MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahahahha olm alemsın sen yaa çocuk evde takılıyor :queen::queen:

pek belli olmuyor pazar çorabı olduğu kanka :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya olm taam :mrgreen: bıraz katkımız olsun şu topiğe :)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
uzun zaman oldu buraya yazmayalı . pazar günü bir kaç arkadaş tekirdağ gitmeye karar verdik. yeni arkadaşlarda katılmak isterse bekleriz. hem tanışmış hemde biraz yol yapmış oluruz. hemde köfte yemiş oluruz
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yesinler ya canları sağolsun efederin kardeşim :wiinkk:

bende senı sevıyorum canım benım bi gelsen daha çok sevicem :queen:

benim duyduğum gece yolda gaza gelmeyen kendi sınırlarını bilen bir arkadaşımız

güzel duymuşun kardeşim sağol :cat: :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tieee yalancııı seni.resmini sevsınler senın :mrgreen:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
pazar gunu tekirdağ gidicez gelmek isterseniz sizleride bekleriz Gece ve efedrin.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
tieee yalancııı seni.resmini sevsınler senın :mrgreen:

Herkezin içindede solenmezki ole resmını sevsınler falan:silent: sonra nıye gelmıyosun diyosun :queen: saka bı yana bu sefer gelıcem :cherry:

pazar gunu tekirdağ gidicez gelmek isterseniz sizleride bekleriz Gece ve efedrin.

Cok isterdim ama sınavlarım var malum acıkogretım tsk ederim ama burdan takıp ederım bıdahakı sefere ınsallah
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
uzun zaman oldu buraya yazmayalı . pazar günü bir kaç arkadaş tekirdağ gitmeye karar verdik. yeni arkadaşlarda katılmak isterse bekleriz. hem tanışmış hemde biraz yol yapmış oluruz. hemde köfte yemiş oluruz

ist. olsam kaçırmazdım ama bol gazlamalar size :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzun zaman oldu buraya yazmayalı . pazar günü bir kaç arkadaş tekirdağ gitmeye karar verdik. yeni arkadaşlarda katılmak isterse bekleriz. hem tanışmış hemde biraz yol yapmış oluruz. hemde köfte yemiş oluruz

pazar günü hava yağışlı görünüyor, aslında çokta güzel olur bende size katılmak isterdim, o boş yolda ne basılır bea:)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
pazar günü hava yağışlı görünüyor, aslında çokta güzel olur bende size katılmak isterdim, o boş yolda ne basılır bea:)

ben çok fazla yağış olacagını sanmıyorum. gecesınde yağar belki bizde geceye kalmayacaz sabah gider öğlen doneriz. sabah hava bakarsın gelmek ıstersen bekleriz. ben 1 gun önceden nerde buluşacağımızı yazarım. uyarsa gelirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben çok fazla yağış olacagını sanmıyorum. gecesınde yağar belki bizde geceye kalmayacaz sabah gider öğlen doneriz. sabah hava bakarsın gelmek ıstersen bekleriz. ben 1 gun önceden nerde buluşacağımızı yazarım. uyarsa gelirsin.

tabi buluşacağınız yeri yazarsanız duruma göre gelebilirim.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


ibooo bende evde freee takılıyorum falan yanii :queen::queen: yeni botlarım nasıl siyah halis mulis pazar çorabıı :queen::queen: :rendeer:

evin salonunda mı duruyo o motosiklet ya :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst