"Necdet" abimiz kaza geçirmiş:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
@mete_han

Fotoları koymuşsun kardeşim gözlerim doldu inan... Hadi! Necdet! Sen güçlü adamsın yen şunu, sevindir bizi kardeşim...
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
çok üzüldüm pazartesi kandil arkadaşlar duaların kabul olduğu bi gün kurtulması için dua edicem ailesine ve yakınlarına allah sabır versin o yoğun bakımı hayırlısıyla atlatır inşallah:pale::salut:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
boğuldum sıkıldım daraldım nefes alamıyorum evde ya ben...saat şu an 00.00 galiba...00.30 da yarımda Şişli Etfalde acil önünde olucam...

cbf 150 siyah...537 335 22 33...son gelişmeleri anlatırım...gelmek isteyende gelsin ...

Ah be gardaşim,
Dertliyim kederliyim her ne dersan ağlarum,
gülmedim bu dünyada,hem söyler hem ağlarum....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Beklemek beklemek beklemek,yüreklerimiz sizinle,sağlıcakla aramıza dönmenizi bekliyor.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/29025-18-mart-canakkale-gezisi-ve-tum-fotograflar.html


Necdet abinin Çanakkale fotoları burada....bakmak isteyen olursa buyrun...

................................

Necdet abi ile ne güzel geziydi o.
Necdet abi güçlüdür aramıza dönücek daha güzel geziler yapıcaz iyişallah.
Aklımız dualarımız onunla elimizden başka birşey gelmiyor.
Birkaç gün bekleyeceğiz doktorlar yaşanan darbe nedeniyle 2 gün Necdet abiyi uyutacakmış daha sonra durumunu kontrol edecekler.
Ve iyi haberlerini alacağımıza inanıyorum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün Etfal'e gittim.13:00 sıralarında,baktıö tanıdığım arkadaşların motorunu göremedim.MOtoru parkedip içeri girdim,danışmada uyuyan temizlik görevlisi abyi uyandırıp,"Abi dün gece bi abimiz motosiklet kazası geçirdi,kendisini nasıl görebilirim?" diye sordum,"Sağdan gir ilerde sor" dedi.Sordum;yanına gidemezsin dediler,"ailesini nasıl bulabilirim?"dedim,"sorman lazım." dediler.Çıktım,mototruma bindim,hastanenin etrafında 3 tur attım,bizden kimseye rasylayamadım.Çok üzüldüm,çok üzgünüm,umutluyum.

ben sat 15 gibi geldim beyin cerrahi bölümünde yoğun bakımda ailesi vardı tabi ki içeri almadılar ama ailesiyle görüştüm.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
necdet abiye daha önce bende artçı oldum çok dikkatli kullanır.çok şaşırdım ve üzüldüm.Acil şifalar diliyorum.umarım en kısa zamanda iyileşir.
Bizi üzmez Necdet abi
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
yoğun bakımdaki insanlar sevdiklerinin çoğu ne taraftaysa o tarafa gitmek isterlermiş kendisini tanımıyorum ama sevdiklerinin çoğunun bu tarafta olduğu kesin hadi inşallah be
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Birkaç gün bekleyeceğiz doktorlar yaşanan darbe nedeniyle 2 gün Necdet abiyi uyutacakmış daha sonra durumunu kontrol edecekler.
Ve iyi haberlerini alacağımıza inanıyorum.

Mübarek Kadir Gecesinin yüzü suyu hürmetine pazartesi gecesi edeceğimiz dualar daha da bir hayırlı olacaktır İnşallah.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Necdet abiyle tanışma fırsatımız olmadı, kendisine acil şifalar diliyorum.

Yukarda atılan Çanakkale gezisi fotoğraflarında elinde görünen kaskı araştırdım.Kask Suomy, modeli de trek.Suomy gayet kaliteli bir marka, bu durumda (biraz da önceki sayfalarda yazılanlara göre yorum yaparsak) darbe vizöre yakın biryerden gelmiş muhtemelen.Yoksa baş yaralanması olmazdı diye düşünüyorum...Tabi bunlar sadece varsayım, kazaya ait detayları bilmeden yorum yapmak doğru değil belki de...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
ben sat 15 gibi geldim beyin cerrahi bölümünde yoğun bakımda ailesi vardı tabi ki içeri almadılar ama ailesiyle görüştüm.

Nebileyim cangardaşım,Aslında merdivenleri çıkarken önümde güvenlik'e sordum;görüşemezsin ama ailesini ara dedi.Bende ailemi nasıl bulurum? derken motora bindim,hastanenin çevresini dolandım ama kimseyi göremedim.Hani zorlasam herkesi bulurdum ama belki cesaretsiz olduğumdan girişemedim.Benden daha güçlü olan bi kardeşimi bulmaya çalıştım.Fiziki her şeye katlanabilirim ama buna çok zor be kardeşim! Manen abimin hep yanındayım,herzaman abim! Herzaman abim!
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
13
Arkadaşlar görüyorum ki çok sıkı dostlukların kurulduğu bir gurubun pasif bir üyesiyim.Ama kendimi şanslı kabul ediyorum.İnşallah bir gün tanışırız.Necdet kardeşimize gelince elimizden dua etmekten başka yapacak bir şeyin olmadığını görüyorum.Rabbimden dileğim bu aziz mübarek ayın yüzü hürmetine dualarımızı kabul eder ve Necdet kardeşimizi inşallah ailesine ve sevenlerine bağışlar.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Çok üzüldüm :pale:
Rabbim insallah şu mübarek aksamların yüzü suyu hürmetine Güzel abimizi bize ailesine ve cocuklarına bagıslar insallah.
"""Sen o kadar büyüksün ve o kadar merhamet edersinki şu günahkar kullarına, Merhametini kapılarını bilsek meczup olur çıkarız şu fani dünyada..
Rabbim sen şu anda içi acıyan, gözleri yaş ile dolan ve senin ol emrini bekleyen yüzlerce insanın yüreğinden geçen hayatını bağışla bu güzel abimizin. Sen ona merhamet eyle. Sen ona rahmetinle mağfiret eyle ve biz sevdiklerine bağışla ey güzel rabbim.. Sen ki Rabbül Alemin'sin.. Kaldıki su kalbi sızlayan kullarının belki birinin gönlündeki senin sevgisi hatırına bu abimizin hayatını hayırlı eyle.. Onu sevdiklerine bağısla..
Amin.."""
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Büyük geçmiş olsun.

Bir duanın, gerçekten kalpten edilen bir tek dua ile bile gece gündüze, gündüz geceye döner ki, yüzlerce kalbin duasıyla arkadaşımızın çabucak iyileşeceğine eminim. Dualarımız seninle...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nebileyim cangardaşım,Aslında merdivenleri çıkarken önümde güvenlik'e sordum;görüşemezsin ama ailesini ara dedi.Bende ailemi nasıl bulurum? derken motora bindim,hastanenin çevresini dolandım ama kimseyi göremedim.Hani zorlasam herkesi bulurdum ama belki cesaretsiz olduğumdan girişemedim.Benden daha güçlü olan bi kardeşimi bulmaya çalıştım.Fiziki her şeye katlanabilirim ama buna çok zor be kardeşim! Manen abimin hep yanındayım,herzaman abim! Herzaman abim!

paşam yarın akşam 10-11 civarlarında orda olucam gelirsen kırmızı ramzey scooter 0545 392 82 46 burak
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
paşam yarın akşam 10-11 civarlarında orda olucam gelirsen kırmızı ramzey scooter 0545 392 82 46 burak

Ben erken gelirim kardeşim oralarda olurum,hem senide ararım.Bugün insanlarımızı bulamadık ama gayretle yarın buluruz.İhtiyaçları olursa numaramız:0.532.555 04 19'dur.Görüşmek üzere.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
allahım NECDET abi için dualarımız... motorumu satana kadar hep beraber gezilere katılırdık.. böyle tecrübeli bir insanın kaza yapması zordur ama kaza yaptırlılmak zorunda kalması basittir. bütün dualarımız seninle abi...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Ben erken gelirim kardeşim oralarda olurum,hem senide ararım.Bugün insanlarımızı bulamadık ama gayretle yarın buluruz.İhtiyaçları olursa numaramız:0.532.555 04 19'dur.Görüşmek üzere.


Oğuz bugün öğlen ben orda olucam gelirsen buluşuruz,akşam ordaydık kardeşi
bugün reaksiyon verdiğini doktorlardan öğrenmiş tepki vermesi iyiye alamet
demişler.Arkadaşlar dualarınızı eksik etmeyin.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
yeni duydum çok üzüldüm. necdetle bundan 1 sene önce tekirdağ gitmiştik kendisini ilk orda tanıdım. umarım bir an önce sağlığına kavuşur.

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst