güvenlik'e sordum;görüşemezsin ama ailesini ara dedi.Bende ailemi nasıl bulurum? derken motora bindim,hastanenin çevresini dolandım ama kimseyi göremedim.Hani zorlasam herkesi bulurdum ama belki cesaretsiz olduğumdan girişemedim.Benden daha güçlü olan bi kardeşimi bulmaya çalıştım.Fiziki her şeye katlanabilirim ama buna çok zor be kardeşim! Manen abimin hep yanındayım,herzaman abim! Herzaman abim!
paşam yarın akşam 10-11 civarlarında orda olucam gelirsen kırmızı ramzey scooter 0545 392 82 46 burak
Ben erken gelirim kardeşim oralarda olurum,hem senide ararım.Bugün insanlarımızı bulamadık ama gayretle yarın buluruz.İhtiyaçları olursa numaramız:0.532.555 04 19'dur.Görüşmek üzere.
Oğuz bugün öğlen ben orda olucam gelirsen buluşuruz,akşam ordaydık kardeşi
bugün reaksiyon verdiğini doktorlardan öğrenmiş tepki vermesi iyiye alamet
demişler.Arkadaşlar dualarınızı eksik etmeyin.