Arkadaşlar merhaba.İnşaallah bundan sonra bende aranızda olacağım.Yaklaşık 2 haftadır bu forumu takip ediyorum.Çokta iyi oldu.MZ maceram bir ay önce yeniden başladı.Aslında 93 mayısında yılında başlamıştı.99 mayısında ise istemeyerek satmak zorunda kalmıştım.Sonrası daha kötü oldu.Alanlar üzerine almadı.Aldıramadım.Dert oldu içime.Neyse bir ay önce yine haciz gelince o hışımla gidip kavga gürültü on iki yıl sonra geri aldım motoru.Allah (c.c.) a şükürki o sıraları tesadüfen yerini bulmuştum.Berbat bir haldeydi.Önce tarfikten düşürmeyi düşündüm.İş ağırdı masraf ta gerekiyordu.Vazgeçip dağıttım adamakıllı.Bir aylık bir uğraşıdan sonra topladım yeniden.Forumunda çok yardımı oldu bu arada.Bu değerli ve az bulunur bilgileri verenlere teşekkür ederim.Bundan sonra çürüsün elimde vermem artık.Çürüsün demek haksızlık olur.Hani çok sevdiğimiz motorunuz eskiyiverecek hissine hepimiz kapılmış vede korkmuşuzdur ya nekadar yersiz olduğunu anladım.Benden sonra beş el değiştirip yedinci sahibi yine ben olunca ,üstelik onca hor kullanmaya rağmen MZ im yeniden doğunca adeta şok oldum.Dehşet sağlam bir makine imiş...Malzeme çok kalite.O zamanları bu bunu tam olarak farkedemediğim için hayıflanmdım kendi kendime.Hele şimdiki makinelere bakınca peh yani...

lafı uzatmayayım artık motorum MZ 251 93 doğumlu, son gelen Almanlardan,ilk ve yedinci sahibi benim

aranızdayım inşaallah bundan sonra...