MT İzmir - MT Manisa Bomba Çeşme Gezisi,Yat Turu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bu geziye bir yorum yapmak gerekirse bence gençlere güzel bir örnek değil bazı kareler:pr: Orda birisi oynuyor sanırım kadınmı erkekmi belli değil:silent: böyle kareleri gördükçe üzlüyorum.Sizi biraz daha duyarlı olmaya davet ediyorum:farao:


duyarlı olmak için önce duyarlı olmak gerekir diye düşünüyorum.

***************************************************
Zenne;
Karagöz ve Hacivat oyunlarında sıkça yer almıştır. Eski Türk, bilhassa İstanbul mahallesinde benzerlerine çok rastlanan, halk zekâsıyla işlenmiş yerli tiptir. Umumiyetle güzellikleri ve kadınlıklarıyla sahnede rol alırlar.


Zenne= tiyatro Orta oyununda veya Karagöz'de kadın rolüne çıkan erkek oyuncu.
http://www.tdk.gov.tr/TR/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF05A79F75456518CA


****************************************************

bu topiği böylesine meşgul ettiğim için de diğer dostlardan özür dilerim.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
27
Deniz muhteşemdi gerçi ilk girince üşüdüm ama olsun sonra alışıyo pazar günü Çeşme'nin havasıda muhteşemdi 2007 yılına girdiğimizden beri bu kadar fazla eğlendiğimi hatırlamam :cherry: Umarım devamı gelir bu tip gezilerin arkadaşlarla toplanmak çok süper oluyo :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Urfalı münasebetsiz dansöz adam dışında güzel bir gezi düzenlemişsiniz.
Eğlenceniz daim olsun dostlar..


Ayrıca..

Zenne; demek tam olarak o demek değildir. Zenne; kadınların oynamasının dinimizce haram olmasından dolayı karma bir kültürün etkisi ile ortaya çıkmış bir kavram. Tanım olarak palyaçoluk gibi birşey. Palyaço nasıl bir görevi üstleniyor ama sosyal hayatında o görevle uzaktan yakından alakası bulunmuyorsa zennelik de böyle birşeydir. Yukarıdaki arkadaş zenne falan değil düpedüz başka birşey olmuş. Zennelik bu demek değildir. Bu tür işleri yapan kişilerin toplumsal tepkiden korunmak için kendilerine yamadıkları kılıftır zennelik. Kimin ne halt yediği bizi çok ilgilendirmez sonuçta orada çocuklar yok.
Zennelikte hiçbir erkek, sizin motorlarınız büyükmü benim motorum nasıl gibi ahlaksızlık içeren bir soru sormaz. Böyle birşeye yeltenmez bile.

Sevgilerimle
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470





















ben bunu nasıl unutmuşum yaa yeni ekledim



















Erkek güzelleri ...


bu adam kim bilmiyorum ama kitap okuyordu




(Salsacı)






Gelenin pişman olmadığı,gelmeyenin kahrolduğu mükemmel gezi sona erdi(sırtım acıyooo!!!,o kadarda krem südüydüm,sürdürttüydüm.zor yazdım ha!!!).Hayatımda geçirdiğim en güzel günlerden birisi oldu.Yamyamlar gibi eğledik.Kendimizi kaybettik!!! Organizasyon süperdi.Hani o fiyatlara böyle mükemmel bir gezi-organizasyon ancak bu ekibin organizatörü yapardı...yaptı da.MECİT’e sonsuz teşekkürler!!!Artık BKM yok MKM var!!! Ya zennemiz bile vardı daha ne diyelim arkadaşlar

Pansiyon diye yazıyordu ama otel odası gibi bi yere yerleştik,tek gücüme giden direktiflerdi,(foto çekmeyi unuttum ama çekenler var nasıl dumur olduk ama dimi hehehee) Askeri koğuşa düştüğümüzü sandım.

Klima bile kullanmadık.Mecit hava durumunu bile ayarlamış bak o derece :D:D.Cumartesi gecesi,o tekne muhabbeti anlatılmaz yaşanır denir ya,eğlencenin yamyamlık derecesinde olduğu,muhabbetin dibine vurulduğu yüzen mekanda kendimizi kaybettik.Fotolardan da anlaşılır.Zenne olayı da bizden bağımsız.Olanları yazmayalım o zaman yorum da yapmayın.Oynadı işte.70’lik rakıyı sevip koynunda büyütüp 100’lük rakı olacağını düşünenler...ahhahaaa...Gülü rakı ile büyüyeceğine inanlar,gül sapına diş atanlar(romantiklik de bi derece Umut yaa,diş izlerini görünce yan masaya verdim gülleri....)

Ulen şampanta bile patlatıldı be daha ne olsuuuuun.
Motosiklet.net tabiki de tutku yaratır ondan sonra.Motorla ilgisi yok nınıhıhıhahahaaa!!!

Çıkışta dondurmalar Murat abiden...Bol kepçe dondurmacısı gibi tepeleme dondurma!!!

Şu gezi de tek bir şeyi yapamadığım için yanarım,Serkan abi’nin getirdiği bayır aşağı 210, 220 gören,110 ps gücünde üstten çift ekzantrikli modifiye yeşil zeytinden-(Cumartesi ağzımızla içmememizden dolayı Pazar sabahı iflas bayrağını çektiğimiz için)- yiyemedik.Ayrıyetten benim ve Mecit’in kahvaltı -gizli kameradan gördüm-,yemeyenin malını yerler hesabı (siyah zeytinler dahil) yenmiş.E abi borcunuz olsun bize hehehhee

Deniz soğukdu ama gel gel... insan alışıyor. Zaten ayılamadan gittik denize oofff sonrasında soğuğu yiyince siz düşünün.Ölüyü diriltir o su...

Katılan tüm arkadaşlara,organizasyonu yapan Mecit’e tüm uğraşlarından dolayı çoooook teşekkür ediyorum.Foto makinalarının hepsinin fotolarını almamız mümkün mü,gerçek kalitede.Tuncer sen bilgisayar adamısın,bi güzellik yaparsın...(gonuşma leeyyyn!!!)

Son olarak şunu deyim,Motosiklet bi bahane,bi buluşma maşası,kafalar bir olduktan sonra,karakterler oturduktan sonra(!!!!) motosikletin markasıymış,modeliymiş,ne malıymış önemli değil... !!!Önemli olan ahanda burası!!!(artis bi şekilde elimle kafamı işaret ederek............ulen yazı dilinde mimik ve jestleri tarif etmenin zorluğu da bu işte...)
(oldu olacak bi de burun çekme efekti de yapalım da tam olsun nınıhıhıhahaha)

Saygılar,sevgiler...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
Yaw Gürkay biz seninle hediye konusunda anlaşmamışmıydık:queen::queen::queen:

Bu arada wallace teşekkürler(anladın sen onu)[/QUOTE]

abla(honeymaker)kusura bakma gezide tavla turnuvası o bu derken hanımı biraz ihmal ettik ben o tişortü hanımın gönlünü almak için ona armağan ettim.ama sen istersen ben sana bitane hediye alayım abla nedemek lafı dahi olmaz sizler gibi iyi dostlara bi tişort hediye etmişiz az bile.sen beden belirt bidahaki toplantı yada gezide elinde bil saygı ve sevgiler:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Zenne; demek tam olarak o demek değildir....

Sevgilerimle

Pardon hocam Zenne nin ne demek olduğunu bilemediğim için zaten Türk Dil Kurumu'nun sözlüğünden baktım Ve ya birisi çıkar bilmediğimi yüzüme vurur orta yerde diye de bilginin altına referans olarak da linkini verdim. Neyse kusurumuza bakmayacaksın artık zaten iki gündür çok yorulduk kelimeleri zor toparlıyoruz. Sevgi bizden, saygı da.:cat::rendeer:

Şu gezi de tek bir şeyi yapamadığım için yanarım,Serkan abi’nin getirdiği bayır aşağı 210, 220 gören,110 ps gücünde üstten çift ekzantrikli modifiye yeşil zeytinden-(Cumartesi ağzımızla içmememizden dolayı Pazar sabahı iflas bayrağını çektiğimiz için)- yiyemedik.Ayrıyetten benim ve Mecit’in kahvaltı -gizli kameradan gördüm-,yemeyenin malını yerler hesabı (siyah zeytinler dahil) yenmiş.E abi borcunuz olsun bize hehehhee

...

ben yedim valla hemde en az 10 tane falan ama dedim ki bu acaba portakallı pekin zeytini midir nedir süper bişeymiş yaw.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
zenne menne kime ne yaw bence süperdi eğlence :cat: katılan herkese tşk ler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
bu geziye bir yorum yapmak gerekirse bence gençlere güzel bir örnek değil bazı kareler:pr: Orda birisi oynuyor sanırım kadınmı erkekmi belli değil:silent: böyle kareleri gördükçe üzlüyorum.Sizi biraz daha duyarlı olmaya davet ediyorum:farao:

HER KÖYÜN BİR DELİSİ OLURMUŞ,,AL İŞTE ÇIKTI GENE BİRİ ,,YIRTIK D.... ÇIKAR GİBİ..

ÇOK SEVERSİNİZ ELEŞTRİ YAPMAYI,YERMEYİ DEMİİİ.. BİZDE BÖYLE ARKADAŞIM,,SEN DUYARLI OL BİZ TEBRİK EDELİM..

DİKKAT DELİ VAR... MANİSA MT..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
duyarlı olmak için önce duyarlı olmak gerekir diye düşünüyorum.

***************************************************
Zenne;
Karagöz ve Hacivat oyunlarında sıkça yer almıştır. Eski Türk, bilhassa İstanbul mahallesinde benzerlerine çok rastlanan, halk zekâsıyla işlenmiş yerli tiptir. Umumiyetle güzellikleri ve kadınlıklarıyla sahnede rol alırlar.


Zenne= tiyatro Orta oyununda veya Karagöz'de kadın rolüne çıkan erkek oyuncu.
http://www.tdk.gov.tr/TR/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF05A79F75456518CA


****************************************************

bu topiği böylesine meşgul ettiğim için de diğer dostlardan özür dilerim.



İŞTE BÖYLE BENİDE GERİYORLAR MURAT ABİ,,İPSİZ SAPSIZ KONUŞUYORLAR..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herşey mükemmeldi diyeceğim ama değildi...MÜKEMMEL ÖTESİYDİ:)
Emeği geçen herkese teşekkürler.Hafızalarımızdan silinmeyecek bu anlar.Allah huzurumuzu bozmasın,herşey çok güzel ilerliyor,daha nice organizasyonlar kapıda:)
Bizi izlemeye devam edin:)

Honeymaker sen ve Faruk'la tanıştığımıza memnun oldum.Yine bekliyoruz...:rendeer:
MECİT herşey için ayrıca teşekkürler:rendeer:
Herkese çok çok teşekkürler.Bu kadar sıcak insanların olduğu bir gurupta bu denli içten duyguların yaşanıp bu denli güzel organizasyonlara imza atılması çok da şaşırılacak birşey değil gibi sanki.
:)
Fotoğraflar için herkese teşekkürler:rendeer:

BU ARADA ARKADAŞLAR,heryerde garip şeyler yazanlar olacaktır,siz mantığınıza uymayan şeyler için lütfen cevap yazamyın,ben eğer site kuralları çerçevesinde silinmesi gerekiyorsa zaten silerim,prim yaptırmanın bir anlamı yok.
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
herkese herşey için çok teşekkür ederim. Güzel bi geziydi emeği geçen herkesin eline sağlık. Pazar günü katılmama rağmen çok eğlendim. sizlerle tanışmak çok güzeldi!

Yanlız acar yanmışız bugün mesaiyi zor bitirdim resmen klimanın içine girdim yawwww.:)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Uyuyan bi arkadaş vardı teknede o olabilir mi dediğin şahıss...:queen::queen::mrgreen::mrgreen:

ya o vatandaş hiç uyanamadı zaten tüm pazarı uyuyarak geçirdiiii
bu arada benim eşşekli fotolarrr sendee

diyecek bişii bulamıyoyrumm ,

sırff tekneden atlamayıı özlemişimm yaaaaaaaaa offff

keşke gelebılseydımm

cokkkkkk gzl bir gezi olmusss

oğlummm hiç sesini çıkarma sen nerelerdesinnnn
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
duyulmaz ellerine saglık cok super olmus :cherry:
saka bi yana serkan abi'ye ne varsa atmıslar vallahi ee tekten gitmek o kadar kolay degil tabi ki :cherry:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
sırtı yüzü acıyan arkadaşlarımmm bepanthene ve anestol krem alın eczaneden
2si alt tarafı 4 ytl zaten
yanan bölgelere karıştırarark sürün acınızıda hafifletir
yanığıda bir an önce iyileştirir

eşşekli foto buradaymış yeni gördüm ahmet pardonnn
ama salsa fotosu bardaydıı
şu benim dünya misali kendi etrafımda döndüğümmmm
ya süper eğlendikkkk offffoffff
tadı damağımda kaldıııı

youtoube da bakarken videolara bişey ilişti gözüme
http://www.youtube.com/watch?v=7lOemYk9htw&mode=related&search=
siz hangi ara benden habersiz hemde canlı müziğe dansa gittiniz onu kestiremedimmm :cyclopsan
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
kızım özlem orası cunda da bir bar. sen gelmedin ayvalık gezisine. o gezide yoktun yani. anladın sen.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
anladımmm anladımmmmm iskenderrrrr
şu meşhurrr geziii anladın sen onu:p
gelemediğim 2. ayvalıkk gezisiii

ahmet bu arada eklediğinnn dialoglarrr harikaaa olmuşşş da
benim o yenilgi fotomm sakat beee yaww
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst