evet bende geldim buyrun burdayım.
ya olm taam :mrgreen: bıraz katkımız olsun şu topiğe![]()
Abi senin sradı yemısler caddede ole duydum:queen: gecende r6 mıs:bounce:
benim duyduğum gece yolda gaza gelmeyen kendi sınırlarını bilen bir arkadaşımız
benim duyduğum gece yolda gaza gelmeyen kendi sınırlarını bilen bir arkadaşımız
yesinler ya canları sağolsun efederin kardeşim :wiinkk:
bende senı sevıyorum canım benım bi gelsen daha çok sevicem :queen:
tieee yalancııı seni.resmini sevsınler senın :mrgreen:
pazar gunu tekirdağ gidicez gelmek isterseniz sizleride bekleriz Gece ve efedrin.
uzun zaman oldu buraya yazmayalı . pazar günü bir kaç arkadaş tekirdağ gitmeye karar verdik. yeni arkadaşlarda katılmak isterse bekleriz. hem tanışmış hemde biraz yol yapmış oluruz. hemde köfte yemiş oluruz
Cok isterdim ama sınavlarım var malum acıkogretım tsk ederim ama burdan takıp ederım bıdahakı sefere ınsallah
uzun zaman oldu buraya yazmayalı . pazar günü bir kaç arkadaş tekirdağ gitmeye karar verdik. yeni arkadaşlarda katılmak isterse bekleriz. hem tanışmış hemde biraz yol yapmış oluruz. hemde köfte yemiş oluruz
pazar günü hava yağışlı görünüyor, aslında çokta güzel olur bende size katılmak isterdim, o boş yolda ne basılır bea![]()
ben çok fazla yağış olacagını sanmıyorum. gecesınde yağar belki bizde geceye kalmayacaz sabah gider öğlen doneriz. sabah hava bakarsın gelmek ıstersen bekleriz. ben 1 gun önceden nerde buluşacağımızı yazarım. uyarsa gelirsin.